دانلود و خرید کتاب عشق ورای ایمان پائولو کوئیلو ترجمه اعظم خرام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق ورای ایمان اثر پائولو کوئیلو

کتاب عشق ورای ایمان

معرفی کتاب عشق ورای ایمان

«عشق ورای ایمان» نوشته پائولو کوئلیو (-۱۹۴۶) درباره جنبه‌های روحانی و روان‌شناسانه عشق است. این کتاب اقتباسی است از سخنان هنری دراموند نویسنده اسکاتلندی که یک روحانی غیر رسمی مسیحی محسوب می‌شد. او برای جمعیت‌های کوچک موعظه می‌کرد اما هیچ‌گاه وارد حرفه روحانیون نشد، در عوض خود را وقف تدریس علوم طبیعی در گلاسکو اسکاتلند کرد. کتاب او با عنوان موهبت الهی در سال ۱۸۹۰ به چاپ رسید و خیلی زود در سراسر دنیا به عنوان زیباترین متن نوشته‌شده در مورد عشق به شهرت رسید: مهم‌ترین مسئله در زندگی چیست؟ همۀ ما می‌خواهیم که زندگی‌مان را به بهترین شکل بگذرانیم و از روزها و ساعاتمان به شکلی درست استفاده کنیم چون می‌دانیم هیچ‌کس نمی‌تواند به‌جای ما برایمان زندگی کند. بنابراین باید بدانیم سعی و تلاشمان را باید بر چه چیز معطوف کنیم؟ هدف نهایی زندگی ما چیست؟ به ما گفته شده است که باارزش‌ترین گنجینۀ دنیای روحانی و معنوی «ایمان» است. قرن‌هاست که همۀ مذاهب و آئین‌های مذهبی روی این کلمۀ ساده تمرکز کرده‌اند. آیا واقعاً «ایمان» مهم‌ترین چیز در دنیاست؟ اما اگر این‌طور فکر کنیم کاملاً در اشتباهیم. اگر چنین باوری داشته باشیم مطمئن باشید دیر یا زود همۀ باورهایتان به پایان خواهد رسید. من چند لحظه قبل از کتاب مقدس این‌طور برایتان خواندم که ایمان، امید و عشق جاودان هستند و از بین این سه، عشق از همه مهم‌تر است.
معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

fereshte 19
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

در وصف این کتاب همینقدر بس که روح من تماما به آن نیاز داشت. حس کردم کاملا شهودی به این کتاب دسترسی پیدا کردم چون سوالات ذهنم و گاها زمزمه های ذهنم در جاهایی از متن کتاب مشخصا دیده و خوانده شد.

نون صات
۱۳۹۸/۱۲/۰۹

بسمه کتاب، عشق بود. نه حتی داستان عشق؛ که خودِ عشق بود. گفته هایی که شاید پیش پا افتاده ترین و آشناترین کلمات رو در خود داشت اما جاری بود، مثل آب زلال، پاک میکنه و میگذره. کتاب عاری از هر پیچیدگیه. روانِ

- بیشتر
❥ⓕⓣⓜⓗ❥
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

کتاب خیلی خوبـی بود😍 کتابی کوتاه و کم حجم اما پر از جملات زیبا و تأثیرگذاره..خط به خطش رو دوست داشتم♡ کتابیه که به نظرم همه باید بخونن...و خوندنش به تمرکز بالا نیاز داره. و مطمئنأ باز هم این کتاب را میخونم تا

- بیشتر
Mehrab •
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

بنظرم قبل از خوندن این کتاب ، متافیزیک عشق شوپنهاور خونده بشه بهتره ـ همه چی تو این اثر گل و بلبله |:

|قافیه باران|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

سخنرانی هنری دراموند (در حدود صد صفحه) در این مورد که عشق مبنای هرچیزیست. تا حدودی با مکتب محبت آشنا میشوید، مکتبی که مسیحیت کنونی و برخی هندوها بهش معتقدند.. در این مکتب اساس هرچیز و هدف زندگی و معنای زیستن

- بیشتر
_.Fatemehhashemi._
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

کتاب زیبا و لطیفی بود .

saeid
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

سلام در یک کلام عاشق خودتون ،انسان ها ،دیگر مخلوقات خدا و از همه مهم تر به خدا عشق بورزید غیر از این همه فانی است بی چون و چرا عشق بورزید،چون خدا عاشق ماست

Neda.R.R
۱۳۹۸/۰۱/۱۶

کتاب جالبیه، در بیشتر جملات رنگ دین اسلام دیده میشه یعنی به نظرم ضدیتی با اسلام نداره و در واقع همون توصیه ها و روشی هست که اسلام گفته، به شرطی که عده ای سودجو ازش سوءاستفاده نکنن برای کارهای

- بیشتر
Husayn Parvarde
۱۳۹۸/۰۱/۰۷

کتاب خوبیه و واقعا خوندنیه اما می‌شد خلاصه‌ترش کرد چون خیلی از جملات و مفاهیم رو چند بار تکرار می‌کنه

زهرا
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

عالی بود واقعا ارزش خوندن داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵۲)
هیچ تقدیری بدتر از این نیست که انسان در تنهایی زندگی کند و در تنهایی بمیرد؛ کسی را دوست نداشته باشد و مورد عشق و محبت هیچ‌کس نباشد.
Sajjad Nikmoradi
آیا می‌دانید معنی جنتلمن چیست؟ جنتلمن کسی است که کارهایش را با آرامش، ملایمت و دقت انجام می‌دهد.
مصطفی
«به یکدیگر عشق بورزید و به هم نیکی کنید تا خدا بسیاری از گناهانتان را ببخشاید.»
فاطمه
چه‌بسا کسانی که ما آن‌ها را ظاهراً افرادی غیرمذهبی می‌بینیم، در روز عدل و محاسبۀ قیامت جلوتر از آن‌هایی که ظاهر مذهبی دارند وارد بهشت پروردگار شوند.
فاطمه
برعکس، وقتی پیر شویم شانس خیلی کمی برای یادگیری عشق خواهیم داشت. هیچ تقدیری بدتر از این نیست که انسان در تنهایی زندگی کند و در تنهایی بمیرد؛ کسی را دوست نداشته باشد و مورد عشق و محبت هیچ‌کس نباشد. عشق ورزیدن نجات پیدا کردن و رستگاری است. کسی که عاشق نمی‌شود و اجازه نمی‌دهد عاشقش شوند، اهل جهنم است و کسی که در رسیدن به عشق، به شادی می‌رسد، در رسیدن به خدا هم به شادی می‌رسد. چون خدا عشق مطلق است.
مریم
نباید نام خدا را به بیهودگی به زبان آوریم چون عاشق او هستیم. آیا وقتی کسی را دوست داریم، جرئت می کنیم از روی کسالت و بی‌علاقگی با او صحبت کنیم؟ یا برعکس مشتاق حرف زدن با او هستیم؟
فاطمه
عشق هرگز پایان نمی‌پذیرد و تمام نمی‌شود. طبق گفتۀ برونینگ: عشق تنها انرژی حقیقی زندگی است. به‌خاطر زندگی، با همۀ شادی‌ها و غم‌هایش...
آرام
باارزش‌ترین چیزی که بشر می‌تواند در پیشگاه خدا به انجام برساند مهربانی با بندگان اوست. جهان هستی واقعاً نیازمند این تفکر است!
reza
خداوند می‌فرماید، عشق و محبت واقعی خود را فقط نسبت به من اظهار کنید. این دقیقاً معنای عشق است. یعنی نباید نام خدا را به بیهودگی به زبان آوریم چون عاشق او هستیم. آیا وقتی کسی را دوست داریم، جرئت می کنیم از روی کسالت و بی‌علاقگی با او صحبت کنیم؟ یا برعکس مشتاق حرف زدن با او هستیم؟
نون صات
باید به این باور رسید که ما به این دنیا آمده‌ایم تا در حد بی‌نهایت عشق بورزیم و به دنبال این احساس به رستگاری برسیم و زندگی به اندازۀ کافی این فرصت را به ما می‌دهد تا خودمان را وقف این مسیر کنیم.
Narspan

حجم

۴۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان