دانلود کتاب صوتی نحسی ستاره‌های بخت ما + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نحسی ستاره‌های بخت ما اثر جان گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی نحسی ستاره‌های بخت ما

نویسنده:جان گرین
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۴از ۷۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نحسی ستاره‌های بخت ما

کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما نوشته‌ی جان گرین داستان عشق دختری به نام هیزل مبتلا به سرطان و پسری به نام آگوستوس است، آشنایی آن‌ها به‌سبب وقوع اتفاقاتی که شما در حین شنیدن آن زیباترین داستان عاشقانه مدرن تجربه خواهید کرد اتفاق می‌افتد، مخلوطی از حس امید و ناامیدی، غم و شادی، خنده و گریه، عشق و نفرت را می‌توانیم در این کتاب بشنویم.

درباره کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما

ناامیدی، نخستین حسی‌ است که با شروع کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما دریافت می‌کنید. هیزل، شانزده ساله است و مدتی است که متوجه شده مبتلا به سرطان است. او به توصیه‌ی پدر و مادرش و جهت جلوگیری از منزوی شدن وارد جمعی می‌شود که در آن کودکان سرطانی شرکت دارند. در این مدتی که هیزل در جمع این کودکان است با پسر جوانی به نام آگوستوس آشنا می‌شود به‌خاطر سرطان استخوان یکی از پاهایش را از دست داده است. این آشنایی شروع‌کننده یک رابطه‌ی عاشقانه بین این دو می‌شود. با وجود اینکه هر دو بیمارند اما دچار اتفاق‌های عجیبی می‌شوند.

در کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما نوشته جان گرین علاوه‌بر اینکه به عشق دختر و پسری که معلوم نیست چقدر از عمر دردناک آن‌ها باقی مانده پرداخته شده، به زندگی افراد سرطانی نیز نگاه شده است، کا باوجود تلخی واقعی است. این کتاب ترجمه‌ی قوی دارد که آن را از بقیه‌ی ترجمه‌ها متمایز می‌کند. از نکات جالب دیگر این کتاب داستان‌پردازی عالی آن است که دید بهتری از شخصیت‌ها به ما می‌دهد. این کتاب به‌خاطر سبک نگارش عالی که دارد برای نسل جوان قابل لمس است. در این کتاب هیچ گونه علامت سوالی در پایان برای ما باقی نمی‌ماند و این یکی از نکات مثبت دیگر کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما است.

در خرداد سال ۲۰۱۴، کارگردان آمریکایی جاش بون، به کمک مایکل وبر فیلم‌نامه‌ای با اقتباس بر همین رمان نوشت. این فیلم عاشقانه مانند کتابش یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سال شد و با فروش جهانی ۱۸.۳ میلیون دلار برای هفته‌ها در فهرست پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۱۴ قرار گرفت. موسیقی تیتراژ آخر این فیلم را «اد شیران»، خواننده‌ی انگلیسی خواند که این قطعه ‌هم به اثری ماندگار تبدیل شد. کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما از جان گرین جزو کتاب‌هایی با موضوع داستان‌های انگلیسی است.

چرا باید این کتاب را گوش دهیم؟

کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما درمورد قهرمانانی است که به قدرت نمی‌رسند و با این وجود قهرمانند.

رمان‌های عاشقانه، معمولا جزو پرمخاطب‌ترین کتاب‌ها هستند. کتاب نحسی ستاره های بخت ما هم از این قاعده مستثنی نیست. البته داستان متفاوت این کتاب از عشق، و پایان غافلگیر‌کننده‌ی این کتاب همراه با قلم جذاب جان گرین، همگی باعث محبوبیت این کتاب شده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما جزو علاقه‌مندان رمان‌های عاشقانه هستید و دنبال عاشقانه‌‌ای متفاوت می‌گردید، قطعا کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید بشنوید. افرادی که می‌خواهند در زمینه‌ی داستان‌های انگلیسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند نیز انتخاب مناسبی است.

درباره جان گرین

جان گرین نویسنده و وب‌نویس آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۶ برای رمان اولش به نام جستجوی آلاسکا، برنده‌ی جایزه‌ی ادبی پرینتز شد. دومین کتاب جان گرین، با نام «بگذار برف ببارد» بود، گرین این رمان را به کمک دو نویسنده‌ی دیگر نوشت. این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های مربوط به کریسمس بود که متاسفانه به فارسی ترجمه نشده است. رمان «شهرهای کاغذی» سومین رمان او بود که در سال ۲۰۰۸ رتبه‌ی پنجم پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرد.

جان گرین نویسنده نحسی ستاره های بخت ما

کتاب صوتی نحسی ستاره های بخت ما، از همان هفته اول انتشارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بود. این رمان به بیش از ۴۷ زبان ترجمه شد و حدود ۱۰ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت. او در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تأثیرگذار در جهان انتخاب شد و فیلم کتابش نیز به رتبه‌ی اول باکس آفیس رسید.

جدیدترین اثر جان گرین «لاکپشت رو لاکپشت» نام دارد. این کتاب در سال ۲۰۱۷ چاپ شد، و از نگاه جان گرین شخصی‌ترین رمانی است که تابه‌حال نوشته است. داستان این کتاب درباره‌ی دختری است که مبتلا به بیماری وسواس فکری است. جان گرین خودش نیز قربانی این بیماری است و در مصاحبه‌ای درباره‌ی این کتاب می‌گوید: « نوشتن این کتاب خیلی سخت بود، اما من توانستم تا آخرش بنویسم. سعی کردم تمام تجربیاتم از بیماری وسواس فکری را در کتابم بیاورم.»

تکه هایی از کتاب نحسی ستاره های بخت ما

اواخر زمستان هفده سالگی‌ام، مادرم به این نتیجه رسید که من افسرده‌ام. احتمالاً به این دلیل که به‌ندرت از خانه بیرون می‌رفتم، بیش‌تر در رخت‌خواب بودم، بارها یک کتاب را می‌خواندم، نامنظم غذا می‌خوردم و زمان زیادی از اوقات فراغتم صرف فکر کردن به مرگ می‌شد.

هروقت دفترچه‌های راهنما یا مطالب سایت‌هایی را می‌خوانید که درباره‌ی سرطان می‌نویسند، می‌بینید که افسردگی همیشه یکی از عوارض جانبی سرطان به‌شمار می‌رود، ولی افسردگی عارضه‌ی جانبی سرطان نیست؛ افسردگی عارضه‌ی جانبی مرگ است ( سرطان هم یکی از عوارض جانبی مرگ است. همه‌ی بیماری‌ها عوارض جانبی مرگ‌اند ). با وجود این، مادرم معتقد بود که من به درمان نیاز دارم؛ بنابراین مرا پیش دکتر همیشگی‌ام، جیم، برد. دکتر جیم نتیجه گرفت که من در یک افسردگی بالینی و فلج کننده غوطه ورم؛ بنابراین بایست دارو می‌خوردم و هفته ای یک بار هم در جلسات گروه خوددرمانی شرکت می‌کردم.

افراد این گروه خوددرمانی شخصیت های متغیری داشتند که در وضعیت‌های گوناگون بیماری توموری به سر می‌بردند. چرا متغیر بودند؟ یک عارضه‌ی جانبی مرگ.

معرفی نویسنده
عکس جان گرین
جان گرین

اگر رمان نوجوان را یک سرزمین وسیع در نظر بگیریم، می‌توانیم ادعا کنیم جان گرین یکی از فرمانروایان قدرتمند یکی از قبایل مهم و پرطرفدار این سرزمین است. گرین از آن دست نویسنده‌هایی است که کتاب‌هایش بعد از انتشار مدت‌ها در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز باقی می‌مانند. گرین قبل از اینکه به سوی نویسندگی برود از دانشگاه در دو رشته‌ی ادبیات و علوم دینی فارغ‌التحصیل شد و قصد داشت که کشیش شود، ولی بعد از آنکه مدتی در بیمارستان اطفال در کنار کودکان سرطانی به فعالیت پرداخت، تصمیم گرفت که نویسنده شود. رمان اشتباه در ستاره‌های بخت ما -که در ایران با نام نحسی ستاره‌های بخت ما نیز شناخته می‌شود- هم تحت تاثیر فعالیت در بیمارستان و همزیستی با کودکان سرطانی نوشته شده است. جان گرین علاوه بر نویسندگی به عنوان آموزگار و بلاگر هم فعالیت می‌کند. او مدت زیادی است که همراه با برادرش سعی می‌کند دروس مختلف را به زبان ساده و لذت‌بخش در بستر اینترنت عرضه کند.

نظرات کاربران

farez
۱۳۹۷/۰۶/۲۷

یکی از اولین چیزهایی که در بخش اورژانس ازتون می پرسند، این هست که دردتون بین یک تا ده در چه اندازه ای هست؟ این سوال صد ها بار از من پرسیده شده و من بخاطر دارم که، یکبار که نمی تونستم نفس

- بیشتر
k.t
۱۳۹۷/۰۶/۲۵

این کتاب رو من با صدای یکی از بهترین دوستانم شنیدم...وقتی که از کلاس درس جیم زدیم و رفتیم در سالن اجتماعات..چند نفری نشستیم و اون برامون خوند... البته نرسیدیم تمومش کنیم و من هم هیچ وقت دلم نخواست با ادامه

- بیشتر
بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۷/۰۶/۱۹

بی نظیر بود من و کسی که دوسش داشتم همزمان با هم این کتاب رو میخوندیم یه جا نوشته بود درباره ی مرگ آگوستوس فقط میتونم با خود آگوستوس صحبت کنم

Rasta (:
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

عالی بود 🌱 و پایانه کاملا متفاوتی داشت این کتاب حس عجیبی به ادم میداد اینکه واقعا معلوم نیست فردایی باشه یا نه یا اگر هم ما باشیم عزیزانمون هم باشند یا نه؟ و به من یه تلنگری زد که قدر لحظه های زندگیمو

- بیشتر
⚽️ kaka ⚽️
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

چرا ایپابشو نمیذارید؟ واقعا عجیبه که نسخه متنی همه کتابای جان گرین هست تو طاقچه جز این یه دونه

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۸/۰۷/۱۲

بعضی کتابا هستند دلت میخواد دوباره به دنیا بیای و حس خوندن دفعه اول اون کتاب و تجربه کنی این رمان از هموناس🥺 کتاب، داستان دختر نوجوونی به نام هزل گرِیس رو بیان می‌کنه. دختری که از سیزده سالگی درگیر سرطانه

- بیشتر
A_
۱۳۹۷/۰۶/۱۳

به قدری از این کتاب خوشم میاد که حس میکنم با دیدن فیلمش به داستان و نویسنده خیانت می کنم. پیشنهاد میشه.

jolie
۱۳۹۸/۰۶/۰۶

بعضی از توریست ها فکر می کنند آمستردام شهر گناهه اما راستش اینجا شهر آزادیه ولی تو آزادی ، بیشتر مردم گناه رو انتخاب می کنند.🥀

zahra
۱۳۹۷/۰۷/۱۶

من نسخه چاپیشو خوندم وعاشق کتابش شدم داستانو خیلی خوب از زبان یه دختر 16-17 ساله گفته اون غمی که تو جای جای کتاب حس میشه خیلی منحصر به فرده... عالییییییی

نــے‌آیش🐋
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

خیلی قشنگه..البته من نسخه ترجمه و زبان اصلی‌شو هم خوندم..بعلاوه فیلمش..همه و همه لذت بخش بود اما نسخه زبان اصلی‌ش یه چیز دیگه‌ست! به هرحال از اون کتابهاست که حتما باید بخونین;)

زمان

۱۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۶۰۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۶۰۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۲,۰۰۰
تومان