دانلود و خرید کتاب معجزه‌ کار با آینه لوئیز ال. هی ترجمه شهره عبداللهی (قراچه داغی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه‌ کار با آینه اثر لوئیز ال. هی

کتاب معجزه‌ کار با آینه

معرفی کتاب معجزه‌ کار با آینه

کتاب معجزه‌ کار با آینه نوشتهٔ لوئیز ال. هی و ترجمهٔ شهره عبداللهی (قراچه داغی) است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی خود را در بیست و یک روز بهبود دهید.

درباره کتاب معجزه‌ کار با آینه

معجزه کار با آینه نوشتهٔ لوییز ال هی، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است و به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را در ۲۱ روز بهبود دهید. این کتاب بر اساس برنامهٔ ویدئویی پرطرفدار لوئیز هی به نام «خودتان را دوست بدارید» نوشته شده است.

کار با آینه، نگاه‌کردن عمیق به چشم‌هایتان و تکرار عبارات تأکیدی مثبت، مؤثرترین روشی است که لوئیز ال. هی پیدا کرده‌ تا به شما یاد بدهد خودتان را دوست بدارید و دنیا را جایی امن و دوست‌داشتنی ببینید. از همان زمانی که او تکرار عبارات تأکیدی را به آدم‌ها یاد داد، کارکردن با آینه را هم به آن‌ها آموخت. به زبان ساده، هرچیزی که ما می‌گوییم یا به آن فکر می‌کنیم یک جملهٔ تأکیدی است. همهٔ خودگویی‌ها و محاورات درون سرتان سیلی از تأکیدات هستند. این تأکیدات پیام‌هایی هستند برای ذهن نیمه‌هوشیار شما که روش‌های عادتی طرز تفکر و عملکرد شما را می‌سازند. تأکیدات مثبت در وجود شما افکار و عقاید شفابخشی را ثبت می‌کنند که به شما کمک می‌کنند اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس خود را بالا ببرید و به آرامش ذهن و شعف درونی دست پیدا کنید.

قدرتمندترین عبارات تأکیدی آن‌هایی هستند که وقتی در مقابل آینه ایستاده‌اید با صدای بلند بیان می‌کنید. آینه احساس‌هایی را که شما در مورد خودتان دارید به شما برمی‌گرداند و بلافاصله شما را آگاه می‌کند که کجا مقاومت می‌کنید و کجا باز و پذیرا هستید؛ به‌وضوح به شما نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید یک زندگی شاد و موفق داشته باشید، کدام فکرهایتان را باید تغییر بدهید.

خواندن کتاب معجزه‌ کار با آینه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با رفتارها و عادت‌های کوچک، تغییرات بزرگ در زندگی‌شان ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره  لوئیز ال. هی

لوئیز ال. هی، نویسنده‌ٔ کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول و بسیاری آثار دیگر، زندگی پرفراز و نشیب و عجیبی داشت. او زادهٔ ۸ اکتبر ۱۹۲۶ بود. در سن پنج‌سالگی توسط همسایه‌شان مورد تجاوز قرار گرفت. در پانزده‌سالگی باردار شد و در شانزده‌سالگی مدرسه را ترک کرد. مدتی شغل‌های کم‌درآمدی داشت و بعد به عنوان مدل مشغول به کار شد. این کار برای او بسیار پردرآمد و خوب بود. او با اندرو هی ازدواج کرد ولی مدتی بعد همسرش به او خیانت کرد و از هم جدا شدند.

بعد از مطالعه‌ٔ کتاب‌های فلورانس اسکاول شین، لوئیز ال. هی متوجه شد که می‌توان تحت هر شرایطی خوشبین بود و با استفاده از خوشبینی مشکلات مالی یا حتی جسمانی را درمان کرد. او آثار بسیاری در این زمینه دارد. لوئیز ال. هی در سن نودسالگی در سال ۲۰۱۷ درگذشت. 

بخشی از کتاب معجزه‌ کار با آینه

«بسیار مهم است که شما خودتان را دوست بدارید. کار با آینه می‌تواند به شما کمک کند مهم‌ترین رابطه زندگی‌تان را بسازید: رابطه شما با خودتان.

ابتدا که کار با آینه را شروع می‌کنید، ممکن است فکر کنید بسیار آسان و حتی کمی احمقانه است. بسیاری از چیزهایی که به شما پیشنهاد می‌کنم در ۲۱ روز آینده انجام بدهید، ممکن است ابتدا ساده‌تر از آن به نظر برسند که بتوانند تغییری در زندگی‌تان ایجاد کنند؛ اما من به این نتیجه رسیده‌ام که ساده‌ترین کارها غالباً از همه مهم‌تر هستند. تغییری کوچک در فکر شما می‌تواند تغییراتی بزرگ را در زندگی‌تان به وجود بیاورد.

هر روز ما به یک موضوع متفاوت می‌پردازیم. من ابتدا در ارتباط با آن موضوع فکرهایی را مطرح می‌کنم و بعد تمرینی به شما می‌دهم که می‌خواهم تا پایان روز با آینه روی آن کار کنید. شما می‌توانید این تمرین را اول صبح در مقابل آینه حمامتان شروع کنید و بعد در طول روز، هر وقت در برابر یک آینه قرار گرفتید یا عکس خودتان را در شیشۀ پنجره‌ای دیدید، تمرینتان را تکرار نمایید. حتی می‌توانید یک آینه جیبی همراه خود داشته باشید و هر وقت چند دقیقه فرصت پیدا کردید، با آن تمرین کنید.

از شما می‌خواهم وقتی با آینه کار می‌کنید، حتماً یک دفترچه یادداشت با خودتان داشته باشید. افکار و احساسات خود را در آن دفترچه بنویسید تا بتوانید شاهد پیشرفت‌هایی که می‌کنید باشید. هر روز تمرین آن روز را برای شما تعیین می‌کنم و سؤال‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهم که در شروع کار به شما کمک کند. من معتقدم هریک از ما درون خود نیرویی داریم، یک خویش برتر که با نیروی کیهانی در ارتباط است و ما را دوست دارد، از ما محافظت می‌کند و هرنوع رفاه و سعادتی را برایمان به ارمغان می‌آورد. یادداشت کردن به شما کمک می‌کند با این نیرو ارتباط برقرار کنید. شما متوجه خواهید شد همه آن چیزهایی را که برای رشد و تغییر باید داشته باشید، در درونتان دارید.

درعین‌حال، هر روز یک فکر قلبی در اختیار شما می‌گذارم تا در انجام تمرین با آینه کمکتان کند و یک جمله تأکیدی ذکر می‌کنم که به شما کمک کند موضوع روز را به عمل تبدیل کنید. دست آخر هم از شما می‌خواهم مراقبه خاصی را انجام بدهید. به شما توصیه می‌کنم قبل از رفتن به رختخواب بنشینید و به این فکر کنید که چطور این نظریات می‌تواند زندگی شما را کمی آسان‌تر و خیلی بهتر کند. شما می‌توانید متن مراقبه را از روی کتاب بخوانید یا در صورت تمایل، به نسخه صوتی‌ای که تهیه کرده‌اید گوش بدهید.

تمرین کار با آینه روز اول

۱. در مقابل آینه حمامتان بایستید یا بنشینید.

۲. به چشم‌های خودتان نگاه کنید.

۳. یک نفس عمیق بکشید و این جمله تأکیدی را بگویید: من دلم می‌خواهد تو را دوست داشته باشم. دلم می‌خواهد واقعاً یاد بگیرم که تو را دوست داشته باشم. حالا بیا این کار را بکنیم و واقعاً کمی با هم صفا کنیم.

۴. یک نفس عمیق دیگر بکشید و بگویید: من دارم یاد می‌گیرم واقعاً تو را دوست داشته باشم. دارم یاد می‌گیرم که واقعاً عاشق تو باشم.

۵. این اولین تمرین است و می‌دانم می‌تواند کمی سخت باشد؛ اما لطفاً کارتان را کنار نگذارید. به کشیدن نفس‌های عمیق ادامه بدهید. به چشم‌های خودتان نگاه کنید. موقع گفتنِ جملۀ من دلم می‌خواهد یاد بگیرم تو را دوست داشته باشم…، اسم خودتان را انتهای جمله بگویید.

۶. در طول روز هروقت از مقابل آینه‌ای رد می‌شوید یا عکس خودتان را جایی می‌بینید، لطفاً این عبارات تأکیدی را تکرار کنید، حتی اگر مجبور شوید آن‌ها را فقط آهسته در دلتان بگویید.

ابتدا وقتی شما با آینه کار می‌کنید، ممکن است تکرار عبارات تأکیدی برایتان مسخره یا حتی احمقانه به نظر برسد. حتی ممکن است عصبانی شوید یا گریه‌تان بگیرد. هیچ عیبی ندارد ـ درواقع این بسیار عادی است و شما اصلاً تنها نیستید. فراموش نکنید که من با شما هستم. من هم همین مراحل را پشت سر گذاشته‌ام و فردا روزی جدید است.

نیرو درون شماست:

تمرین یادداشت روز اول شما

۱. بعد از اینکه تمرین کار با آینۀ صبح خود را تمام کردید، احساس‌ها و مشاهدات خود را بنویسید. عصبانی یا ناراحت شدید یا احساس حماقت کردید؟

۲. شش ساعت بعد از اینکه تمرین کار با آینه صبح تمام شد، دوباره احساس‌ها و مشاهداتان را یادداشت کنید. وقتی این تمرین را به‌صورت خشک و ظاهری یا به دور از تظاهر دنبال می‌کنید، آیا کم‌کم چیزهایی را که به خودتان می‌گویید باور می‌کنید؟

۳. هر تغییری که در طول روز در رفتارتان یا باورهایتان به وجود می‌آید زیر نظر داشته باشید. آیا انجام تمرین برایتان آسان‌تر شده است یا با وجود اینکه به تمرین خود ادامه دادید بازهم انجامش برایتان سخت است؟

۴. در پایان روز، قبل از اینکه به رختخواب بروید، چیزهایی را که از انجام تمرین کار با آینه یاد گرفتید در دفتر یادداشت‌تان بنویسید.

فکر قلبی شما برای روز اول:

من آدمی باز و پذیرا هستم

اگر ما برای بهبود وضع زندگی خودمان تمرین کار با آینه را انجام بدهیم اما بخشی از وجودمان باور نداشته باشد که لیاقت چنین چیزی را داریم، آن‌وقت حرف‌هایی را که هنگام نگاه کردن در آینه می‌زنیم قبول نمی‌کند. بنابراین به جایی می‌رسیم که فکر می‌کنیم کار با آینه هیچ تأثیر و فایده‌ای ندارد.

واقعیت این است که این تصور که کار با آینه هیچ تأثیر و فایده‌ای ندارد، به خودِ کار با آینه یا عبارات تأکیدی ما مربوط نمی‌شود، بلکه مسئله این است که ما باور نداریم لایق همه خیر و برکاتی هستیم که زندگی در اختیار ما می‌گذارد.

اگر باور شما این است، این جمله تأکیدی را تکرار کنید: من آدمی باز و پذیرا هستم.

مراقبه روز اول شما: دوست داشتن خودتان

همه ما توانایی آن را داریم که خودمان را بیشتر دوست داشته باشیم. همه ما استحقاق دوست داشته شدن را داریم. همه استحقاق این را داریم که خیلی خوب زندگی کنیم، سالم و سلامت باشیم، دوست‌داشتنی باشیم، دیگران دوستمان بدارند، به موفقیت و شکوفایی برسیم و کودک کوچک درونمان هم استحقاق دارد رشد کند و به یک انسان بالغ فوق‌العاده تبدیل شود.

بنابراین، خودتان را که با عشق احاطه شده‌اید ببینید. خودتان را شاد و سالم و کامل ببینید. زندگی‌تان را همان‌طورکه دوست دارید در نظر بیاورید، با تمام جزئیاتش و بدانید که شما استحقاق آن را دارید.

آنگاه عشق را از قلبتان بگیرید و اجازه بدهید جاری شود، بگذارید تمام وجود شما را فرا بگیرد و بعد به بیرون از شما جریان پیدا کند. مجسم کنید آدم‌هایی که دوستشان دارید در دو طرف شما نشسته‌اند. اجازه بدهید عشق در وجود کسانی که سمت چپ شما نشسته‌اند به جریان دربیاید و افکاری آرامش‌بخش برایشان بفرستید. آن‌ها را در عشق و حمایت خود غوطه‌ور کنید و برایشان طلب خیر نمایید. بعد بگذارید عشق از قلب شما به طرف کسانی سرازیر شود که در طرف راست‌تان هستند. آن‌ها را در انرژی‌های شفابخش، نور، عشق و آرامش غوطه‌ور نمایید. تا زمانی که در چرخۀ بزرگ و عظیم عشق نشسته‌اید، عشق را در تمام فضای اتاق به جریان دربیاورید. احساس کنید عشقی که از وجود شما منتشر می‌شود می‌چرخد و درحالی‌که چندین برابر شده است به سمت شما بازمی‌گردد.

عشق قوی‌ترین نیروی شفابخشی است که در تمام عالم وجود دارد. شما می‌توانید این عشق را به تمام دنیا ببرید و در سکوت با همه کسانی سهیم شوید که در مقابلتان قرار می‌گیرند. خودتان را دوست بدارید. همدیگر را دوست بدارید. سیاره‌تان را دوست بدارید و بدانید که همه ما یکی هستیم و همین‌طور هم هست.»

نظرات کاربران

乙_みG
۱۳۹۸/۰۶/۲۷

کار با آینه،نوشتن و مراقبه سه تا کاریه ک این کتاب برای هر روزتون در نظر داره ب همراه جملات تاکیدی ک باید تکرار کنین :) البته ن اونقدری ک مجبور باشین کل وقتتون رو بذارید روش هرچند تمارینی ک

- بیشتر
Nafaspodcast
۱۳۹۹/۰۳/۲۹

حرف نداره این کتاب فقط بهتره قبلش کتابای نیمه ی تاریک وجود و مراقبه خواسته هاتو جذب کن و شفای زندگی و قانون توانگری و تجسم خلاق رو بخونین تا درک کنین دارین چی میخونین و چه راهی رو در

- بیشتر
2045246
۱۳۹۹/۰۴/۲۲

خیلی عالی بود کلی تغییر کردم تنها عشق حقیقت دارد خدایا شکرت

نگین
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

وقتی عادت کنیم که خودمان را دیگر ملامت و سرزنش نکنیم به طور حیرت انگیزی سرزنش کردن دیگران را هم کنار می گذاریم ان وقت می فهمیم که دیگران هم انعکاسی از خود ما هستند و چیزی که در دیگری

- بیشتر
matin
۱۳۹۹/۰۴/۲۶

خوب بود

کاربر ۲۹۷۱۶۲۰
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

سلام اگر کتاب رو به صورت صوتی هم ارائه بدید بسیار خوب میشه چون اکثر افراد همیشه وهمه وقت وهمه جا امکان مطالعه ندارند ولی وقتی صوتی باشه در حین انجام هر کارشون میتونند با هنسفری گوش کنند ومدام تکرارش

- بیشتر
کاربر ۵۱۸۹۶۹۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۷

تازه میخوام شروعش کنم😁💪

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۵)
۲. خودتان را ببخشید. گذشته را رها کنید. شما در آن موقع با فهم، آگاهی و علم خود، بهترین کاری را کردید که بلد بودید. حالا شما در حال رشد و تغییر هستید و به‌طور متفاوت زندگی می‌کنید.
مادربزرگ علی💝
۱۲ روش برای اینکه شما همین حالا و برای همیشه، خودتان را دوست بدارید ۱. انتقاد کردن را کنار بگذارید. انتقاد کردن هرگز چیزی را عوض نمی‌کند. از خودتان انتقاد نکنید. خودتان را همین‌طوری‌که هستید بپذیرید. همه تغییر می‌کنند. وقتی شما از خودتان انتقاد می‌کنید، تغییرات‌تان منفی هستند. وقتی خودتان را می‌پذیرید، تغییرات‌تان مثبت هستند.
مادربزرگ علی💝
۳. خودتان را به وحشت نیندازید. خودتان را با افکارتان به ترس و وحشت نیندازید. این روشی بسیار بد برای زندگی‌کردن است. یک تصویر ذهنی برای خودتان پیدا کنید که برایتان لذت‌بخش باشد و بلافاصله یک فکر ترسناک را با فکری لذت‌بخش عوض کنید. ۴. آرام و مهربان و صبور باشید. با خودتان رفتار ملایمت‌آمیز داشته باشید. با خودتان مهربان باشید. درحالی‌که دارید روش‌های جدید فکرکردن را یاد می‌گیرید، در مورد خودتان صبور باشید. با خودتان همان‌طور رفتار کنید که با عزیزترین کسی که بیش از همه دوستش دارید رفتار می‌کنید.
مادربزرگ علی💝
۱۰. تفریح کنید. چیزهایی را به خاطر بیاورید که وقتی بچه بودید خیلی دوست داشتید و آن‌ها را در زندگی خودتان بگنجانید. راهی پیدا کنید که هر کاری را با لذت و تفریح انجام بدهید. لذت زیستن را نشان بدهید. لبخند بزنید. بخندید. شادی کنید و دنیا هم با شما شادی می‌کند! ۱۱. خودتان را دوست بدارید... این کار را همین حالا بکنید. صبر نکنید تا حالتان خوب شود یا وزن کم کنید یا شغل جدید به دست بیاورید یا رابطه جدید برقرار کنید؛ از همین حالا شروع به دوست داشتن خودتان بکنید ـ و نهایت تلاش خود را بکنید. ۱۲. تمرین کار با آینه خودتان را ادامه بدهید. مرتب به چشم‌های خودتان نگاه کنید. بگویید که چقدر بیشتر خودتان را دوست دارید. وقتی در آینه نگاه می‌کنید خودتان را ببخشید. وقتی در آینه نگاه می‌کنید با پدر و مادر خودتان حرف بزنید. آن‌ها را هم ببخشید، حتی اگر شده برای یک‌مرتبه.
مادربزرگ علی💝
۵. با ذهنتان مهربان باشید. بیزاری از خود یعنی متنفر بودن از افکارتان. از خودتان به دلیل داشتن این افکار متنفر نباشید. به‌آرامی این افکار را به فکرهایی تبدیل کنید که بیشتر مؤید زندگی هستند. ۶. خودتان را تحسین کنید. انتقاد، روحِ درون شما را خرد می‌کند و تحسین، آن را ارتقا می‌دهد. تا می‌توانید از خودتان تعریف و تمجید کنید. به خودتان بگویید که هر کار کوچکی را چقدر خوب انجام می‌دهید. ۷. از خودتان حمایت کنید. برای حمایت از خودتان راه پیدا کنید. پیش دوستانتان بروید و بگذارید آن‌ها به شما کمک کنند. اینکه شما در موقع نیاز از دیگری تقاضای کمک کنید خود نشانۀ قدرت است.
مادربزرگ علی💝
وقتی از چیزی که در زندگی شما اتفاق می‌افتد راضی نیستید، فرصت این را دارید که به درون خودتان نگاه کنید و بپرسید، سهم من در بروز این اتفاق چه بوده است؟ چه چیزی در درون من است که باور دارد من مستحق چنین چیزی هستم؟
乙_みG
۸. با موارد منفی خودتان مهربان باشید. بپذیرید که خودتان آن‌ها را به وجود آورده‌اید تا یکی از نیازهای خود را برآورده کنید. حال دارید راه‌های جدید و مثبتی برای برآورده کردن آن نیازها پیدا می‌کنید. انگاره‌های منفی قدیمی را با مهربانی کنار بگذارید. ۹. از جسم خودتان مراقبت کنید. درباره تغذیه اطلاعات به دست بیاورید. بدن شما به چه نوع سوختی احتیاج دارد تا بیشترین مقدار انرژی و سرزندگی را احساس کنید؟ چیزهایی در مورد ورزش‌کردن یاد بگیرید. شما از چه ورزشی بیش از همه لذت می‌برید؟ عبادتگاه محل زندگی خود را دوست داشته باشید و مقدس بشمارید.
مادربزرگ علی💝
ساده‌ترین کارها غالباً از همه مهم‌تر هستند. تغییری کوچک در فکر شما می‌تواند تغییراتی بزرگ را در زندگی‌تان به وجود بیاورد.
Dexter
دیگران هم انعکاسی از خود ما هستند و چیزی که در دیگری می‌بینیم، می‌توانیم در خودمان هم ببینیم.
乙_みG
باورکردنی نیست که ما بسیاری از بیماری‌ها را در خودمان به وجود می‌آوریم برای اینکه والدینمان را تنبیه کنیم
乙_みG

حجم

۱۰۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۰۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان