دانلود و خرید کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس ۲۰۱۲ ابو العباس ترجمه مرضیه ابراهیمی

معرفی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس ۲۰۱۲

معرفی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس ۲۰۱۲

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2012 ، نوشته ابوالعباس، اندرو لیچمن، شیو پیلای یکی از منابع مهم مقطع علوم پایه پزشکی در بسیاری‌ از دانشگاه‌های معتبر علوم پزشکی در سرتاسر دنیا است و دانش کسب شده از این کتاب، در تمام مقاطع پزشکی و بالینی، کاربردی و مفید است. این کتاب توسط جمعی از اساتید برجسته و دانشجویان حوزه ایمنی شناسی از جمله دکتر مرضیه ابراهیمی، (استادیار ایمونولوژی مرکز تحقیقات علوم سلولی پژوهشگاه رویان) دکتر شبنم خرازی، (انستیتو پاستور ایران) زهرا شاکر(عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش و دانشجوی دکترای ایمونولوژی دانشگاه تربیت مدرس) و منیره حاجی مرادی (دانشجوی دکترای ایمونولوژی دانشگاه تربیت مدرس) ترجمه شده و در سال ۱۳۹۲ از انتشارات بشری به چاپ رسیده است .

درس ایمونولوژی یکی از دروس تخصصی مقطع علوم پایه پزشکی است که به دلیل حجم بالا و اهمیت آن در دانش تخصصی دانشجویان، به یک منبع مطمئن و خلاصه شده نیاز دارد.

کتاب ایمنی شناسی ابوالعباس در قالب 20 فصل به کلیدی‌ترین مفاهیم و تعاریف سیستم ایمنی پرداخته و گستره‌ی دانش ایمنی شناسی مورد نیاز برای دانشجویان علوم پزشکی را به خوبی پوشش می‌دهد. در کتاب مباحثی از جمله سازوکار اجرایی ایمنی سلولی، ایمونولوژی پیوند، نقایص ایمنی مادرزادی و اکتسابی، پاسخ‌های ایمنی منطقه‌ای و تحمل ایمونولوژیک و خود ایمنی به تفصیل شرح و بسط داده شده است.

لازم به ذکر است که درس ایمنی شناسی پزشکی جزو منابع آزمون علوم پایه "کلاسیک" پزشکی است و ۹ سوال از آزمون را به خود اختصاص می‌دهد.

مطالعه کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس را برای چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

تمام دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی که درس ایمونولوژی را می‌گذرانند، به منظور آمادگی برای امتحان می‌توانند از این منبع استفاده کنند. همچنین این کتاب برای داوطلبان آزمون جامع علوم پایه کلاسیک پزشکی به منظور جمع‌بندی و مطالعه نکات مهم، گزینه ی مناسبی است.

نظرات کاربران

narsansana24
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

متن ها نصفه نمایش داده می شوند درنتیجه کتاب قابلیت خواندن نداره

bijan92
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

کتاب بدرستی نمایش داده نمی شوده. امکان مطالعه وجود ندارد.

arashunter
۱۴۰۱/۰۲/۲۹

صفحات کتاب به شکل نصفه دیده می شوند و عملاً غیرقابل استفاده است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۷۷۶ صفحه

حجم

۳۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۷۷۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان