دانلود و خرید کتاب زندگی به روش 80/20 ریچارد کخ ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زندگی به روش 80/20

کتاب زندگی به روش ۲۰ \ ۸۰ نوشته ریچارد کخ و ترجمه مریم تقدیسی درباره این است که چگونه با تلاش و هزینه کم‌تر، نتایج بهتری در زندگی به دست بیاوریم. 

درباره کتاب زندگی به روش ۲۰ \ ۸۰

آیا دانستن این موضوع که می‌توانید با تلاش و هزینهٔ کم‌تر، به بهترین‌های زندگی دست یابید برای‌تان جالب نیست؟

آیا می‌خواهید به جای یک هفته کار طولانی و خسته‌کننده، تنها با دو روز کار به نتایج بهتری دست یابید؟

آیا می‌خواهید با استفاده از روشی که همیشه می‌تواند مؤثر واقع شود، راه‌حل‌هایی ساده برای مشکلات خود بیابید؟

آیا برای‌تان جالب نیست که بتوانید این روش را نه تنها در مورد موفقیت در امور مالی زندگی بلکه در زمینهٔ مسائل مهم‌تری مثلاً در مورد افرادی که به آنها علاقه‌مندید و همچنین برای شادی و رضایت‌خاطرتان در زندگی به کار گیرید؟

شما می‌توانید با استفاده از اصل ۲۰ /۸۰ زندگی‌تان را دگرگون کنید. روش ۲۰ /۸۰ به رغم ایجاد تغییراتی واقعی در نگرش و طرز عمل شما، ساده‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید.

این کتاب دربارهٔ عمل و فعالیت است، ولی عمل و فعالیتی کم‌تر. کتابی بسیار عملی و در عین حال غیرمتعارف ، به این دلیل که در آن به جای کار و تلاش بیشتر بر فعالیت کم‌تر تأکید شده است. همان طور که بارها به همهٔ ما ثابت شده است، ایجاد تغییرات و پیشرفت‌های واقعی در زندگی ممکن نیست مگر از طریق انجام متفاوت کارها. این درست است ـ ولی روش ۲۰ /۸۰ همچنین به ما نشان می‌دهد که چه طور در مجموع کم‌تر تلاش کنیم.

مدیر روزنامه ایندیپندنت درباره این کتاب می‌نویسد: «این کتابی است برای کسانی که می‌خواهند در زندگی خصوصی و کاری خود به موفقیت دست یابند. در این کتاب به روش‌هایی ساده و دقیق برای راهنمایی خواننده در زمینه‌هایی از زندگی اشاره شده است که در آنها می‌توان از اصل تفکر ۲۰ /۸۰ بهره‌مند شد. کتاب زندگی به روش ۲۰ /۸۰ کتابی فوق‌العاده کاربردی است که به خواننده نشان می‌دهد چه طور باید در زندگی تنها بر مسائل حائز اهمیت تمرکز کند.»

اگر شما هم به دنبال راهی هستید تا با صرف کمترین انرژی بهترین نتایج را به دست آورید. بی‌شک به راهنمایی ها و راه کارهای این کتاب نیاز دارید.

نظرات کاربران

ashuraei
۱۳۹۹/۰۵/۳۱

من نیمی از کتاب را خواندم. اگر قانون ۲۰/۸۰ رو در سایت ها و وبلاگ های دیگه خوانده اید بهتر است به این قانون عمل کنید و برای مطالعه این کتاب زمان صرف نکنید؛ در بین صفحات کتاب جملات انگیزشی

- بیشتر
Reza
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

در جایی از کتاب میخوانیم که بیشتر با کمتر فلسفه اقتصادی دارد . این جمله را برای خودم یادداشت کردم. فوق العاده است. فقط از تیم تاقچه تقاضا دارم امکان دانلود یا عکس برداری از جداول و کاربرگ ها را مجاز کنند‌ متشکرم

فرامرز میرشکار
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

کتابی برای زندگی با کیفیت

fnqdy
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

یه مسئله تکراری رو که «کمتر بیشتره» و «به دست اوردن بیشتر با تلاش کمتر» بارها و بارها وبارها تکرار میکنه ترجمه خوبی نشده و نکاتی هم که واسه مسائل مالی میگه در ایران قابل اجرا نیستن به نظرم واقع بینانه

- بیشتر
apotheosis
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

خیلی جالب نبود

Ahmad
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

مثال های زیاد و خسته کننده داره برام ناخوشایند بود انگار نویسنده میخاد به زور بهت بفهمونه اصل 20 80 اصل درستیه من هم نمیگم اشتباهه ولی این همه مثال. پر تکرار واقعا خسته کننده بود

غزاله
۱۴۰۱/۰۹/۱۱

کتاب جالبیه در ابتدای کتاب اصل ۲۰/۸۰ توضیح داده و پله به پله پیش می‌ره و در همه ابعاد راهکار و مثال میزنه و هدف این کتاب این هست که ما هدفمون از همه چی پررنگ تر کنیم و روش

- بیشتر
safa
۱۳۹۷/۰۵/۲۱

چه طوره کتاب دوستان ؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۹)
اگر آن را به کار بگیریم بدون شک لذت بیشتری از زندگی می‌بریم، کم‌تر کار می‌کنیم و به موفقیت‌های بیشتری هم دست می‌یابیم. واقعیت این است که بهترین راه برای رسیدن به نتایج بیشتر، کار و تلاش کم‌تر است
فاطمه میرالماسی
انقلاب زمان عکس مدیریت زمان حرف می‌زند: وقت بسیار زیادی در اختیار داریم، و هرگز با کمبود وقت مواجه نمی‌شویم و دقیقاً به همین دلیل است که وقت زیادی را تلف می‌کنیم. برای آغاز انقلاب در زمان، آهسته‌تر حرکت کنید. نگرانی به خود راه ندهید. کارهای کم‌تری انجام دهید. فهرست کارهای خود را دور بریزید و فهرستی از کارهایی تهیه کنید که نباید انجام دهید. کم‌تر عمل کنید و بیشتر فکر کنید. تنها دربارهٔ مسائلی فکر کنید که واقعاً برای‌تان از اهمیت برخوردارند. کارهای بی‌ارزش و بیهوده را کنار بگذارید. و همین طور کارهایی را که موجب شادی شما نمی‌شوند. طعم زندگی را بچشید.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
بسیاری از افراد می‌توانند با نیمی از تلاشی که برای رفتن به جهنم می‌کنند، وارد بهشت شوند. بن جانسون
امیری حسین
کارهایی را که خودتان دوست دارید برای همسرتان انجام ندهید. کاری را که او دوست دارد برایش انجام دهید. زوج‌های مختلف مشکلات زناشویی متفاوتی با هم دارند. زنی با صداقت می‌گفت: « آنچه پیتر درک نمی‌کند این است که اگر او هفته‌ای یا دو هفته‌ای یک بار تنها یک دسته گل برایم بیاورد حاضرم هر کاری برایش انجام دهم ».
منمشتعلعشقعلیمچکنم
تلفن همراه خود را دور بیندازید.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
همیشه فعالیت‌هایی وجود دارند که نسبت به زمانی که صرف‌شان می‌شود، شادی کم‌تری ایجاد می‌کنند. مثلاً مطالعات روی افرادی که تلویزیون نگاه می‌کنند نشان می‌دهد تنها تعداد کمی از آنها بعد از ساعت‌ها تماشای تلویزیون احساس رضایت و شادی می‌کنند. اکثر این افراد معمولاً پس از ساعات طولانی تماشای تلویزیون دچار احساس افسردگی می‌شوند. اگر تماشای تلویزیون باعث ایجاد احساس شادی در شما می‌شود بیشتر این کار را انجام دهید و در غیر این صورت دیگر به این کار ادامه ندهید!
منمشتعلعشقعلیمچکنم
اصلی که نشان می‌دهد تنها ۲۰ در صد عوامل و دلایل باعث ایجاد ۸۰ در صد از نتایج می‌شوند.
فاطمه میرالماسی
آمریکایی‌ها کم‌تر از ۵ در صد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند، ولی ۵۰ در صد از مصرف کوکائین در دنیا متعلق به آنهاست.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
دفعهٔ بعد که دچار احساس افسردگی شدید از خود بپرسید برای تغییر روحیهٔ خود چه کار مثبتی می‌توانید انجام دهید. اگر نمی‌دانستید چه کنید یکی از این کارها یا همهٔ آنها را انجام دهید: - صاف بایستید، بدن خود را در حالتی کشیده نگه دارید و در آینه به خود لبخند بزنید. سپس فرد دیگری را پیدا کنید که به او لبخند بزنید ـ حتی اگر این فرد یک غریبه باشد! - به یک پیاده‌روی طولانی بروید یا کمی ورزش کنید. - عملی از سر لطف و مهربانی انجام دهید.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون طی تحقیقاتی ۱۶۹ نفر از افراد یک محل را به طور اتفاقی انتخاب کردند و به مدت ۲ سال استفادهٔ آنها از اینترنت و تأثیرات آن بر روی شادی و روابط‌شان را زیر نظر گرفتند. این پژوهشگران که تحت حمایت شرکت‌های کامپیوتری و نرم‌افزاری عمل می‌کردند اطمینان داشتند تنوع روابط از طریق شبکه‌های کامپیوتری تنهایی افراد را کاهش می‌دهد و موجب افزایش شادی آنها در زندگی می‌شود. ولی نتایج به دست آمده هر دو گروه را حیرت‌زده کرد. بالا رفتن میزان روابط اینترنتی و صرف زمان بیشتر در مقابل نمایشگرهای کامپیوتر ارتباط مستقیمی با افزایش احساس تنهایی و افسردگی در مردم داشت. واقعیت این بود که ایمیل‌ها و چت‌روم‌ها موجب افزایش روابط می‌شد، ولی این روابط سطحی و بی‌معنا بودند و زمانی که صرف‌شان می‌شد موجب هر چه کم‌رنگ‌تر شدن روابط خانوادگی و دوستی می‌گردید. روابط رو در رو هرچند تعدادشان کم باشد، امنیت و شادی بیشتری را در زندگی به همراه دارد.
منمشتعلعشقعلیمچکنم

حجم

۳۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۳۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان