دانلود کتاب صوتی عصر اکتشافات با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عصر اکتشافات اثر سارا فلاورز

دانلود و خرید کتاب صوتی عصر اکتشافات

نویسنده:سارا فلاورز
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عصر اکتشافات

جهان همواره در حال اکتشافات مختلف است، اما در سال های ۱۴۹۲ تا ۱۵۲۲، طی سی سال، شناخت بشر نسبت به جهان و جغرافیای آن به حد زیادی گسترش یافت. مردان اروپایی به دنبال شناخت جهان و کشف دریاها و سرزمین‌هایی ناشناخته سفرهای دریایی را آغاز کردند. آن‌ها توانستند نقشه جهان را به طور کامل‌تری ترسیم کنند. این سفرها زمینه رشد اروپا را با استفاده از منابع و ثروت‌های سرزمین‌های دیگر فراهم کرد و زندگی ساکنین قاره‌های دور را تغییر داد. از مهم‌ترین این اکتشافات، کشف قاره امریکا توسط «کریستف کلمب» در سال ۱۴۹۲ بود. کریستوف کلمب در ابتدا به اشتباه فکر می‌کرد که آنجا هندوستان است. کتاب صوتی «عصر‌اکتشافات» به قلم «سارا فلاورز» داستان این اکتشافات را که در محدوده قرن ۱۵ و ۱۶ به اوج خود رسید را بسیار روان برای شنونده روایت می‌کند.

نظرات کاربران

مهدی
۱۳۹۷/۰۷/۰۴

اروپاییان امپراتور دریاها یکی از دلایل اصلی پیشرفت غرب همین اشتیاق آنها به کشف سرزمینهای جدید و تکمیل نقشه جهان در پانصد سال گذشته است.البته به زور تفنگ.

Hossein
۱۳۹۸/۰۷/۲۳

خیلی خوب بود. پرمحتوا، داستانی، مستند و یه جورایی تراژدی. بلاهایی که بنام دین و تجارت بر سر آمریکای جنوبی آوردن واقعا تامل برانگیز و تاسف آور هستش. یه تمدن باشکوه رو به کل از بین بردن. حالا هم هیچی

- بیشتر
Hamed Olia
۱۳۹۸/۰۵/۲۰

سلام به همه دوستان. کتاب فوق العاده زیبا با جزئیات خوبی بود. احساس میکنم انصاف هم تا حد زیادی رعایت شده بود. دلایل اکتشافات که توسط اروپاییان نه مسلمانان چینی ها و ژاپنی ها در آخر اومده بود جالب بود.

- بیشتر
زهرا یحیی آبادی
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

با تشکر از دست اندرکارانی که این زحمت را متقبل میشوند و کتاب ها را به نسخه صوتی تبدیل می‌کنند . اگر دوست دار تاریخ و مطالبی از این دست ( تاریخی ) هستید گوش کردن این کتاب رو توصیه

- بیشتر
کاربر کتاب
۱۴۰۲/۰۴/۰۴

خیلی خانوم گوینده سوت میزنن. هر چند ثانیه با سوت زدنِ تیزشون، مغز آدم اذیت میشه تمرکز آدم رو به میزنن سوت هاشون.

زمان

۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان