دانلود و خرید کتاب قدرت نامحدود آنتونی رابینز ترجمه مهدی صائمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت نامحدود اثر آنتونی رابینز

کتاب قدرت نامحدود

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت نامحدود

کتاب قدرت نامحدود، اثری از آنتونی رابینز است که برای نخستین بار در سال 1986 به انتشار رسید. آنتونی رابینز به انسان‌های زیادی ثابت کرده است که از طریق کنترل کردن قدرت ذهنمان، می‌توانیم تقریبا به هر چیزی که دوست داریم برسیم و آن‌ها را انجام دهیم. او تا به حال به سیاست‌مداران، ورزشکاران المپیک، ستاره‌های سینما، تاجران و حتی کودکان یاد داده که چگونه باید در مسیر موفقیت گام برداشت. رابینز در کتاب قدرت نامحدود، از علم موفقیت های شخصی پرده برمی‌دارد.

درباره کتاب قدرت نامحدود

آنتونی رابینز با نوشتن کتاب قدرت نامحدود، درحقیقت انقلابی در تفکر را سازماندهی کرده است، این کتاب در مرحله‌های مختلف و به ترتیب به ما نشان می‌دهد که چگونه نسبت به دیگران استقلال روحی، مادی، اعتماد به نفس و حس رقابت خودمان را به‌دست آوریم. آنتونی رابینز در سال ۱۹۸۶ کتاب قدرت نامحدود را منتشر نمود. آنتونی رابینز با نوشتن این کتاب قدرت فوق‌العاده انسان را به همه دنیا معرفی کرده است. همان قدرتی که خودش هم با کمک آن توانسته به مراحل بالایی از موفقیت در زندگیش برسد. کتاب قدرت نامحدود به ما در شناخت خود و دنیایمان کمک می‌کند. قدرت نامحدود کتابی است که می‌تواند مثل یک رهبر تمام مراحل موفقیت را به ما نشان دهد.

براساس کتاب قدرت نامحدود، موفقیت در این عصر به معنی این است که پیوسته برای رسیدن به موفقیت و هدف‌هایمان تلاش کنیم و هیچ‌وقت از تلاش کردن ناامید نشویم. شاید در زمان‌های گذشته موفقیت مثل الان قابل دستیابی نبود و فقط تعداد محدودی از مردم می توانستند به موفقیت‌های بزرگ برسند. اما الان در عصری هستیم که بزرگان زیادی وجود دارند و در زمینه‌های مختلف می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را نام برد. به طور مثال در تکنولوژی، استیو جابز و در سینما، استیون اسپلبرگ.

چرا باید کتاب قدرت نامحدود را مطالعه کنیم؟

اگر تا به حال آرزوی داشتن یک زندگی بهتر را در سر داشته اید، این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به ویژگی های خارق العاده ی زندگی مورد نظرتان دست یابید و چگونه بر زندگی شخصی و حرفه ای خود مسلط شوید.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

خواندن این کتاب برای کسانی که راه موفقیتشان را گم کرده‌اند و منتظر کسی یا چیزی هستند که به آن‌ها کمک کند بسیار مناسب و مفید است.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی در فوریه 1960 در کالیفرنیا به دنیا آمده است. بیشتر شهرت او در ایران به خاطر کتاب‌هایش در زمینه موفقیت می‌باشد، کتاب‌های قدرت نامحدود و به سوی کامیابی نمونه‌ای از این کتاب‌ها هستند. رابینز یکی از مشهورترین سخنرانان انگیزشی در جهان است. هرچند که خودش اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، او را مربی منتهای کارایی بنامند. او در مدت کوتاهی بیشترین آرزوهای جوانی خود را برآورده کرد و توانست درآمد سالیانه خود را به بیش از یک میلیون دلار برساند. رابینز سالیانه بیش از ۳۰ میلیون دلار درآمد دارد و معتقد است ذهن انسان می‌تواند از موانع عبور کند و این موضوع را سال‌هاست آموزش می دهد.

او در سال ۱۹۹۱ موسسه‌ای غیرانتفاعی برای کمک به کودکان معلول، افراد بی‌خانمان، افراد مسن و زندانیان تاسیس کرد. تلاش و هدف بعدی آنتونی رابینز این است که بتواند یک میلیارد وعده غذایی برای یک سال فقرا تامین کند.

آنتونی رابینز مقدار قابل توجهی از درآمد خود را وقف فقرا کرده است. آنتونی رابینز مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و بناهای بسیار زیادی را برای فقرا ساخته است.

فهرست کتاب قدرت نامحدود

فصل 1: متاع پادشاهان فصل 2: تفاوتی که تمایز ایجاد می‌کند فصل 3: قدرت شناخت وضعیت فصل 4: تولد برتری: باور فصل 5: هفت دروغ موفقیت فصل 6: تسلط بر ذهن: چطور ذهن خود را مدیریت کنید؟ فصل7: ساختار موفقیت فصل 8: چگونه استراتژی دیگران را به دست آوریم؟ فصل 9: فیزیولوژی: جاده‌ی تعالی فصل 10: انرژی: سوخت تعالی فصل 11: رهایی از محدودیت: چه چیزی می‌خواهید؟ فصل 12: نیروی دقت فصل 13: جادوی تناسب فصل 14: امتیازات برتری: ابر‌ برنامه‌ها فصل 15: ایستادگی در برابر مخالفت‌ها و حل مشکلات فصل 16: چارچوب‌سازی: قدرت زاویه‌ی نگاه فصل 17: در موفقیت لنگر بیندازید (خودتان را به موفقیت متصل کنید) فصل 18: مراتب ارزش: قضاوت نهایی موفقیت فصل 19: پنج کلید ثروت و خوشبختی فصل 20: ایجاد گرایش: قدرت تشویق فصل 21: عالی‌ترین زندگی: چالش انسان

بخش‌هایی از کتاب قدرت نامحدود

· برای اینکه حقیقتا تغییر کنید، رشد کنید و به موفقیت برسید، باید عملا از قوانین خود و دیگران آگاه باشیم، و اینکه واقعا در نگاه ما موفقیت و شکست چیست و چطور آن ها را قضاوت می کنیم. این قدرت آخرین و مهم ترین عنصر موفقیت است که «ارزش» نام دارد. ارزش چیست؟ به زبان ساده، آن ها باورهای منحصر به فرد، شخصی و اختصاصی شما هستند که می گویند در مورد چیزی چه احساسی دارید و چقدر این احساسات مهم هستند. ارزش های شما، سیستم باورهای شما درمورد درست، غلط، خوب و بد هستند

· در زندگی هر زن و مردی زمانی می رسد که مورد آزمایش نهایی قرار خواهند گرفت. زمانی که تمام استعدادها و توان ما تحت آزمایش قرار می گیرد. زمانی که زندگی عادلانه رفتار نمی کند. زمانی که ایمان، ارزش ها، صبر، تحمل و توان پایداری و استقامتمان همه تحت فشار شرایطی محدود قرار می گیرند. بعضی از مردم از این فرصت ها برای بهتر بودن استفاده می کنند. اما دیگران اجازه می دهند اینگونه تجارب آن ها را شکست دهد. آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چه چیز منجر به ایجاد این تمایز بین عکس العمل های انسان ها در مقابل آزمون های زندگی می شود؟

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۱۰۲۰۵
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

متاسفانه فصل یک رو من همراه نسخه ی انگلیسی مطالعه کردم خیلی جا افتاده

کاربر ۱۹۹۲۹۷۴
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

نسخه انگلیسی این کتاب رو گرفتم. خیلی جاهاش از قلم افتاده و ترجمه نشده.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۴)
«چیزی تغییر نمی‌کند، این ما هستیم که تغییر می‌کنیم.» هنری دیوید توریو
hassan.gh
مغز ما تنها چیزی را انجام می‌دهد که توسط باورهای ما به آن گفته‌شده
hassan.gh
اگر شما دقیقاً همان رفتارهای ذهنی و فیزیکی دیگران را تکرار کنید، شما نیز می‌توانید همان نتایج را به دست آورید
hassan.gh
اگر با دقت نگاه کنید خواهید فهمید که هیچ‌کس زندگی موفق و عالی که شما در جستجوی آن هستید را ندارد
🌸Parinaz🌸
یاد بگیرید که خودتان را با اهداف‌تان مقایسه کنید و نه با چیزی که دیگران انجام می‌دهند
hassan.gh
«انسان چیزی است که به آن باور دارد.» آنتوان چخوف
hassan.gh
عمل چیزی است که هر موفقیتی را به وجود می‌آورد. دانش تنها قدرت بالقوه است و قدرت واقعی توانایی عمل کردن است
hassan.gh
هیچ اتفاقی بی‌دلیل روی نمی‌دهدو وقوع هر اتفاقی برای کمک به ماست
hassan.gh
اگر شما به چیزی کمتر از بهترین راضی نشوید، اغلب آن را به دست می‌آورید
hassan.gh
نتایجی که در زندگی‌مان به دست می‌آوریم بر این اساس تعیین می‌شوند که چه طور با خودمان ارتباط برقرار می‌کنیم
hassan.gh

حجم

۲۳۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۲۳۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان