دانلود و خرید کتاب چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید (خلاصه کتاب) الن لکین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید (خلاصه کتاب) اثر الن لکین

کتاب چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید (خلاصه کتاب)

همه ما شنیده‌ایم که زمان طلا است. اما واقعا در طول روز چقدر به آن توجه می‌کنیم؟ از مدیریت زمان شنیده‌ایم اما آیا واقعا آن را اجرا می‌کنیم؟ واقعیت این است که کنترل زمان، یعنی کنترل زندگی. وقتی شما بتوانید به شکل واقعی، نه رویایی، برنامه‌ریزی کنید و مطابق با آن پیش بروید، آن زمان است که کنترل زندگی‌تان را به دست می‌گیرید و همه چیز دقیقا به همان سمتی می‌رود که شما می‌خواهید. «چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید» یک میکروکتاب تخصصی نیست، الن کین یک راهنمای ساده برای اجرای بهترین شیوه مدیریت زمان در زندگی شخصی‌مان نوشته است و به همین خاطر بیش از سه میلیون نسخه فقط در آمریکا فروش داشته‌است.

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۷/۰۶/۱۹

کتاب بشدت خوبیه آلن لکین یکی از پیشگامان در این بحث هستن تعجب میکنم تو کشور ما کتابهای برایان تریسی در این حوضه زیاده ولی کتابهای امثال درک زلر و آلن لکین کم کتابهای آقای برایان تریسی رو نفی نمیکنم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
به قانون پارکینسون فکر کنید: این قانون می‌گوید: «کارها ادامه پیدا می‌کنند تا زمانی که برای تکمیل‌شان اختصاص داده‌اید را پر کنند.»
صبح
اگر مصمم هستید که زمان‌تان را هدر بدهید برای ۲۰ دقیقه روی یک صندلی بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید. خیلی زود شدیدا تمایل پیدا می‌کنید که سرکارتان باز گردید
صبح
زمان بسیار موثر برای درست کردن یک برنامه زمانی عبارتند از: صبح هنگامی که سرحال هستید. عصر هنگامی که هنوز در ذهن‌تان وقت زیادی از روز باقی مانده است. هر دوی این زمان‌ها مزایا و معیابی دارند، درنتیجه بهترین رویکرد این است که از هر دو استفاده کنید.
صبح
به جای مخالفت با خودتان، به شخصیت‌تان توجه کنید
صبح
این سیستم باید به تغییر نیازها پاسخ دهد و به اندازه کافی منعطف باشد تا فضایی برای نفس کشیدن باقی بگذارد و هم به اندازه کافی قدرتمند باشد تا همه ابعاد زندگی یک فرد را در نظر بگیرد.
صبح
۳. حسابگران زمان: این افراد به شدت نگران هستند که حتی یک دقیقه از زمانشان را بیهوده نگذرانند. آنها همیشه زمان‌بندی‌های غیرممکنی برای خودشان در نظر می‌گیرند. همیشه عجله دارند تا خود را به جایی که فکر می‌کنند باید در آن باشند، برسانند. نشانه اصلی این افراد این است که به دقت همه چیز را بررسی می‌کنند و ماه‌ها یا سال‌ها به عقب می‌روند تا ببینند هر دقیقه صرف چه کاری شده است.
صبح
۲. پیش فعال: افرادی که فعالیت را با دستاورد اشتباه می‌گیرند. آنها آنچنان درگیر پر کردن همه لحظه‌هایشان با فعالیت‌های مختلف هستند که هرگز فرصت نمی‌کنند کارهایی که انجام داده‌اند را ارزیابی کنند. به بیان دیگر آنها چنان مشغول بالا رفتن از درخت هستند که متوجه نمی‌شوند باید اساسا از درخت دیگری هم بالا بروند.
صبح
۱. بیش از حد - سازمان‌دهندگان: افرادی که همیشه فهرست بلند بالایی از کارهایی که باید انجام دهند، دارند. آنها زمان زیادی را صرف بررسی همه زوایا و جوانب می‌کنند و آنچنان درگیر این کار می‌شوند که انجام فعالیت اصلی را فراموش می‌کنند. این افراد کارها را به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی می‌کنند. آنها با سازمان‌دهی دقیق کارها، احساس می‌کنند به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده‌اند. در نتیجه ممکن است تمام دستاوردشان در اثر بهم‌ریختگی نابود شود.
صبح

حجم

۴۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۴۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان