دانلود کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین

کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین نوشتۀ جوئل اوستین و ترجمۀ شادن پژواک است. گویندگی این کتاب صوتی را مهبد قناعت‌پیشه انجام داده و انتشارات شادن پژواک آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزیم چگونه هدف‌ها را در زندگی انتخاب کنیم و سپس در راه رسیدن به آن خسته نشویم و تا انتهای مسیر و رسیدن به مقصد، ادامه دهیم.

درباره کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین

کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین، به تأثیر کلام و ذهن بر آنچه در زندگی، برای ما اتفاق می‌افتد، تأکید می‌کند. این کتاب صوتی، به ما یاد می‌دهد چطور در شرایط و سختی‌ها در راه رسیدن به هدفمان ناامید نشویم؛ به جای فکر کردن به سختی‌ها و مشکلات روی رویاهای خود را تمرکز کنیم.

جول اوستین در کتاب ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین به خداوند و آن چیزی که خدا برای انسان‌ها مقدر کرده، توجه بسیار زیادی دارد. او معتقد است که گناه و آنچه که باعث می‌شود انسان به آن آلوده شود، نباید ذهن انسان را درگیر کند. این پیام از طریق اتفاقاتی که در زندگی روزمرۀ انسان‌های عادی یا غیرعادی می‌افتد، به شنوندۀ کتاب منتقل می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزۀ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. وی یک واعظ و کشیش تلویزیونی بوده است.

او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین از سوی بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ جول اوستین

«هر چیزی که امروز با ما همراه است، خودمان به زندگیمان دعوت کردیم. کلمات مثل دانه هستند وقتی شروع به صحبت می کنید، به آن چه که دارید حرف می زنید زندگی می بخشید.ما با نا امیدی و موانع مختلف روبه رو شدیم. زندگی همین است. ولی به جای اینکه به درد و رنج و نا امیدی فکر کنیم، رویاهایمان را به خاطر بیاوریم، به یاد بیاوریم که خدا چه قولی به ما داده است. خداوند می فرماید که وقتی بهت قولی داده ام پس انجام می دهم. و به زودی برای تو اتفاق میافتد.اگر تو کاری که باید انجام شود را انجام بدهی و به باور برسی و شور و اشتیاقت را دوباره برگردانی، خداوند آن چیزی که تو فکر می کنی مرده و از دست رفته است را دوباره برایتان زنده می کند. به درگاه خدا دعا کنید که از بین این خاکسترها به من زیبایی بده، به من لذت و خوشحالی بده بابت امروز، وبه خاطر شرایط بدی که در آن قرار گرفته بودم به من چند برابر بهتر هدیه بده.

جایی که توش کار می کنی حسابی معروف وگسترده شده و افراد زیادی رو به سمت خودت جلب کردی و اون زمین بسکتبال رو هم تبدیل به کلیسا کردی، چه کارهای مثبتی رو انجام میدی که بقیه انجامش نمیدن؟

راستش نمی دونم فکر کنم کاری که ما انجام میدیم فقط به ما مربوط نمیشه ولی ما داریم سعی می کنیم تا گرایش به معنویت و اعتقاد به سرنوشت رو مهم و کاربردی جلوه بدیم، که در واقع حرکت مثبتی است. در حال حاضر اتفاق های مختلفی برای مردم می افتد که آن ها را به زمین می زند من فهمیدم که خیلی از مردم احساس گناه می کنند و می دانند که کجای کار رو اشتباه می روند، همه نه اما بیشتر مردم می دانند. پیام من به مردم این است که نکات مثبت و کاربردی را مهم جلوه بدهند، که چه طور می توانند ببخشند، فراموش کنند و رفتار مناسبی داشته باشند، چه طور می توانند به مقصدی که دارند برسند. فکر می کنم بعضی وقت ها اگر ما سعی نکنیم خودمان را تغییر دهیم و به خودمان بگوییم قرار است زمین بخوریم و احساس گناه کنیم این مسائل سبب می شود از مسیر اصلی خود خارج شویم.»

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر 2045097
۱۳۹۹/۰۴/۱۷

محشره نخونین از دستتون رفته

Roya
۱۳۹۹/۰۹/۱۸

من کتاب قدرت من هستم رو دارم میشه بگید این ها بخش هایی از اون کتاب هست یا یه سخنرانی جدا و اینکه اگه میشه مشخص کنید این مساله رو تو کتاب هایی که ار ایشون معرفی میکنید🙏

محمد مهدی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳

عالی عالی بسیار عالی

کاربر ۵۱۲۹۸۸۳
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

جول بهترین کسیه که من از نظر روانشناسی من به حرفاش معتقدم😌

Movatagh
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

کتاب بسیار عالی و روان ترجمه شده بود حتما گوش کنید😉

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان