دانلود و خرید کتاب از زمین بازی تا استادیوم تام اولدفیلد ترجمه ماشااله صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از زمین بازی تا استادیوم اثر ماشااله صفری

کتاب از زمین بازی تا استادیوم

انتشارات:نشر گلگشت
امتیاز:
۴.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از زمین بازی تا استادیوم

«از زمین بازی تا استادیوم»کتابی درباره پل پوگبا، بازیکن فرانسوی تیم منچستریونایتد به قلم تام اولدفیلد است. از اولدفیلد کتاب «پسری که کهکشانی شد» هم در طاقچه موجود است که به سرگذشت گرت بیل، ستاره تیم رئال مادرید می‌پردازد.

پل پوگبا متولد ۱۹۳۳ است او در باشگاه منچستر و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. فوتبال را با منچستریونایتد شروع کرد و پس از اختلاف با الکس فرگوسن مدتی از این تیم دور شد و به یوونتوس پیوست. به خاطر شوت‌های بلندش در ایتالیا به او لقب اختاپوس دادند. او بعد از ۴ فصل بازی در یوونتوس با قرارداد رکورد شکن ۱۰۵ میلیون یورویی به منچستر بازگشت:

«بعد از انتقال به یونتوس در ۱۸ سالگی، پل چهار سال بعد به منچستر برگشته بود. بازیکن فرانسوی حالا تبدیل به ستاره‌ای بین المللی و قهرمان چهار دورهٔ لیگ ایتالیا شده بود. انتظارها بسیار بالا بود. از زمان بازنشستگی پل اسکولز، یونایتد دنبال هافبکی تعیین کننده بود و حالا پل قرار بود جایش را پر کند: هافبکی همه فن حریف که می‌توانست تکل کند، دریبل بزند و شوت‌های سنگینی روانهٔ دروازهٔ حریف کند. کمی پاتریک ویرا بود، کمی زیدان و کمی رونالدینیو، و قرار بود افتخار را به اولدترافورد برگرداند. این نقشهٔ بزرگ مورینیو بعد از انتخاب این شغل بو».

نظرات کاربران

sem84
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

عالی

پارسا متولی
۱۳۹۸/۰۶/۱۰

عالی بود عالی

کاربر ۲۹۱۳۶۰۵
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

در کل کتاب خوبی بود اما ترجمه اش کمی مشکل داشت مثلاً کلمه گگگگگگگل هی تکرار شده بود که روی اعصاب بود😅اصلا شبیه نسخه رونالدو مسی نیست🙏

ariya
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

حتما برای کسایی که می خوان فوتبالیست بشن عالیه

M.H
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

زیاد منو جذب نکرد

کاربر ۱۵۱۹۴۷۳
۱۴۰۰/۰۹/۲۳

عالییییییی خیلی برای فوتبال دوست ها خوب و مفید است 😊😊😊 حتما بخوانید 😊

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
سازی و قوی‌تر شدن ساده‌ترین قسمت بود. شاید او واقعا «پاتریک ویرا» ی جدید بود. به محض اینکه بازی آغاز شد، پل مرکز همه چیز بود. به عنوان
۱۳۸۷

حجم

۲۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان