دانلود و خرید کتاب فقط برنده شوید! برایان تریسی ترجمه فریدون تازه‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فقط برنده شوید! اثر برایان تریسی

کتاب فقط برنده شوید!

معرفی کتاب فقط برنده شوید!

«فقط ساکت شو و کارت رو انجام بده» کتاب دیگری در زمینه موفقیت در کسب‌وکار از برایان تریسی است. استعدادها و قابلیت‌های شما چه بسا بیشتر از آن چیزی باشند که بتوانید در صد برابر مدت عمر خودتان مورداستفاده قرار دهید. شما دقیقاً هم‌اکنون دارای قابلیت‌های یادگیری و هوشی هستید که برای یادگیری تمامی موضوع‌ها به آن قابلیت‌ها نیاز دارید؛ موضوعات مورد نیاز جهت دستیابی به همۀ اهداف دلخواهتان. به‌جز محدودیت‌ها یا قیودی که خود شما بر روی ذهن خودتان می‌گذارید هیچ محدودیت یا قیدی برای رسیدن به آنچه می‌توانید باشید، آنچه می‌توانید انجام دهید و آنچه می‌توانید داشته‌باشید وجود ندارد. اگر پذیرش این سخن برای شما سخت است و به نظر غیرمنطقی می‌رسد پس لازم است این کتاب تریسی را بخوانید و بادقت هم بخوانید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

فاطمه
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

برای هر انسانی که میخواد تغییر کنه این کتاب لازم هستش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
من چگونه می‌توانم موفقیت بیشتر و سریعتری داشته‌باشم؟» واتسون با این واژه‌های کلاسیک پاسخ داد: «اگر می‌خواهی نرخ موفقیت خود را افزایش دهی نرخ شکست‌هایت را دوبرابر کن... در این صورت است که موفقیت را در سمتی دور از شکست بدست خواهی آورد.» یاد بگیرید نترسید
mahdi82esi

حجم

۵۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان