دانلود و خرید کتاب خاطرات خفته پاتریک مودیانو ترجمه مهین کاظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات خفته اثر پاتریک مودیانو

کتاب خاطرات خفته

معرفی کتاب خاطرات خفته

رمان «خاطرات خفته» تازه‌ترین رمانی است که مودیانو بعد از برنده شدن جایزه نوبل ادبیات در سال ۲۰۰۴ نوشت و در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت. راوی داستان نویسنده‌ی مسنی است خاطرات دوران کلیدی زندگی‌اش را مرور می‌کند. رابطه‌های مرموزی که با زن‌های مختلف داشته و تاثیری که انعکاس ویرانگر این رابطه‌ها بر زندگی‌اش گذاشته را بررسی می‌کند. خاطرات دوران کودکی را می‌کاود و به یاد می‌آورد که چه رابطه‌ی پرکشمکشی را با خانواده داشته و سال‌های ناگوار جوانی‌اش که در آن به نویسنده‌ای مشهور تبدیل شده. این کتاب نمونه خوبی از سبک کلاسیکِ مودیانو است که با ترکیب سبک زندگی‌نامه‌نویسی و ایجاد رابطه‌های مرموز، معجونی صمیمی و جذاب می‌سازد و خواننده را تا انتها درگیر کتاب نگه می‌دارد. درباره نویسنده: پاتريك موديانو در ٣٠ ژوئيه ١٩٤٥ در حومه غربى پاريس به دنيا آمد. پدرش از يهوديان ايتاليا و مدیر یک شرکت خصوصی بود و مادر گرجستانی- بلژيكی‌اش بازيگر بود. آنها به دلیل مشغله كارى، در دوران كودى فرزندشان حضور کمرنگی داشتند. در نوجوانى او را در يك مدرسه شبانه‌روزى ثبت‌نام كردند كه به خاطر قوانين سخت و نظامی‌واری که داشت مرتب از آنجا می‌گريخت. در جوانى براى فرار از خدمت سربازى در دانشكده ادبيات دانشگاه سوربن ثبت‌نام كرد و در هیچ کدام از کلاس‌ها حضور نیافت. تا اینکه در سال ١٩٦٧ نخستين رمان مودیانو «ميدان اِتوال» توسط نشر گالیمار منتشر شد. از آن زمان پاتريك موديانو زندگى خود را به نوشتن اختصاص داده است. فضاى بیشتر داستان‌هاى مودیانو بر پاريس دوران اشغال نازى‌ها متمركز شده است. تلاش در ترسيم دوران كودكی در غياب پدر و مادر، نوجوانى منزوى و آواره، جستجوى جوانى و زمان از دست رفته، اثر داستانی‌اش را به خاطرات نویسی می‌کند. تا امروز ده‌ها رمان، داستان و فيلمنامه نوشته که به ۳۶ زبان ترجمه شده و توجه خوانندگان پرشماری را در سراسر جهان جلب كرده است. بسيارى از آثار او جايزه‌هاى ادبی ارزشمندی از جمله «جايزه بزرگ رمان آكادمى فرانسه»، «جايزه گنكور» و «جايزه انستیتو فرانسه» را به خود اختصاص داده است.

نظرات کاربران

مهدی شادکار
۱۳۹۶/۱۲/۱۷

داستانی بی‌نظیر و ترجمه‌ای روان و عالی

Ms.
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

ترجمه اصلا روان و مناسب نیست. امتیاز رو به خود کتاب دادم فقط

a.m
۱۳۹۸/۰۵/۰۷

شاید واقن نیازی ب پایان ندارع:)

Alireza.j.98
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

نصفش خوندم حال نکردم ، این نظر شخصی منه

مهدی تمدن رستگار
۱۳۹۶/۱۲/۱۴

Mehdi Tamadon Rastegar رمانی از یک نویسنده فرانسوی می باشد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
من انگار مأمور پلیسی بودم که به گونه‌ای غافلگیرکننده، به دنبال گرفتن اعتراف است. اما من مأمور پلیس نبودم. تنها مردی جوان بودم.
Alireza.j.98
یقه‌اش را تا گردن بالا کشیده و دنبال خیابانی که وجود نداشت راه افتاده بود. و تا ابد می‌گشت.
Alireza.j.98
مدت‌های مدیدی است متقاعد شده‌ام که ملاقات‌های حقیقی فقط در خیابان امکان‌پذیر است. به همین دلیل منتظر دختر استیوپا در پیاده‌روی روبروی ساختمانشان می‌ماندم بدون آنکه او را بشناسم. او تلفنی به من گفته بود «همه چیز را برایت توضیح خواهم داد». تا چند روز، در رویاهایم، صدایی از دوردست این جمله را تکرار می‌کرد
مهدی شادکار

حجم

۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان