دانلود و خرید کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هنریت آن کلاوسر ترجمه علی‌اصغر شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، نوشته هنریت آن کلاوسر، اثری جالب است که راهی متفاوت و قطعی برای رسیدن به اهداف را به ما نشان می‌دهد. «نوشتن اهداف، آن‌ها را به واقعیت بدل می‌کند.» ایده اصلی است که در این کتاب دنبال می‌شود.

این اثر را با ترجمه علی‌اصغر شجاعی و پرستو عوض‌زاده بخوانید و با استفاده از روش نوشتن، به تمام اهدافتان دست پیدا کنید.

درباره کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

هنریت آن کلاوسر، کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را بر اساس یک باور قدیمی مصر باستان نوشته است: نوشتن چیزی، آن را به واقعیت تبدیل می‌کند. اگر اهل مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری باشید، متوجه نکته‌ای شده‌اید. هر نویسنده در هر کتاب، ایده، قانون و شیوه خاصی را پیروی می‌کند. اما آنچه این کتاب را از دیگر کتاب‌های این حوزه متفاوت کرده است، آزادی عملی است که نویسنده به شما می‌دهد. او تلاش نمی‌کند تا یک مسیر قطعی را به شما دیکته کند، بلکه دستتان را می‌گیرد و شما را به مسیر می‌برد و مانند یک چراغ راهنما، همراه شما است.

«بدانید که چه می‌خواهید و آن را به دست بیاورید.» فرقی نمی‌کند که خواسته شما کوچک است یا بزرگ. هر آرزویی دارید، هر هدفی که دنبال می‌کند ارزشمند و در خور توجه است. فراموش نکنید که هیچکس نمی‌تواند شما را از آنچه می‌خواهید منع کند یا آرزویتان را حقیر بشمارد. شما تنها باید یک کار انجام دهید. با استفاده از راهنمایی‌های این کتاب هدفتان را بنویسید تا در نهایت به زودی در پیش چشمانتان نمایان شود.

هنریت آن کلاوسر در کتابش، از مثال‌های مختلف استفاده کرده است. او همچنین نمونه‌های بسیاری را آورده است که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از این الگو استفاده کنید. مهم نیست که بلند پروازی می‌کنید یا خواسته کوچکی دارید، مهم نیست که دفتر بزرگی برای نوشتن اهدافتان دارید یا روی تکه کاغذی می‌نویسید، مهم این است که این روش را به عنوان یک الگوی عمل بپذیرید و خودتان را در جادوی کلمات غرق کنید.

چرا باید کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را بخوانیم؟

همه ما درباره اهمیت نوشتن و روی کاغذ آوردن اهداف و آرزوها می‌دانیم و یا مطالبی خوانده‌ایم. ما با نوشتن آرزوهایمان و اهدافی که دوست داریم به آن‌ها برسیم، ذهن خود را پرواز می‌دهیم و خودمان را در چنین موقعیتی تصور می‌کنیم. همین سبب می‌شود که در رسیدن به هدفمان مصمم‌تر باشیم. اما آیا این کار، توجیه علمی هم دارد؟ آیا مغز با نوشتن یک هدف، به آن توجه بیشتری انجام می‌دهد؟ این بخش از کار را به عهده این کتاب بگذارید تا شما را با طرز کار مغز و تاثیر نوشتن بر مغز آشنا کند.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه افرادی که خود را در راه رسیدن به آرزوهایشان می‌بینند می‌توانند از مطالب عالی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد استفاده کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با نوع جدیدی از هدف‌گذاری آشنا شوید و از این طریق به آنچه که در آرزویش هستید، برسید.

در اینجا نسخه الکترونیکی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، را می‌توانید پیدا کنید. برای دانلود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، کافی است اپلیکیشن طاقچه را نصب کنید و سپس کتاب مورد نظرتان را در آنجا بخرید. 

درباره هنریت آن کلاوسر

هنریت آن کلاوسر استاد دانشگاه و نویسنده است. او تحصیلاتش را در رشته ادبیات انگلیسی تا مقطع دکترا ادامه داد و در دانشگاه‌های نیویورک، لس‌آنجلس، سیاتل و دانشگاه لت بریج۲۰ در ایالت آلبرتای کانادا، تدریس کرده است. کلاوسر چهار کتاب نوشته است. کتاب اول او، نوشتن با هر دو سمت مغز نام دارد که درباره‌ی اضطراب نوشتن است. هنریت آن کلاوسر سال‌ها است که کارگاه‌های مختلفی را برای شرکت‌های مختلف برگزار می‌کند و به آن‌ها درباره هدف‌گذاری، نوشتن آن و سپس رسیدن به هدف می‌آموزد. او همچنین سخنرانی‌های بسیاری در انجمن‌های ملی نیز ایراد کرده است.

هنریت آن کلاوسر در وبسایتش، از آثار، تجربه‌هایش، کارگاه‌هایش و اهدافی که دنبال می‌کنند می‌نویسد و برای آشنایی با او بسیار مفید است. می‌توانید از طریق این آدرس به سایت او سر بزنید:

henrietteklauser.com

بخشی از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

اگر بدانید چه می‌خواهید، می‌توانید آن را به دست آورید

باوجودِ این‌همه سال پژوهش در مورد مغز، علی‌رغم تمام دانش کنونی‌مان درباره‌ی جسم پینه‌ای سیستم فعّال‌کننده‌ی مشبک و عملکردِ ذهن انسان، باز هم از این‌که «نوشتن مؤثر است»، با ابرازِ جمله‌های «وای!» «خدای من!»، غرق در حس شگفتی می‌شویم.

کتاب بنویس تا اتّفاق بیفتد، آن حس شگفتی را حفظ می‌کند و بر پایه‌ی همان حقیقت علمیِ کنونی قرار دارد- منظور این حقیقت است که با تعیین هدف، تمرکز بر نتیجه، واضح بودنِ خواسته‌تان از زندگی، می‌توانید به آرزوهایتان تحقّق بخشید.

یک عامل مهم دیگر وجود دارد که وارد عمل می‌شود، عاملی که وجه مشترک تک‌تک این کتاب‌های ماندگار، است: اولین گام در تمام آن‌ها، نوشتن هدف خود، است.

نوشتن آرزوها و آرمان‌ها مانند نصب تابلویی است که روی آن نوشته شده: «فروشگاه باز است.» یا به قول دوستم الین، با نوشتن شما اعلام می‌کنید که در بازی هستید. نوشتن هدف روی کاغذ، بخشی از مغز شما را که به سیستم فعّال‌کننده‌ی مشبک معروف است، به حالت آماده باش درمی‌آورد تا در بازی به شما ملحق شود.

اغلب یک هدف، وقتی نوشته می‌شود، بدون هیچ‌گونه تلاش اضافی از طرف شما، تحقّق می‌یابد؛ اما «کار را تغذیه کردن» هم ضرری ندارد. هر چه‌قدر خواسته خود را جذاب‌تر کنید و هر چه‌قدر با شورونشاط بیشتری به آن بپردازید، افراد بیشتری هم مایل خواهند بود که کمک کنند تا رؤیای شما به واقعیت تبدیل شود.

نظرات کاربران

yasaman
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

این کتاب درباره تاثیر نوشتن بر روی رسیدن به اهداف و آمال هست ، کتاب متن روان و دلنشینی داره و از خود اسم کتاب هدفش و کلیت کتاب مشخصه و در کل کتاب هم به بیان روشنتر این قضیه

- بیشتر
سحر
۱۳۹۸/۰۸/۰۵

کتاب خوب و کاربردی

مریم
۱۳۹۸/۰۵/۲۹

خوب بود, گرچه گاهی اغراق آمیز به نظر میرسه . فقط نامه نوشتن به خدا و نوشتن افکار منفی به نظرم روش های عالی هستن .

عارف
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

کتاب خوبی بود و ارزش وقت گذاشتن رو داره به نظرم

فرزانه رضایی
۱۳۹۸/۰۲/۲۵

تمرین های خوبی داره, مثال های خوبی داره, اما کافی نیست, پیشنهاد شده که با قانون جذب ترکیبش کنید.

M
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

کتاب خیلی خوبیه،ارزش خوندن ووقت گذاشتن داره

:)
۱۳۹۸/۰۳/۱۹

عالی بود پیشنهاد میکنم بخونید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۳)
وقتی همه‌چیز دارد از هم می‌پاشد، نشانه‌ی خوبی است مبنی بر این‌که همه‌چیز در شرف رو به راه شدن است.
samane
اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید، نوشتن را شروع کنید. نوشتن، معنیِ خودش را خلق می‌کند.
یک کتاب دوست عاشق
برای هر فکر منفی که در طول روز به ذهنتان می‌رسد، یک دانه لوبیا در فنجان بیندازید. «در پایان روز، به آن فنجان که یک وقتی خالی بود، نگاهی بیندازید و ببینید که چند تا فکر منفی داشته‌اید. این کار، پیامی تصویری و گویا به ضمیر ناخودآگاه شما می‌فرستد. این روش، راهی است برای زیر نظر گرفتن ذهن خود، روش مذکور شما را مجبور می‌کند تا عادت کنید وقتی فکری منفی به ذهنتان می‌آید، سریع آن را تشخیص دهید.»
aylin
از زیاده‌خواهی نترسید. حتی آن خواسته‌هایی را که هیچ روش عملی‌ای برای تحقّقشان ندارید، بنویسید.
Forest ♂️
تنها قانونی که دارم این است که هر چیزی را می‌نویسید، تاریخ بزنید.
Morteza Rahmani
«یکی از رایج‌ترین دلایل شکست، عادتِ تسلیم شدن در لحظه‌ای است که شکست موقّت، فرد را غافلگیر می‌کند.»
samane
هر چه فهرستِ «شرایط دلخواه» تان واضح‌تر باشد، کائنات راحت‌تر می‌تواند در دادن خواسته‌تان به شما، همکاری کند.
Morteza Rahmani
شعار جالبی را روی برچسب سپر ماشینی در پارکینگ کلیسا دیدم. آن را پشت خبرنامه‌ی ساندی نوشتم تا فراموشش نکنم. شعار این بود، «اتّفاق خوبی می‌افتد.»
Morteza Rahmani
وقتی شکرگزارِ داشته‌هایت نیستی، چرا خدا باید بیشتر به تو ببخشد؟
Baran Hhh
مصریان باستان ساکن حاشیه‌ی رود نیل اعتقاد داشتند که نوشتن چیزی، آن را به واقعیت تبدیل می‌کند.
سوفی پاتر

حجم

۲۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان