دانلود و خرید کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد کیت برتون ترجمه زینب شاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد اثر کیت برتون

کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد نوشتهٔ کیت برتون و برینلی پلتز و ترجمهٔ زینب شاهدی است. نشر هیرمند این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از «مجموعه کتاب های به زبان آدمیزاد» است.  این کتاب به بحث‌های پیچیدهٔ رشد شخصی نپرداخته، بلکه فقط آن‌ها را به‌صورت راهنمای مستقیم کاربردی مطرح کرده است.

درباره کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد باهدف کمک به بالابردن اعتمادبه‌نفس افراد نوشته شده است؛ تا آنها بتوانند در همهٔ حوزه‌های زندگی قدرتمندتر، جذاب‌تر و آسوده‌تر باشند. این حوزه‌ها زندگی کاری و زندگی خصوصی‌ (دوستان و خانواده، روابط عاشقانه، زندگی اجتماعی و...) را در بر می‌گیرند.

با مطالعهٔ کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد نوشتهٔ کیت برتون و برینلی پلتز می‌توان برای مسائل روزمره‌ای همچون موارد زیر راه‌حل‌هایی سریع و کاربردی یافت:

آمادگی برای مصاحبه‌های شغلی مهم یا مراسم معارفه/ درخواست ازدواج از بانوی رؤیاهایتان/ برداشتن گوشی و انجام مأموریتِ دشوارِ تلفن زدن به یک مشتری جدید و مهم/ خرید درست و مطمئن/ جمع‌وجور کردن سریع خودتان بعد از یک شکست بزرگ.

بخش اول این کتاب دربارهٔ الفبای اعتمادبه‌نفس است. بخش دوم فراهم کردن مواد لازم را شرح داده است. بخش سوم دربارهٔ ساختن اعتمادبه‌نفس و بخش چهارم درمورد نشان‌دادن اعتمادبه‌نفس. بخش پنجم دررابطه‌با اعتمادبه‌نفس در روابط گفته است و بخش پایانی هم ۱۰ نکتهٔ مهم را درمورد این موضوعات در اختیار خواننده گذاشته است.

خواندن کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

«چطور بفهمید شما شغلتان نیستید

شاید اعتراض کنید که شغلتان هیچ ارتباط مستقیمی ندارد با اینکه شما چه‌کسی هستید، چه‌چیزهایی برایتان مهم است یا در زندگی‌تان به چه‌چیزهایی می‌خواهید برسید، اما شغلتان تأثیر زیادی روی احساس هویت‌تان دارد. این احتمال هست که شما شغلی داشته باشید که با احساس واقعی‌تان نسبت به خودتان در جهان تضاد داشته باشد، اما این اتفاقی غیرعادی است و نیاز به اعتمادبه‌نفس و اعتقاد قوی به خودتان دارد.

اگر از شغل یا کارفرمایتان متنفر باشید، این تنفر می‌تواند به اعتقادات عمیق‌تر شما نسبت به خودتان و ارزشتان در جهان ارتباط پیدا کند. در چنین شرایطی بااعتمادبه‌نفس عمل کردن خیلی سخت است، چون برایتان مهم نیست که با انجام این کار به چه آدمی تبدیل می‌شوید و این شغل شما را به کجا می‌رساند.

اما کار شما با شغلتان یکی نیست. کار شما بیشتر از هر شغلی، حتا شغل‌های خوبی که مناسبتان است، می‌تواند ارزش‌ها و اعتقادات‌تان در مورد خودتان را نشان دهد. کار شما در این جهان می‌تواند چیزی بسیار نزدیک به روحتان باشد، امری تقریباً مقدس. اما برای پیدا کردن کار اصلی‌تان در جهان باید بتوانید فراتر از شغلتان فکر کنید.

اینکه از کجا شروع کنید با خودتان است. این کتاب کمک می‌کند به این فکر کنید که واقعاً چه‌کسی هستید، شاید در سطحی عمیق‌تر از قبل. هرچه آگاهی شما نسبت به خودتان بیشتر می‌شود، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه کاری را در این جهان به انجام برسانید. بعد، وقتی تغییراتی را ایجاد می‌کنید که لازم می‌دانید، اعتمادبه‌نفستان بالاتر می‌رود و بهتر می‌توانید یک زندگی قدرتمند، متعادل و رضایت‌بخش برای خودتان بیافرینید.

چطور هویت حرفه‌ای‌تان را تعریف کنید

اگر شما پزشک باشید، مردم بدون داشتن هیچ اطلاعات دیگری می‌توانند تا حد زیادی در مورد اصول اخلاقی، ارزش‌ها، موقعیت اجتماعی و دیگر خصوصیات‌تان نظرات درستی بدهند، چون هویت شما در اجتماع با کاری تعریف می‌شود که انجام می‌دهید. عنوان شغلی برای افرادی که در حرفه‌های مختلف مشغول‌به‌کارند نقش جادو را دارد؛ عناوین، افراد را برای خودشان و برای دیگران تعریف می‌کند.

اگر شغل شما شناخته‌شده نیست، فاقد همه‌ی سازوبرگ‌های هویت حرفه‌ای هستید. اما حتماً باید احساس کنید دارید کاری حرفه‌ای انجام می‌دهید که مردم به آن نیاز دارند و برایش ارزش قائلند. برای اینکه اعتمادبه‌نفس داشته باشید و با اعتمادبه‌نفسِ کامل کار کنید، باید بدانید نقشِ کاری که انجام می‌دهید در این دنیا چیست و چقدر با ارزش‌های سازمان و، فراتر از آن، با ارزش‌های جامعه تناسب دارد.»

اعتماد به نفس برای همه
کنت سایره
مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
چاره کمرویی، قدرت اراده، دقت
ریموند دوسن لوران
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره زنان
باربارا دی‌آنجلیس
۱۲ گام تا آرامش کامل
محمد سیدا
هنر و علم خودشناسی
پیتر هالینز
بازسازی عزت نفس در ده هفته
کاترین سوتکر
خودتان را بهتر بشناسید
دیوید جی لیبرمن
کمرویی، خجالت، جسارت و ابراز وجود، اضطراب اجتماعی، مهارت‌های اجتماعی، در کودکان، نوجوانان و بالغین
سیداصغر ساداتیان
۴۰ فکر سمی
آرنولد لازاروس
پایان کابوس تنبلی
هادی کرمی
اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن
باربارا دی‌آنجلیس
چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم
برایان تریسی
کتاب جامع اسرار زبان بدن
آلن پیز
رشد شخصی همه‌جانبه به زبان آدمیزاد
رنا برانچ
غلبه برخستگی
محمود ثابت‌نژاد
رازهایی درباره زندگی
باربارا دی‌آنجلیس
نیاز زنان، خواسته مردان
هارلی ویلارد

نظرات کاربران

میثم
۱۳۹۷/۰۹/۱۳

من نسخه چاپی خوندم کتاب خوب و مفید است... البته تو این زمینه کتاب های رشد وافزایش عزت نفس متیو مک کی و 365 گام افزایش اعتماد به نفس لارنس پرستون توصیه میکنم

Pari-Naz📚
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

کاش این کتاب رایگان بشه این دفعه 🙂

hadi mr
۱۳۹۷/۰۶/۲۰

بجای بخاطر 12 تومن چونه بزنید لطفا درمورد کتاب نظر بدید

کاربر ۲۱۹۶۳۷۶
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

یکی از بهترین کتابهایی که خوندم برای کسایی که در راه خودشناسی و خودسازی هستن خیلی مفید و واقعا از درون و اساسی باورها و اعتماد به نفس رو تقویت میکنه.

unicorn
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

لطفا این کتاب رو به کتابخونه بی نهایت اضافه کنید ممنون

Zahra🌿
۱۳۹۷/۱۱/۰۸

کتاب خوبی بود.

Marzieh
۱۳۹۷/۰۳/۲۴

کاش باز هم تخفیف بزارید

MOHSEN.RC2020
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

بینهایت قرار بدید لطفاً 🙏

malihe
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

یه تخفیف اساسی بزارید بشه کتاب رو خوند لطفاااا🙃😊😊

saba
۱۴۰۲/۰۷/۳۰

واقعا کتاب خوبیه. متن روانی داره و از راه ایجاد صلح با خود درون، باعث درک احساسات درونی و در نتیجه ایجاد اعتماد به نفس میشه. وسطای کتاب که میرسه دیگه نمیشه کتاب رو زمین گذاشت. نمونه‌های ذکر شده و تمرینات به جا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
به‌ندرت بیرون از خودتان با دشمن روبه‌رو می‌شوید. دشمن شما اغلب همان فکرهای درون خودتان هستند که شما را عقب نگه می‌دارند؛ باید خلاق باشید تا بتوانید روی دست آن‌ها بلند شوید.
nazanin
«تغییری را که می‌خواهید در جهان ایجاد شود خودتان ایجاد کنید.»
آیدا
مارک تواین می‌گوید «هرکدام از ما در درونمان توانایی رسیدن به هر آرزویی را داریم؛ فقط نمی‌دانیم چطور از این توانایی استفاده کنیم.»
hadi mr
شما هیچ‌وقت نمی‌توانید بفهمید در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد، اما می‌توانید برای روبه‌رو شدن با آن‌ها مهارت‌ها و اطلاعات‌تان را زیاد کنید. پیش به سوی موفقیت!
nazanin
اگر اعتمادبه‌نفس به این معنی است که بدون توجه به اینکه چه احساسی دارید بتوانید دست به عمل بزنید، پس دادن درخواست آشنایی می‌تواند برای خیلی‌ها آزمون بزرگ اعتمادبه‌نفس باشد. اینجا همه‌ی تلاش‌هایتان برای افزایش قدرت و وسعت دادن به منطقه‌ی امن نتیجه می‌دهد. شما انگیزه‌ی قوی دارید، به تمام پاسخ‌های ممکن فکر کرده‌اید و می‌دانید هر اتفاقی هم بیفتد شما را نمی‌کُشد. هیچ‌چیز دیگری نمانده به‌جز اینکه دلتان را به دریا بزنید!
کاربر ۹۸۵۶۹۷
طبق گفته‌ی معروف اینشتین: «مهم‌ترین سؤالی که باید پرسید این است: جهان دشمن ماست یا دوستمان؟»
sogand.babaei
یکی از خوبی‌های عبارات تأکیدی این است که سریع و قابل انعطاف هستند و باقدرت کمکتان می‌کنند جهان را به شکل جدیدی تجربه کنید. آن‌ها را امتحان کنید و لذتش را ببرید!
آیدا
اعتمادبه‌نفس هم مثل پول زمانی مشکل‌ساز می‌شود که تمام شده باشد
ketabdoost
من تعهد می‌دهم اعتمادبه‌نفسم را به شیوه‌ی مناسب خودم بالا ببرم و به خودم به‌عنوان یک انسان خاص و منحصربه‌فرد افتخار کنم. من در این سفر با خودم روراست و مهربان خواهم بود تا به بهترین کسی تبدیل شوم که می‌توانم. قول می‌دهم در طول این راه، از پیشروی در آن لذت ببرم.
eli
-بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید. با آن روبه‌رو شوید (معمولاً اوضاع به این بدی نخواهد شد)، و بعد انتظار داشته باشید که بهترین حالت برایتان پیش بیاید. معمولاً پیش می‌آید. -از خودتان بپرسید بعد از یک هفته اوضاع چطور می‌شود، یا بعد از یک سال. داشتن دید بلندمدت باعث می‌شود اضطرابتان کم شود.
eli

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان