دانلود و خرید کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد! گابریل وینبرگ ترجمه سجاد خدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد! اثر گابریل وینبرگ

کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!

معرفی کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!

تعداد بسیار زیادی از استارتاپ‌ها در سراسر دنیا شکست می‌خوردند و دلیل شکست اغلب آنها، نه ضعف در ساخت یک محصول ارزشمند، بلکه عدم توانایی در جذب مشتری است! هدف اصلی این کتاب، کمک به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها برای جذب مشتری و رشد سریع‌شان است. در این کتاب، گابریل وینبرگ و جاستین مارس، که خود از کارآفرینان موفق، و با تجربه‌ی مشاوره به چندین استارتاپ هستند، ۱۹ کانال برای جذب مشتری (Traction) معرفی می‌کنند. آنها در این کتاب، مدلی سه مرحله‌ای، تحت عنوان «چارچوب خال هدف»، پیشنهاد می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا بهترین کانال‌های ممکن برای کسب‌وکار خودتان را شناسایی کرده و به رشد و موفقیت استارتاپ‌تان کمک کنید. کتاب جذب (ترکشن)، که کتابی پرفروش و پرطرفدار در بین فعالان کارآفرینی و استارتاپ‌ها است، صرف نظر از نوع صنعت، اندازه استارتاپ و …، می‌تواند به جذب مشتری و رشد کسب‌وکارها کمک بسیاری کند.
سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها
بن هوروویتز
چک لیست استارتاپ؛ ۲۵ گام برای یک کسب و کار مقیاس‌پذیر با رشد سریع
دیوید رز
بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
رایان هالیدی
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
راهنمای تولید ناب؛ چگونه با حداقل محصول پذیرفتنی (mvp) و بازخورد سریع مشتری به نوآوری بپردازیم
دن اولسن
مدیریت با بازده بالا
اندرو گروو
از خوب به عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها جهشی پیروزمندانه دارند اما بعضی دیگرنه؟)
جیم کالینز
صفر به یک: نکاتی در مورد استارتاپ‌ها (چگونه آینده را بسازیم)
پیتر تیل
سیب؛ تجارب ۸ کارآفرین موفق اینترنتی ایران با شماست!
مجید خزایی
خودتان را برند کنید
دیوید رویستون لی
کتاب نارنجی (هنر پایان‌دادن به مذاکره به شیوه‌ی مطلوب و متعجب‌کردن مشتری)
جفری گیتومر
این است بازاریابی
ست گودین
بازاریابی ویروسی
جونا برگر
بازاریابی محتوا، استراتژی و راهکارها
علیرضا امیدوند
اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید
مایک میخالوویچ
برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای
آلن دیپ
کلیک طلایی
سوزان وینچنک
راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درونگرا
آژانس بازاریابی هوشمند اسمارت باگ
هک رشد
احسان جهاندارپور

نظرات کاربران

صبا بانو:)
۱۳۹۹/۰۸/۰۷

این کتاب به معنای واقعی برای هر کسی که قصد شروع یه کسب و کار رو داره، کمک می‌کنه. از اولش شروع می‌کنه می‌گه چقدر باید زمان گذاشت روی تولید محصول، چقدر روی بازاریابی. بعدش میاد همه کانال های جذب

- بیشتر
mostafa
۱۳۹۷/۰۱/۱۵

هر کارآفرین و بازاریابی باید این کتاب رو بخونه از نون شب هم واجب تره

مهدی تمدن رستگار
۱۳۹۷/۰۱/۱۵

عالی

سعیدا
۱۴۰۲/۰۵/۲۸

برای افرادی که بازاریابی را بخش مهمی از حرفهگی خود می‌دانند، اکیدا توصیه می‌شود. یک چارچوب ناب (lean) و داده‌محور برای صرفه جویانه‌ترین روش بازاریابی با بیشترین بازده را معرفی می‌کند.

وحید
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

برای فهم اینکه چطور مشتریان جدید برای یک محصول پیدا کنیم بسیار کاربردی و مفید است.

Farhad
۱۳۹۹/۰۴/۲۲

کتاب با جمع‌آوری نمونه‌های موفق و دسته‌بندی آن‌ها در کانال‌های بازاریابی آموزه‌های مطلوبی خلق کرده است. بااین‌حال اگر بنا باشد که از آموزه‌های آن در کسب‌‌وکار استفاده شود، توجه به شکست‌ها و همه فعالیت‌های بازاریابی که به تعبیر کتاب سوزن کسب‌وکارها

- بیشتر
1
۱۳۹۹/۰۳/۲۴

خیلی بد ترجمه شده اصلا جملات قابل فهم نیستند من ۱۸ درصد خوندم و هیچ چیز بدرد بخور نتونستم ازش بفهمم برخلاف عنوانش که خیلی جذابه

2figh
۱۳۹۸/۰۶/۱۲

کتاب خوبی .اما. به نظر کتاب های از بهتر هستن بیشتر و بهتر توضیح دادن .

نیما
۱۳۹۷/۰۱/۱۶

👌🏻👌🏻👌🏻

کاربر ۲۶۷۶۲۹۵
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

کتاب عالیه بخونید پشیمون نمیشید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶)
مهم‌ترین دلیل برای عدم حمایت از یک سری کارآفرینان که شاید ایده‌های خوبی هم داشته باشند، این است که آن‌ها فقط روی محصول تمرکز می‌کنند و هر چیز دیگری را نادیده می‌گیرند. بسیاری از کارآفرینانی که محصولاتی ارزشمند می‌سازند، یک استراتژی خوب برای توزیع (فروش) خود ندارند.
Mehdi Fuladi
هنگامی که افراد قمار می‌کنند، به خود نمی‌گویند که در حال قمارند (همانطور که سرمایه‌گذاران این گونه هستند). آن‌ها به اطلاعاتی برای توجیه تصمیمات خود نیاز دارند. همچنین نیاز به دلایل، مثال‌ها و مدارکی اجتماعی دارند که نشان دهد در حال انجام کار درستند. آن‌ها تصمیم خود را گرفته‌اند و صرفاً به دنبال تأیید تصمیم‌شان هستند. حضور در مطبوعات، کارآمدترین ابزار برای این گونه اطمینان‌بخشی‌ها است.
مرتضی چرخ‌زرین
- داستان را برای سایت‌های اشتراک‌گذاری لینکی (ردیت، هَکِر نیوز) با مخاطبان گسترده‌تر ارسال کنید. - داستان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دیده شوید. می‌توانید با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، داستان خود را تقویت کنید. - داستان‌تان را به منظور دریافت نظر، برای افراد با نفوذ صنعت خود ارسال کنید. برخی از آن‌ها، داستان شما را با مخاطبان خود به اشتراک خواهند گذاشت. - با وبلاگ‌های فعال در حوزه خود تماس بگیرید و به آن‌ها بگویید که داستان شما در حال داغ شدن است. ممکن است این نویسندگان وارد بحث شده و شما را پوشش دهند. هنگامی که داستان شما به عنوان یک مورد خبری محبوب جا افتاد، تا زمانی که می‌توانید آن را استمرار داده و ادامه‌دار کنید. برای وبلاگ‌هایی که داستان را پوشش داده‌اند (و نیز آن‌هایی که این کار را نکرده‌اند) ایمیل بزنید و پیشنهاد مصاحبه بدهید. مصاحبه‌های بعدی با موضوع «چگونه این کار را کردیم.»، محبوب هستند. آوازه‌خواهی علاوه بر به دست آوردن ترافیک، می‌تواند تأثیری قابل توجه برای جذب سرمایه داشته باشد.
esrafil aslani
دیوید هاوزِر، رویکردی مشابه را در گراس‌هاپِر اتخاذ کرد. وی در چند سال گذشته برای مشتریان، شکلات، کلوچه‌های خانگی، کارت هدیه استارباکس، کتاب و یادداشت‌هایی دست‌نویس برای تشکر فرستاده است. انجام این نوع کارها آن‌قدر کارکرد خوبی برای گراس‌هاپِر داشته که دو کارمند تمام‌وقت صرفاً با مسئولیت شاد و راضی کردن مشتریان استخدام نموده است.
مرتضی چرخ‌زرین
نوع دوم روابط عمومی غیرمتعارف، قدردانی از مشتریان است: اقداماتی کوچک‌تر و مقیاس‌پذیرتر (مانند برگزاری مسابقات یا فرستادن یادداشت‌های دست‌نویس برای مشتریان) که هم حسن‌نیت را نشان می‌دهد و هم پوشش مطبوعاتی ایجاد می‌کند. حرکات کوچکی مانند این‌ها، مشتریان شما را تبدیل به مبلغانی متعصب می‌کند که منجر به افزایش رشد ارگانیک شرکت شما می‌شود.
مرتضی چرخ‌زرین
یک استارتاپ زمانی می‌تواند فوق‌العاده باشد که به آن اعتقاد داشته باشید؛ در غیر این صورت ممکن است به سرعت قدیمی و نامطلوب شود.
صبا بانو:)
راز محتوای اشتراک‌پذیر، نشان دادن این نکته به خوانندگان است که مشکلی دارند که نمی‌دانستند، یا حداقل درک درستی نسبت به آن نداشتند. راه‌حل، خوب است، اما به اندازه آن که به خوانندگان نشان دهید درباره جنبه‌ای از زندگی‌شان اشتباه عمل می‌کرده‌اند، برای جذب آن‌ها مؤثر نیست.
REZA RAKI
توسعه جذب و محصول را به طور موازی دنبال کرده و زمانی مساوی را صرف هر یک از آن‌ها کنید. به محصول خود به عنوان یک سطل سوراخ فکر کنید. تلاش‌های جذب اولیه شما مانند سوراخ‌هایی هستند که باید پوشانده شوند.
Mehdi Fuladi
کانال مناسب، اغلب یک کانال کمتر استفاده شده است. از کانالی استفاده کنید که رقبای شما آن را نادیده گرفته‌اند و آن‌وقت می‌توانید به سرعت رشد کنید، در حالی که آن‌ها درجا می‌زنند!
HaleH.Eb
استارتاپ، یک شرکت طراحی‌شده برای رشد سریع است. به تازگی تأسیس شدن به خودی خود، به معنی استارتاپ بودن نیست.
محسن

حجم

۳۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

حجم

۳۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان