دانلود و خرید کتاب نگران نباش! زندگی کن… دیل کارنگی ترجمه فرخنده بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگران نباش! زندگی کن… اثر دیل کارنگی

کتاب نگران نباش! زندگی کن…

معرفی کتاب نگران نباش! زندگی کن…

«کسانی که نمی‌دانند چطور با نگرانی مبارزه کنند، جوان می‌میرند.» دکتر الکسیس کارل (برگرفته از متن کتاب) «نگران نباش! زندگی کن…» اثری از دیل کارنگی است که مطالعه آن به شما خواهد آموخت که چگونه تشویش و نگرانی‌های بی مورد و حتی واقعی را از خود دور کنید. دیل کارنگی این اثر را برای تدریس در کلاس‌های خودش نوشته بود: « ابتدا فقط واحدهای سخن گفتن در جمع را درس می‌دادم، ولی با گذشت سال‌ها، متوجه شدم که این بزرگسالان نیاز به توانایی در جلب دوستان و تأثیرگذاری روی آدم‌ها هم دارند. از آن‌جایی که نتوانستم کتاب درسی مناسبی درباره‌ی موضوع روابط انسانی پیدا کنم، خودم یکی نوشتم» اما این کتاب برخلاف تصورش فروش بالایی در خارج از کلاس ها نیز بدست اورد به‌طوری که او را بهت‌زده کرد. اگر می خواهید عالی‌ترین راه برای غلبه بر نگرانی‌هایتان را بیابید و دیدگاهی سرشار از آرامش و شادی را در ذهن خود پرورش دهید. کتاب دیل کارنگی به شما کمک خواهد کرد. آن را تا انتها بخوانید.
معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

maryamn75
۱۳۹۷/۰۷/۰۵

دیل کارنگی حرف نداره ولی همین قیمت بالای کتاب عامل نگرانیه:|

mina
۱۳۹۷/۰۶/۱۲

نویسنده حاصل تجربیات انسانهای زیادی که موفق شدند بر نگرانی غلبه کنند در این کتاب جمع اوری کرده که خیلی ارزشمند هست و من خوندن این کتاب به کسانی که احساس نگرانی و ترس از آینده دارند توصیه میکنم

Milad
۱۳۹۷/۰۵/۲۷

گرونه

S
۱۳۹۷/۰۴/۲۱

چرا گرونه؟

fataneh
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

عالیه . به هر آدم نگرانی توصیه می کنم

a.s
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

من خیلی به کتاب های روان شناسی علاقه ندارم و کتاب های روانشناسی رو به سختی تموم میکنم ولی این کتاب عالی بود و زود تمومش کردم . خیلی کمکم کرد.توصیه میکنم حتما بخونید

amir ataei
۱۴۰۲/۰۲/۰۲

قابل استفاده مطالب جالبی داره، در زمینه های مختلف چیزهایی که به یک زندگی آرام و رفع نگرانی ها کمک کند را تا حدودی تشریح کرده.

Nil
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

کتاب خوبیه ولی خیلی توضیحات و مثال داره..به نظرم کل مطالب مهم رو میشد توی نصف کتاب هم گنجوند.

خوش
۱۳۹۹/۰۴/۲۲

حالا بعدا نظرم را تکمیل میکنم اما تا همین جا که خوندم خیلی خوبه که خلاصه بندی کارایی که باید بکنیم رو میگه. یکی از مشکلهای من با کتابای روانشناسی و موفقیت اینه واقعا الان که تا نصفه هاش خوندم میگم که

- بیشتر
reyhaneh
۱۳۹۹/۰۸/۰۴

این کتاب عالیه من عاشق کتاب های دیل کارنگیم خیلی تو زندگی به دردم میخوره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴۶)
بیا هرگز دقیقه‌ای را هم برای فکرکردن به آدم‌هایی که آن‌ها را دوست نداریم، تلف نکنیم.
نَــسـی
فکر می‌کنی این شعر را چه کسی گفته است: خوشا به حال آن کس، و تنها خوشا به حال آن کس که امروز را از آنِ خود بخواند، آن کس که مطمئن از درون می‌گوید: « ای فردا، هرچه می‌خواهی بد باش، که مرا ملالی از این بابت نیست
Mo. Si Sakht Pour
من یاد گرفته‌ام انتظار زیادی از آدم‌ها نداشته باشم. برای همین هم هنوز می‌توانم از بودن با دوستی که کاملاً با من صادق نیست یا آشنایی که پشت سرم غیبتم می‌کند شاد و خوشحال باشم.
کاربر ۶۰۷۳۲۵۰
خودت را مشغول کن. و به این امر ادامه بده. این ارزان‌ترین دارویی است که روی زمین وجود دارد ـ و یکی از بهترین داروهاست. برای شکستن عادت نگرانی، قانون اول این است: خودت را مشغول نگه دار. فرد نگران باید خودش را در کار غرق کند تا در ناامیدی خشک نشود.
مهتاب
مشکل ما بی‌خبری نیست؛ مشکل ما بی‌عملی است
F313
« من وقتی برای بحث کردن ندارم. وقتی برای افسوس خوردن ندارم، و هیچ آدمی نمی‌تواند مرا مجبور کند آن قدر خودم را کوچک کنم که از او متنفر شوم ».
کاربر ۶۰۷۳۲۵۰
چرا که دیروز خوابی بود و بس و فردا رؤیایی است و بس. ولی امروزی که درست زندگی شود، هر دیروزی را خواب شیرینی از خوشبختی می‌کند و هر فردایی را رؤیایی از امید. بنابراین خوب به امروز نگاه کن!
Mo. Si Sakht Pour
« زندگی من پر بوده از مصیبت‌های وحشتناکی که بیشترشان هرگز اتفاق نیفتاده‌اند »
Yasas88
دکمه‌ای را بزنید که با دیواره‌های آهنی در را به روی گذشته می‌بندد ـ به روی دیروزهای مرده
F313
« راز بدبخت بودن داشتن مجال کافی برای فکرکردن به این موضوع است که آیا شاد هستی یا نه ».
نَــسـی

حجم

۳۳۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۳۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان