دانلود و خرید کتاب توقف‌ناپذیر ماریا شاراپووا ترجمه ماشااله صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توقف‌ناپذیر اثر ماشااله صفری

کتاب توقف‌ناپذیر

انتشارات:نشر گلگشت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۶۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب توقف‌ناپذیر

«توقف‌ناپذیر» داستان زندگی شخصی و حرفه‌ای ماریا شاراپووا (- ۱۹۸۷)، تنیسور مشهور روس است.

ماریا در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۰۵رتبهٔ اول بین تنیس بازان زن دنیا را کسب کرد. او در سال ۲۰۰۸با کنار زدن رقبایی مثل ژوستین انه و آنا ایوانوویچ قهرمان اولین گرند اسلم سال یعنی مسابقات آزاد استرالیا شد. او جزو ده تنیس باز جهان است که توانسته هر ۴ گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۰۴، آزاد امریکا۲۰۰۶، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه ۲۰۱۲ فتح کند همچنین او برای اولین بار درالمپیک ۲۰۱۲ شرکت کرد و برنده مدال نقره شد.

شاراپووا ۸ فینال گرند اسلم دارد که در ۴ فینال بازنده شده‌است و جزو ۳۰ تنیس باز برتر جهان در طول تاریخ است. ماریا شاراپووا کاری را انجام داد که تا قبل از او هیچ یک از بانوان ورزشکار شوروی سابق و یا روسیه موفق به انجام آن نشده بودند. او در صدر جدول رتبه‌بندی انجمن تنیس زنان جهان قرار گرفت و بیشترین دست‌مزدها را در بین زنان ورزشکار دریافت کرد.

او در بخشی از مقدمه کتابش می‌نویسد:

گاهی اوقات از خودم می‌پرسم: چرا کتاب نوشتم؟

یک دلیلِ آن گفتن داستانم است، و دلیل دوم درک آن. کودکی‌ام از جهات زیادی اسرارآمیز است، حتی برای خودم. همیشه سوالات تکراری از من پرسیده شده است: چطور به این جا رسیدم؟ چطور این کار را انجام دادم؟ چه چیزی درست بود و چه چیزی غلط؟ همان‌طور که گفتم، به یک چیز شهرت دارم، سرسختی، توانایی ادامه دادن در شرایط بد.

نظرات کاربران

shima
۱۳۹۷/۰۶/۱۰

من خیلی این کتابو دوست داشتم.عاشق شخصیت ورزشی ماریا شدم.خستگی ناپذیر ،پر از امید،پر از تلاش.بعد از محرومیتش تو سن ۳۰سالگی مجدد قهرمان اپن چین شده.این خیلللی عالیه که بعد هر شکست دوباره در حستجوی قهرمانیه.

ehsan27
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

کتاب انگیزشی عالی... طرز فکرش تو شرایط سخت عالیه..

Amirreza Mahmoudzadeh-Sagheb
۱۳۹۹/۰۲/۰۲

ترجمه و متن کتاب کاملاً روان بود، طوری که حایلی میان نویسنده و خواننده احساس نمی‌شود. گیرایی و جذبه‌ی کتاب به میزانی بود که آن را نیمه‌کاره رها نکنید. آن چه در آثار اتوبیوگرافی اهمیت دارد نه صرفاً شرح حوادث

- بیشتر
فرزانه
۱۳۹۹/۰۴/۲۰

کتاب توقف ناپذیر به شدت آدم رو پاگیر میکنه و حس رقابت و تلاش رو بیدار میکنه.حس خستگی ناپذیری ‌....من عاشق این کتاب شدم.

محمد علی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵

خیلی کتاب خوبیه و آدم می‌فهمه پشت هر موفقیتی چقدر سختی و لحظات ناامید کننده وجود داره.

Maryam Kasiri
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

کتابی بسیار زیبا تاثیر گذار و عالی. از خوندن کتاب سیر نمیشی.اگر عاشق بازی تنیس باشی فوق العاده لذت میبری

Hamed.HB
۱۳۹۸/۰۶/۲۹

زندگی نامه خیلی جذابی بود فقط کاش همزمان با دوران آخر تنیسش برنمیخوردم(نزدیک ۱ سال که میشناسمش) اما بازیش دیدنیه جدا از صدای خیلی بلندش در زدن ضربات همینطور اینکه نمیدونستم با روجر فدرر در رابطه بوده اما مطابق انتظارم طبق نوشته

- بیشتر
shady
۱۳۹۹/۰۱/۲۴

من طرفدار ماریا شاراپووا نیستم اما بعد از خوندن این کتاب میتونم بگم عاشق شخصیت قدرتمندش شدم

سعید جان
۱۳۹۷/۱۱/۲۰

به نظر من سرنا ویلیامزم باید کتاب زندگی خودشو بنویسه... راستی عکس جلد کتاب هم خیلی زیباست

farnaz3000
۱۳۹۹/۰۴/۱۳

زندگینامه ای الهام بخش و جذاب که ارزش یک بار خونده شدن رو داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶۲)
بازیکنانی که ۵ دقیقه بیشتر از بقیه تمرین می‌کنند، آن‌هایی که تا دیر وقت زیر باد و باران کار می‌کنند برنده می‌شوند. استعداد من این بود. نه قدرت و نه سرعت، استقامت بزرگترین استعداد من بود. هرگز خسته نمی‌شدم.
ehsan27
من را از روی پیروزی‌هایم قضاوت نکنید، از روی تعداد دفعاتی که زمین خوردم و دوباره بلند شده‌ام قضاوت کنید.
محبوبه مرادی
می‌دانید که ایتالیایی‌ها چه می‌گویند: مردم نقشه می‌کشند، خدا لبخند می‌زند.
marya
. همه در زمان پیروزی و وقتی همه چیز طبق نقشه پیش می‌رود آرام و خونسرد هستند. اما با چند شکست پیاپی چطور کنار می‌آیید؟ سوال بزرگ این جاست، این چیزی است که حرفه‌ای‌ها را از رویاپردازها جدا می‌کند.
بلاتریکس لسترنج
وقتی قهرمان گرنداسلم می‌شوید همه می‌خواهند با شما باشند، اما سوال این جاست وقتی همهٔ دنیا مقابل‌تان قرار می‌گیرید چه کسی کنارتان می‌ماند؟
Dexter
چه چیزی بازیکنان خوب را از بازیکنان بزرگ جدا می‌کند؟ بازیکنان خوب وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود پیروز می‌شوند. بازیکنان بزرگ وقتی پیروز می‌شوند که هیچ چیز خوب کار نمی‌کند، حتی وقتی بازی زشت است، حتی وقتی فوق العاده بازی نمی‌کنند. چون هیچ کس نمی‌تواند هر روز فوق‌العاده باشد. سوال این جاست آیا می‌توانید در روزی که همه چیز زشت است و احساس یک سطل آشغال را دارید پیروز شوید؟
fzvakili
اگر می‌خواهید شکست نخورید باید روی لحظهٔ ضربه زدن تمرکز کنید، اما اگر می‌خواهید پیروز شوید باید بیست ثانیه بعد از ضربه را هم ببینید.
Shirin Rassam
اول از همه باید به شغلی که در آن هستم احترام بگذارد و آن را درک کند. و باید اهداف خودش را در زندگی داشته باشد. باید این قدر افتاده باشد که اگر میلیون‌ها دلار پول هم داشته باشد نفهمید. باید شوخ طبع باشد چون عاشق خندیدنم. باید جذاب، با توجه و شیرین باشد. باید دربارهٔ چیزهایی مانند گفتن حقیقت به من روشن‌فکر باشد، چون از کسانی که راز دارند متنفرم. و مهمتر از همه باید به خاطر کسی که درونم هستم عاشقم باشد نه شخصیت بیرونی‌ام. اما با این حال از پسرهای بد خوشم می‌آید، حتی با این وجود که می‌دانم دردسر کامل هستند.
بلاتریکس لسترنج
هر روز صبح قبل از طلوع خورشید بیدار می‌شدیم
بلاتریکس لسترنج
اما به گذشته که نگاه می‌کنم، می‌بینم بعضی از آن روزهای سخت، بهترین روزهای زندگی‌ام بوده‌اند. بستر محکمی شکل داد و پایه‌های تمام اتفاقات آینده بود. من را تنها کرد، اما باعث شد مستقل و قوی شوم.
Shirin Rassam

حجم

۳۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان