دانلود و خرید کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی برایان تریسی ترجمه فریدون تازه‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی اثر برایان تریسی

کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی

معرفی کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی

«آیا برای زندگی ارزش قائلید؟ پس زمان را هدر ندهید، زمان همین بندوبساط ساده‌ای است که زندگی از آنها ساخته شده‌است.» بنیامین فرانکلین امروزه بشر می‌تواند کارهای بسیار زیادی را در مقایسه با نسل‌های پیش انجام دهد. عمر طولانی‌تری داشته‌باشد و از زندگی بیشتر لذت ببرد. اما با همه این فرصت‌های بزرگ برای موفقیت، شادمانی و زندگی طولانی، احساس ما مانند اکثر مردم این است که کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن وجود دارد اما زمانی‌که برای انجام آنها در دست داریم بیش از حدّ کم است.» اگر می‌خواهید از تمام کارهایی که انجام می‌دهید بهترین نتیجه را بگیرید باید متوجه باشید که برای هریک از کارها و مسئولیت‌هایتان لازم است راهبرد زمانی متفاوتی در پیش بگیرید. «تسلط بر زمان یعنی تسلط بر زندگی» کتاب دیگری در زمینه موفقیت از برایان تریسی است که به شما می‌آموزد چگونه برای تسلط بر زمانی که در اختیار دارید برنامه‌ریزی کنید. چه اوقات انجام کار، چه اوقات آزاد و چه اوقاتی که باید با خانواده بگذرانید و در خدمت آنها باشید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
آلبرت انیشتین چنین نوشته‌بود که «تمام بچه‌ها، نابغه متولد می‌شوند.» حقیقت این است‌که شما بالقوه یک نابغه متولد شده‌اید. شما قادرید تقریباً هر مسئله‌ای را حل نمایید، تقریباً بر هر مانعی فائق آیید و مادامی‌که هدفتان برای شما روشن است تقریباً به تمام اهدافی که برای خود وضع کرده‌اید نائل شوید، و تمام انرژی‌های روحی‌تان را مانند یک پرتو لیزر هر بار فقط بر روی یک ایده متوجه و متمرکز کنید.
Hossein
«من یاد گرفته‌ام که معیار موفقیت براساس موقعیت و جایگاهی نیست که شخص در طی زندگی خود به آن می‌رسد بلکه براساس موانعی است که شخص در طی تلاش خود برای موفقیت بر آن‌ها فائق آمده‌است.» بوکر تی. واشنگتن
Hossein

حجم

۲۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان