دانلود کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل با صدای مسیحا برزگر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل اثر جبران خلیل جبران

دانلود و خرید کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل

امتیاز:
۴.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل

مجموعه یادداشت‌های «پیامبر» از زمان انتشارش در سال ۱۹۳۰ تا امروز جزء ثابت لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان بوده است. این کتاب به ۵۰ زبان ترجمه شده و ده‌ها میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. «جبران خلیل جبران» نویسنده خوش ذوق و هنرمند لبنانی بود. او زندگی سختی را در کودکی داشت و در ۱۲ سالگی به همراه مادرش به امریکا مهاجرت کرد. او بارها به وطنش بازگشت و مقاطعی از تحصیلش را نیز در لبنان گذراند. جبران خلیل جبران، بیش از ۱۵ جلد کتاب به زبان عربی و انگلیسی تالیف کرده است که معروف‌ترین اثر او رمان موفق «پیامبر» است. او زبانی شاعرانه در توصیف عشق و زیبایی دارد؛ که از تفکراتش نسبت به عشق و تاثیر آن بر زیبایی زندگی بشر نشات می‌گیرد. «پیامبر» عاشقانه‌ای است سرشار از جملات لطیف، که با نثری افسون‌کننده به ستایش عشق و زیبایی در زندگی بشر می‌پردازد. کتاب صوتی «پیامبر» با صدا و ترجمه عالی «مسیحا برزگر» که توصیفات ظریف قلم نویسنده را به خوبی حفظ کرده است، روایت می‌شود.
معرفی نویسنده
عکس جبران خلیل جبران
جبران خلیل جبران
لبنانیی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۳۱

جبران خلیل جبران در ۶ ژانویه‌ی ۱۸۸۳ در شهر باستانی بشاری، در جبل لبنان واقع در شمال لبنان، در خانواده‌ای از مسیحیان مارونی متولد شد. در زمان تولد او، محل تولدش در نیمه‌ی خودمختار امپراتوری عثمانی قرار داشت. پدر خلیل، بدهی‌های هنگفتی از قمار انباشته کرده بود و شغل خود را از دست داده بود، اما بعدها توسط یک مدیر محلی به مقام و منصب دست یافت. مادر خلیل پیش از ازدواج با پدر خلیل، دو بار ازدواج کرده بود و از ازدواج اولش صاحب یک پسر شده بود. خلیل به غیر از برادر ناتنی خود، پیتر، دو خواهر کوچک‌تر نیز داشت. او هرگز به مکتب نرفت، اما توسط کشیشانی که به خانه‌ی آن‌ها رفت‌وآمد داشتند، زبان عربی و خواندن انجیل را آموخت.

نظرات کاربران

Sina
۱۳۹۷/۰۶/۱۴

بی نظیره خوندن کتابهای جبران به انسان معرفت میبخشه.

امید اسفندیاری
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

بسیار زیبا قشنگ و آموزنده کتابهای استاد جبران خلیل جبران رو بدون درنگ بخرید

MhmD
۱۴۰۲/۰۶/۰۲

"به یقین، پیامبری از خود شما بسویتان آمد که رنجهای شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد./سوره ی توبه 128" پیامبر جبران خلیل جبران مصطفی نام دارد اما پیامبری از جنس خودمان نیست،جبران "ابر مردی" خلق کرده

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان