دانلود و خرید کتاب گذرگاه عشق جین آستن ترجمه فاطمه موسایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گذرگاه عشق اثر جین آستن

کتاب گذرگاه عشق

نویسنده:جین آستن
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گذرگاه عشق

کتاب «گذرگاه عشق» ترجمه‌ ای از خلاصه رمان معروف (Sense and Sesibility) «جین اوستین» است که اولین بار در سال ۱۸۱۱ به چاپ رسید.

ماجرای این رمان، مربوط به خانواده‌ای است اشرافی که پس از مرگ پدر، دچار انواع سختی‌ها و مشکلات می‌شوند. پسر خانواده که از همسر اول این خانواده است و تمام ثروت پدر را به ارث برده، حاضر به کمک به نامادری و خواهران ناتنی‌اش نیست. خانواده همسر دوم، صاحب سه دختر است. دو دختر بزرگ این خانواده (ماریان و الینور) در زندگی شان دچار شکست‌ها و کامیابی‌هایی می‌شوند. در تجربه عشق زندگی، این دو خواهر، یکی تابع عقل است و دیگری تابع احساسات. رمان حاضر سرگذشت و عاقبت این دو را در سختی‌های متعدد به تصویر می‌کشد.

معرفی نویسنده
عکس جین آستن
جین آستن

جین آستن نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که برای اولین بار از طریق رفتارش با مردم عادی در زندگی روزمره‌ی آن‌ها، شخصیت کاملا مدرن خود را در رمان‌هایش بازتاب داد. او در طول زندگی خود چهار رمان منتشر کرد: عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک و اما. در این رمان‌ها و همچنین رمان‌های ترغیب و نورثنگر ابی (که پس از مرگ او در سال ۱۸۱۷ منتشر شدند)، آستن زندگی طبقه‌ی متوسط​​ انگلیسی را در اوایل قرن نوزدهم به تصویر کشید. رمان‌های او به آثار کلاسیک جاودانی تبدیل شدند که بیش از دو قرن پس از مرگ او، همچنان موفقیت‌های مختلفی کسب می‌کنند.

نظرات کاربران

N.A
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

این همان کتاب حس وحساسیت ویا شور وشوریدگی ویا دلباخته ویا عقل واحساس هست که با ترجمه های متفاوت وبالطبع اسامی متفاوت ارائه شده ... اولین کتاب جین استین ودرمورد خواهران دش وود میباشد.

Shiva
۱۳۹۷/۰۴/۲۷

داستان دویست و سی صفحه ای بود در مورد خانواده ای در انگلیس که مادرشان همسر دوم مردی بود که از ازدواج اولش یک پسر داشت و ازدواج دوم سه دختر وقتی مرد همه ارثش را به پسرش داد وگفت

- بیشتر
كيانا
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

کتاب قشنگی بود ولی پشیمونم خلاصه اش را خوندم کتاب غرور و تعصب از این نویسنده هم زیباست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پیرمرد قصد بی‌مهری و بی‌رحمی نداشت، و به عنوان نشانه‌ی محبّت و علاقه به دخترها، برای هر یک هزار پوند باقی گذاشته بود.
کاربر ۸۷۹۷۵۴

حجم

۲۶۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۲۶۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان