دانلود کتاب صوتی عصر استعمارگری با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عصر استعمارگری اثر دان ناردو

دانلود و خرید کتاب صوتی عصر استعمارگری

معرفی کتاب صوتی عصر استعمارگری

کتاب «عصر استعماری» نگاهی عمیق و پژوهشی کامل درباره تاریخ طولانی استعمار در جهان است که توسط «دان ناردو» نویسنده کتاب‌های تاریخی مانند، جنبش زنان در امریکا و ‌امپراطوری ایران و هند نوشته شده‌است. کتابی که در هفت فصل به مباحث مختلفی در این زمینه می‌پردازد، از جمله امپریالیسم جدید، تلاش برای تسلط بر آفریقا، گسترش امپراتوری بریتانیا و بازسازی جهان که شامل چگونگی پایان استعمارگری است. در کتاب «عصر استعارگری» استعمارگری مدرن که از قرن ۱۵ در جهان شاهد آن بودیم در سراسر جهان مورد بررسی قرار می‌گیرد. تاریخدانان استعمارگری را به دو بخش تاریخی، استعمارگری مدرن و استعمارگری دوره باستان تقسیم می‌کنند. استعمارگر به کشور‌های قدرتمندی که منابع طبیعی یک سرزمین را در اختیار می‌گیرند گفته می‌شود. آنها کشور مستعمره را از جوانب مختلف وابسته خود می‌کنند و در تمامی امور حکومتی آن کشور دخالت می‌کند. در اوایل قرن ۱۵ ام کشورهای قدرتمند آن دوره مانند اسپانیا، انگلستان و فرانسه به نقاط مختف و ناشناخته جهان می‌رفتند و منابع این سرزمین‌ها را از آن خود می‌دانستند. این حکومت تحمیلی، بیگانگان بر یک ملت، تا جایی ادامه می‌یابد که، مردم به این باور برسند که باید به هر نحوی از زیر سلطه آنها بیرون بیایند و سرنوشت کشورشان را خود رقم بزنند.

نظرات کاربران

عادل تنها
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

کتاب مفیدی هست. از خوندنش راضی هستم یه نکته منفی. من یه کتاب دیگه از این نویسنده آمریکایی به نام '' ژاپن امروز'' خونده بودم. تو اون کتاب هم آمریکا یه کشور پاک و حامی آزادی نشان داده شده بود. تو

- بیشتر
مهدی
۱۳۹۷/۰۶/۱۷

کتابی مختصر که کلیاتی در مورد عصر استعمارگری بدست میدهد. به نظر من بی طرفانه و بر اساس مستندات تاریخی است. حتما حتما ارزش خرید را دارد.

Hamed Olia
۱۳۹۷/۱۰/۲۸

کتاب خیلی خوبی بود حتما توصیه میکنم خوندنش رو به دوستان

زمان

۳ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۰,۶۰۰
۳۰%
تومان