دانلود کتاب صوتی نیروی حال با صدای مسیحا برزگر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی حال اثر مسیحا  برزگر

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی حال

نویسنده:اکهارت تله
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۵۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیروی حال

کتاب صوتی نیروی حال راهنمایی برای بیداری معنوی است که توسط اکهارت تله تالیف شده است. این کتاب، نیروی مثبت زندگی و ثروت بزرگی به نام زمان حال را به ما یادآور می‌شود. مسیحا برزگر ترجمه و خوانش این کتاب را برعهده داشته است و نوین کتاب گویا کتاب صوتی نیروی حال را تهیه و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب صوتی نیروی حال درمورد چیست؟

کتاب صوتی نیروی حال نوشته‌ی اکهارت تله یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۲ انتخاب شده است. نویسنده در این کتاب سعی دارد تا با شرح زندگی پرفراز و نشیب خود، ما را به داشتن یک زندگی معنوی دعوت کند. کتاب صوتی پرفروش نیروی حال به ما نشان می‌دهد که چگونه با کنار زدن گذشته، می‌توانیم زندگی بهتری داشته باشیم.

زمانی که گوش دادن به کتاب صوتی نیروی حال را شروع می‌کنیم، ممکن است در شروع معنی و مفهوم بعضی از کلمه‌ها مانند «هستی» و «حضور» برایمان کاملاً واضح نباشد ولی باید به شنیدن ادامه دهیم تا بتوانیم کتاب را به‌طور کامل درک کنیم. برای فهمیدن مطالب کتاب بهتر است عجله نکنیم، نیازی نیست که در شروع کتاب همه‌ی محتوای آن برایمان قابل درک باشد، حتی لازم نیست با همه‌ی مطالب این کتاب موافق یا مخالف باشیم.

همه‌ی مشکلات و گرفتاری‌های انسان امروز در افکار خودش ریشه دارد. ذهن ما دوست دارد تا مطالب را دسته‌بندی کند اما درمورد کتاب صوتی نیروی حال بهتر است اصطلاحات آن را مقایسه نکنید تا به نتیجه بهتری برسید وگرنه ممکن است از گوش دادن به آن گیج شوید. در پشت حرف‌های اکهارت تله، قدرتی پنهان شده است که این قدرت را فقط در مربیان معنوی بسیار شاخص می‌توان پیدا کرد. کتاب نیروی حال این مسئله را مطرح می‌‌کند که اگر از روزمرگی‌‌‌های زندگی‌ خود خسته‌ شده‌ایم یا از زندگی لذت نمی‌‌‌بریم تنها چیزی که برای بهتر شدن حالمان نیاز داریم، تغییر نگرش به زندگیمان است.

اکهارت تله سعی کرده است به ما آموزش دهد تا نگرشمان را نسبت به زندگی عوض کنیم. این کتاب به بیش از ۳۰ زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده و میلیون‌‌‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به‌ فروش رفته‌ است.

از افتخارات کتاب نیروی حال می‌توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

- جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران

- جزء فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

- جزء لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

چرا باید کتاب صوتی نیروی حال را گوش دهیم؟

کتاب صوتی نیروی حال به ما یادآوری می‌کند که برای لذت بردن از زندگی، باید برای مدتی ذهن‌مان را خاموش کنیم و به اطراف‌مان با دقت نگاه کنیم. بسیاری از انسان‌هایی که این اثر از اکهارت تله را گوش داده‌اند، این کتاب را تأثیرگذارترین کتاب زندگی‌ خود می‌دانند. اگر به‌دنبال ایجاد تغییر برای رسیدن به صلح درونی در زندگی‌تان هستید، حتما این کتاب را گوش دهید. گاهی کنجکاوی هم به بهانه‌ای برای تغییر تبدیل می‌شود.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما جزو کسانی هستید که در افکار خود اسیر شده‌‌اید و نمی‌توانید از لحظاتی که برایتان پیش می‌آید، لذت ببرید و استفاده کنید و یا تمایل دارید که از بار زندگی روزمره‌ خود رها شوید و شیوه نگاهتان را به جهان اطرافتان تغییر دهید یا اگر دچار افسردگی هستید یا حس می‌می‌کنید چیزی را درون خود گم کرده‌اید و حس سردرگمی دارید؛ پس کتاب صوتی نیروی حال برای شماست. این کتاب یادآوری مستمری است برای فراموش نکردن ثروت درونی شما. بارها شنیدن آن تازگی آن را زایل نمی کند، زیرا نیروی دگرگون‌کننده آن نه تنها از بین نمی‌رود، بلکه در واقع نیرومندتر نیز می‌شود.

درباره اکهارت تله

اکهارت تله زاده‌ی ۱۶ فوریه ۱۹۴۸ در آلمان است. او نویسنده و معلم معنوی و شهروند آلمانی‌الاصل کانادایی است. او بعد از انتشار دو کتاب پرفروش نیروی حال و زمینی نو مشهور شد. اکهارت تله در سال ۲۰۱۱ از سوی Watkins Review به عنوان تاثیرگذارترین شخصیت معنوی جهان معرفی شد. او یک بار هم در سال ۲۰۰۸ از نیویورک‌ تایمز لقب محبوب‌‌ترین نویسنده کتاب‌‌های معنوی را گرفت.

تصویر نقاشی اکهارت تله

تله بیشتر سال‌های زندگی‌‌اش را تا قبل از ۲۹ سالگی، در افسردگی سپری کرده است. بعد از این تجربه، او چند سال را بدون کار و سرگردان اما در حالت سرخوشی درونی گذراند و بعدتر یک معلم معنوی شد. بعد از این دوره، دانشجویان سابق کمبریج و دوستانش از او در مورد افکارش می‌پرسیدند و او در پاسخ شروع به مشاوره و آموزش‌های معنوی کرد. او این کار را به مدت پنج سال ادامه داد. پس از آن ، او به آمریکای شمالی مهاجرت کرد و کتاب نیروی حال را در سال ۱۹۹۷ منتشر کرد. او ده سال در ونکوور کانادا زندگی کرد. در سال ۱۹۹۵، در ونکوور ساکن شد و همان‌جا با همسرش کیم انگ آشنا شد. کتاب اول اکهارت تله، نیروی حال، اولین بار در سال ۱۹۹۷ در ۳۰۰۰ نسخه منتشر شد. تا سال ۲۰۰۹ تنها در آمریکای شمالی، سه میلیون نسخه از کتاب نیروی حال و پنج میلیون نسخه از کتاب زمینی نو به فروش رفته است.

در سال ۲۰۰۸ حدود ۳۵ میلیون نفر در ۱۰ وبینار که با حضور تله و اپرا وینفری در تلویزیون برگزار شد شرکت کردند. در حالی که او از تعالیم مختلف معنوی تأثیر گرفته‌است اما هیچ دینی را نمایندگی نمی‌کند. تا سال ۲۰۰۸، کتاب به ۳۳ زبان ترجمه شده بود.

اکهارت تله یکی از معلمان سرشناس معنوی دنیاست که در کتاب صوتی نیروی حال کوشیده است تا افراد به آگاهی درونی از خود دست پیدا کنند. این نویسنده در این کتاب کوشیده است تا نیروی مثبت زندگی و ثروت بزرگی به نام زمان حال را به افراد یادآور ‌شود؛ هر چه کژکاری ذهن بشر در عرصه جهان از طریق گزارش های خبری و روزمره رسانه های همگانی بر مردم نمایان تر می شود، بیش تر آشکار می‌شود که بر تعداد کسانی که دگرگونی بنیادین در آگاهی بشر را یک نیاز فوری می دانند، نیز افزوده می‌شود. این گروه می‌دانند که اگر نخواهند خودشان و سیاره زمین را به نابودی بکشانند، ناگزیر از ایجاد این دگرگونی هستند. این نیاز و همچنین آمادگی میلیون ها نفر به پیدایش یک آگاهی جدید، دورنمایی ست که در کتاب صوتی نیروی حال از آن سخن گفته شده و خواننده را به شناخت و درک آن یاری می‌رساند. کتاب نیروی حال پنج سال پس از اولین انتشار وارد لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها شد و درحال حاضر نیز به ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده و در سراسر دنیا مخاطبان خود را جذب کرده است.

کتاب نیروی حال توسط کدام مترجم ها به فارسی ترجمه و منتشر شده است؟

کتاب نیروی حال در ایران توسط چندین مترجم مختلف به فارسی برگردانده و منتشر شده است. هنگامه آذرمی، مسیحا برزگر، رضا اردلان، محمدرضا علیمی، مهدیه ثروت و... از جمله مترجمان این کتاب هستند. این کتاب با عنوان «قدرت حال» نیز ترجمه شده است.

فهرست کتاب صوتی نیروی حال

• عنوان

• تو ذهن خود نیستی

• رهایی از ذهن

• احساس

• آگاهی

• یکی‌انگاری

• پندار باطل

• خلاص شدن

• مشکلات

• آگاهی معمولی

• هرجا که هستی

• هدف درونی

• زیبایی

• مسیحا

• اتصال

• ورود به کالبد

• نفس‌ها

• معبرهای دیگر

• ماهیت

تکه هایی از کتاب صوتی نیروی حال

گفتید که ترس، بخشی از درد عاطفی نهفتهٔ ماست. ترس چگونه به وجود می‌آید و چرا این همه ترس در زندگی مردم دیده می‌شود؟

آیا میزان معینی از ترس برای مراقبت از خودمان ضروری نیست؟ اگر ترس از آتش نباشد، ممکن است دست به آتش بزنم و دستم را بسوزانم.

علت آن که دست به آتش نمی‌زنید، ترس نیست، بلکه این است که می‌دانید می‌سوزید. برای دوری از خطرهای غیر ضروری به ترس نیاز ندارید، تنها حد میانگینی از شعور و عقل سلیم کافی‌ست. در چنین موارد عملی، سودمند است درسی را که در گذشته فراگرفته‌اید، به کار ببرید. حال چنان چه کسی شما را با آتش یا خشونت جسمانی تهدید کند، ممکن است احساسی مانند ترس را تجربه کنید. این واکنش غریزی دوری از خطر است، نه شرایط روانی ترس که در اینجا از آن صحبت می‌کنیم. شرایط روانی ترس، از هر خطر قطعی، آنی و حقیقی جداست. ترس در اَشکال گوناگونی مثل پریشانی، نگرانی، بی‌قراری، تشویش، عصبی بودن، تنش، هراس و مانند این‌ها پدیدار می‌شود. این گونه ترس روانی همیشه در رابطه با حادثه‌ای‌ست که امکان دارد روی دهد، نه از اتفاقی که اکنون در جریان است. شما اکنون و در اینجا هستید، در حالی که ذهنتان در آینده به سر می‌برد. این دوگانگی، شکاف نگرانی را به وجود می‌آورد. چنان چه خویش را با ذهنتان یکی بدانید و ارتباطتان را با نیرو و سادگی «لحظهٔ حال» از دست داده باشید، این شکاف نگرانی همدم دایمی شما خواهد شد. همیشه می‌توانید با لحظهٔ حال کنار بیایید، اما نمی‌توانید از عهدهٔ آنچه که فقط بازتاب ذهن شما از آینده است، برآیید.

افزون بر این، تا زمانی که خویش را با ذهن یکی بدانید، همان گونه که پیش‌تر توضیح دادم، «من درونی» زندگی شما را اداره خواهد کرد. «من درونی» به دلیل ماهیت شبح‌گونه و با وجود ساختار دفاعی پیچیده‌اش بسیار آسیب‌پذیر و ناامن است و پیوسته خود را مورد تهدید می‌بیند. از قضا این نکته حتی در مواردی که «من درونی» به ظاهر از خود مطمئن و خاطرجمع می‌باشد، نیز صادق است. اکنون به یاد بیاورید که احساس، واکنش جسم نسبت به ذهن است. جسم همواره چه پیامی را از «من درونی»، یعنی خودِ کاذب ساختهٔ ذهن دریافت می‌کند: خطر! من در خطر هستم! و این پیام مداوم چه احساسی را به وجود می‌آورد؟ البته که ترس!

معرفی نویسنده
عکس اکهارت  تله
اکهارت تله
آلمانی | تولد ۱۹۴۸

اکهارت تله رهبری معنوی و نویسنده‌ی مشهور آلمانی است که بیشتر به خاطر نخستین کتابش، نیروی حال شناخته می‌شود. تله کتاب‌های معروف دیگری از جمله یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نوشته است. پس از گذراندن دوره‌‌ای کوتاه از افسردگی، تله دچار تحولی درونی شد و از جامعه احساس بیگانگی کرد؛ او به دگرگونی و آرامشی روحی دست یافت که در ادامه‌ی زندگی‌ نیز با او همراه بود.

نظرات کاربران

thina
۱۳۹۷/۰۵/۱۸

نسخه چاپی این کتاب را چندین بار خواندم. کتابی که میشه آن را به صورت تصادفی باز کارد و از راهنمایی که ارائه میده استفاده کرد. انگار باید همیشه آموزه های این کتاب را به یاد بیاوریم تا درونی آرام

- بیشتر
alefzed
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

کتابی که می‌تونه قطعا زندگی انسان رو متحول کنه به شرطی که به اون عمل کنه.به گویندگی امتیاز متوسط رو میدم. چندتا توصیه: حتی‌المقدور نسخه چاپی اون رو تهیه کنید و بعد الکترونیک و در آخر اگر نتونستید این نسخ رو پیدا

- بیشتر
محمدرضا فیروزجایی
۱۳۹۷/۰۷/۱۳

تمرین ساده‌ی تمرکز روی لحظه‌ی حال با بکارگیری همه‌ی پنج حس، در این کتاب، به من کمک زیادی کرد؛ دیگه از فواید مهمتر و عمیق‌ترش چیزی نگم. حتماً بخونید.

مریم
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

چند سال پیش از کتابفروشی خریدم. مطالب کتاب عالیه خصوصا با صدای آقای مسیحا برزگر. باید چند بار گوش بدید و روی هر مطلب تفکر کنید. همین نسخه صوتی رو پیشنهاد میدم.

اسماعیل
۱۳۹۸/۰۹/۱۶

برای داشتن ویدئوهای اکهارت تله میتونید به کانال تلگرامی @s_eckhart مراجعه کنید

ali
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

کل کتاب رو که بخونی اندازه یک صفحه مطلب ازش یادمیگیری ولی همون یک صفحه شاید بزرگترین تغییر رو در زندگیت ایجاد کنه واقعا هم باید حوصله داشته باشی

Mohamad hasan
۱۳۹۷/۰۹/۱۴

بسیار عالی برای درک واقعیت ذهن و رهایی از اظطرابها و مشکلات

Nastaran
۱۳۹۷/۰۹/۰۱

کتاب بسیار مفید و زیبایی بود

chekameh
۱۳۹۷/۰۹/۱۴

متاسفانه من فقط با خوانش آقای مسیحا مشکل دارم نه با عقایدشان و نمیتوانم به کتابهای فلسفی و روانشناسی که باید با جدیت بیان شوند به شیوه داستانی گوش دهم.

مسیح
۱۳۹۷/۰۹/۲۶

👏💓عاااااالی💓👏

زمان

۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۶۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۶۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۲۲,۴۰۰
۲۰%
تومان