دانلود و خرید کتاب دلاور مرد سیستان؛ بر اساس زندگی سردار شهید میرقاسم میرحسینی (قصه‌ی فرماندهان ۲۲) سارا عرفانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دلاور مرد سیستان؛ بر اساس زندگی سردار شهید میرقاسم میرحسینی (قصه‌ی فرماندهان ۲۲) اثر سارا عرفانی

کتاب دلاور مرد سیستان؛ بر اساس زندگی سردار شهید میرقاسم میرحسینی (قصه‌ی فرماندهان ۲۲)

معرفی کتاب دلاور مرد سیستان؛ بر اساس زندگی سردار شهید میرقاسم میرحسینی (قصه‌ی فرماندهان ۲۲)

کتاب «دلاور مرد سیستان» که به خاطرات شهید میرقاسم میرحسینی از فرماندهان دفاع مقدس می‌پردازد، بیست و دومین کتاب از مجموعه «قصه فرماندهان» است. این کتاب در ۱۰ داستان مستقل از کودکی تا زمان شهادت ایشان است و سعی شده است خاطراتی را که قابلیت داستان شدن دارند انتخاب شود. نویسنده، کار نگارش کتاب را در مدت دو ماه انجام داده است. وی از کتاب های «نگین هامون» و «پرنده و تانک» به عنوان منابعی که خاطرات شهید میرحسینی در آنها وجود داشته، برای نگارش این کتاب، استفاده کرده است.
فرار از موصل: خاطرات شفاهی محمدرضا عبدی
حسین نیری
فرمانده من؛ دفتر اول
رحیم مخدومی
عطر شب‌بوها
حمید حسام
پروانه در چراغانی؛ بر اساس زندگی شهید حسین خرازی (قصه‌ی فرماندهان ۵)
مرجان فولادوند
گمشده من‏‫: سرگذشت قرارگاه سری نصرت و نقش شهید علی هاشمی به روایت دکتر محسن رضایی‏‫
محمدمهدی بهداروند
راز اتاق تاریک
گیوم پروو
یادگاران: حسن طهرانی مقدم
فرزانه مردی
یادگاران؛ کتاب همت
مریم برادران
مسافر
داوود بختیاری دانشور
ساعتَ ۱:۲۵ شب به وقت بغداد: خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی عادل خانی
اسماعیل امامی
کتاب احمد کاظمی؛ یادگاران ۱۹
یحیی نیازی
بر فراز آسمان
گروه نویسندگان
برای قاتلم؛ زندگی‌نامه و خاطرات سردار عارف شهید حاج علی محمدی‌پور
گروه نویسندگان
هوری: زندگینامه و خاطرات سردار شهید علی هاشمی
گروه نویسندگان
پروانه‌ای که سوخت؛ روایتی داستانی از زندگی شهید سید مجتبی نواب صفوی (قهرمانان انقلاب ۴)
سارا عرفانی
فدائیان ولایت
گروه نویسندگان
حاج قاسم سلام
مجید سانکهن
زمانی برای بزرگ شدن
محسن مومنی
مجنون در آتش
گروه نویسندگان

نظرات کاربران

S
۱۳۹۵/۱۰/۰۴

اگر این رزمندگان جان بر کف نبودند معلوم نبود حال و روز الان ما چه بود! در قسمت دسته بندی روی فرماندهان جنگ کلیک کنید تا با تعدادی از این شهدا عزیزآشنا شوید.

یوسف
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

در مورد این شهید که خودش شاید به نوعی استاد اخلاقی و آینه جلوی چشم شهید سلیمانی بوده است باید کتابها نوشته شود اما افسوس یک کتاب کوچک با متنی ساده و حداقلی

1motahare
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

سلام این کتاب برای سنین حدودا نه سال تا آخر مناسب است🌸 با خواندن کتاب می‌توانید با زندگی نامه شهید میر قاسم به زبان ساده آشنا شوید. پس بهتون پیشنهاد میکنم که این کتاب را بخوانید🙏🏻

حسین
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

شهید میرحسینی رفیق شفیق سردار سلیمانی بود شهید که به گفته سردار سلیمانی: ( من هیچوقت حتی در بحرانی ترین شرایط جنگ در چهره ایشون ذره ای ترس ندیدم). من رو به یاد این آیه قرآن می اندازه: ان اولیائ الله فلا خوف

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
میرقاسم ادامه داد: «ما می‌جنگیم، حتی اگر صد بار برویم و دست خالی برگردیم. ما بر حسب تکلیف به میدان آمدیم، نه به شرط پیروزی. از اول قرارمان بر پیروزی نبود. گفتیم می‌رویم، یا دشمن را عقب می‌رانیم، یا به شهادت می‌رسیم.
1motahare
وقتی کار خلاف شرع می‌کنید، این اتفاق‌ها هم می‌افتد. این فیلم‌ها روی روح آدم تأثیر منفی می‌گذارد. اگر این چیزها را نبینید، خدا درهای دیگری از هستی را به رویتان باز می‌کند.
عشق کتاب
ابروهایش در هم بود. با عصبانیت گفت: «چرا رفتی روی سنگر؟! اگر خدای نکرده چیزی می‌شد...» سرم را پایین انداختم و گفتم: «معذرت می‌خواهم، ببخشید!» گره ابروهایش باز شد. دست انداخت دور گردنم و صورتم را بوسید. لبخند زد و گفت: «تو من را ببخش که بلند صحبت کردم. گفتم ممکن است خدای نکرده...» پیشانی‌اش را بوسیدم و گفتم: «شما درست می‌گویی؛ من اشتباه کردم.» دلش نمی‌آمد برود. می‌خواست هر طور شده از دلم دربیاورد. مطمئنش کردم که ناراحت نیستم تا با خیال راحت پیشروی را ادامه بدهد.
1motahare
خندید و گفت: «اولاً مگر قرار است جنگ تا ابد ادامه داشته باشد؟ ثانیاً کی گفته هر کس می‌رود جبهه، باید بی‌سواد باشد؟! نمی‌خواهم وقتم هدر برود. دکتر گفته دو سه ماه باید نصف بدنم تو گچ باشد، توقع داری همه این مدت بیفتم کنج خانه و در و دیوار را نگاه کنم؟ می‌دانی توی این مدت چقدر می‌توانم درس بخوانم! در ضمن، سیستان به آدم‌های تحصیل‌کرده احتیاج دارد. فقر و کم‌آبی را فقط با درس خواندن و خدمت می‌شود حل کرد.»
عشق کتاب
«از شما بعید است این حرف. اما باشد، من دیگر نمی‌روم. ولی شما حاضرید تعهد بدهید که اگر من آمدم اینجا ماندم و از خانه‌ام بیرون نیامدم، دیگر مرگ به سراغم نمی‌آید و نمی‌میرم؟ باید قول بدهید که اگر اجلم رسید، او را برگردانید که من تا آخر زنده بمانم. می‌توانید چنین کاری بکنید؟»
عشق کتاب
امروز تکرار تاریخ اسلام است. ما با پرچم سرخ شهادت به سپاه حسین می‌پیوندیم تا از یزیدیان نباشیم. بر فراز قبیله ما پرچم سرخ برافراشته شده تا به همه دینداران تاریخ بگوییم که راه ما راه حسین است و هدفمان هدف حسین
عشق کتاب
این ما هستیم که به عنوان نسلی که علمدار و پرچمدار حکومت عدل خدا شده‌ایم، باید همان مراحل، همان امتحانات، همان سختی‌ها و همان مشقت‌ها را داشته باشیم. همان حماسه‌ها و همان مقاومت‌ها را داشته باشیم تا به وظیفه دینی خود عمل کنیم. باید در این راه صلابت به خرج دهیم.
عشق کتاب
سیستان به آدم‌های تحصیل‌کرده احتیاج دارد. فقر و کم‌آبی را فقط با درس خواندن و خدمت می‌شود حل کرد.
Ati
گفت: «از شما بعید است این حرف. اما باشد، من دیگر نمی‌روم. ولی شما حاضرید تعهد بدهید که اگر من آمدم اینجا ماندم و از خانه‌ام بیرون نیامدم، دیگر مرگ به سراغم نمی‌آید و نمی‌میرم؟ باید قول بدهید که اگر اجلم رسید، او را برگردانید که من تا آخر زنده بمانم. می‌توانید چنین کاری بکنید؟»
Ati

حجم

۴۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان