دانلود و خرید کتاب فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی) ام. اسکات پک ترجمه اعظم عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی) اثر ام. اسکات پک

کتاب فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی)

معرفی کتاب فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی)

«فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی)» نوشته دکتر ام. اسکات پک، نویسنده‌ی کتاب «سفرکرده‌ی بی‌جاده» است. موضوع این کتاب خودشناسی و سیر یافتن معنا در زندگی است. زندگی پیچیده است. هر یک از ما باید در زندگی مسیر خودمان را بسازیم. در هیچ کتابی مبانی خودیاری و هیچ گونه پاسخ ساده‌ای وجود ندارد. یک راه درست برای یک انسان، راهی غلط برای دیگری است. در هیچ جای این کتاب با جملاتی از قبیل «این راه را بروید» و «در اینجا به چپ بپیچید»، روبه‌رو نخواهید شد. مسیر سفر زندگی آسفالت و هموار نیست، با رنگ‌های درخشان روشن نشده است و دارای هیچ گونه تابلوی علایم راهنمایی نیست. مسیری سنگلاخ در میان برهوت است. من در این کتاب سعی خواهم کرد در مورد مطالبی بگویم که در ده سال اخیر آموخته‌ام، همان‌ها که وقتی در تاریکی از میان برهوت راهم را جستجو می‌کردم، آن را برایم آسان می‌کرد. اما در مورد گم کردن راهم، باید بگویم آن را با دنبال کردن خزه‌هایی که در طرف شمال درختان می‌رویند، باز یافتم. و من تا حدودی به یقین باید شما را آگاه سازم که در جنگل‌های درخت ماهوت درختان بسیاری وجود دارند که خزه همه‌ی اطراف آن‌ها را پوشانده است.... اگر این کتاب به هر طریقی به شما کمک کند، بیش از هر چیزی امیدوارم که به شما یاری کند کمتر ساده‌پندارانه فکر کنید. امیدوارم از تمایل شدید به ساده کردن هر موضوعی، جستجو برای فرمول‌ها و پاسخ‌های ساده صرف‌نظر کنید و شروع کنید به چند بُعدی فکر کردن، تا از رازها و ضد و نقیض‌های زندگی لذت ببرید، نه اینکه از علت‌ها و نتایج چندگانه که در هر تجربه‌ای ذاتی است، وحشت کنید و تحسین کنید این حقیقت را که زندگی پیچیده است.
آرامش خود را دریابید (راه‌های معنوی برای رسیدن به زندگی بدون استرس)
آمیت سود
در پناه او: یکصد حکایت فرزانگی (نور، شادمانی و عشق)
ریحانه فرهنگی
باران بخشایش: بهبودی درونی خود را با بخشایش آغاز کنید
ریحانه فرهنگی
پرسش‌های کوانتومی
باربارا دی‌آنجلیس
جهشی به سوی پیشرفت؛ تغییر زندگی در ۹۰ روز
جان مکسول
ذهن زیبا، جسم زیبا
خوزه سیلوا
فقط احساس خوب
اندرو کپ
ما به عشق محتاجیم
مسیحا برزگر
لذت حال خوب
رضا رنجبر
شاه‌کلید برای زندگی بهتر «لطفا به زندگی لبخند بزنید!»
دیپاک چاپرا
معجزه نصیب بهترین‌ها می‌شود
گابریل برنستین
بهترین سال زندگی شما؛ ببیند برنامه‌ریزی کنید زندگی کنید (دبی فورد ۲)
دبی فورد
نگرش معیار کامیابی است
رابرت هرولد‌شولر
آرزوهای تحقق‌یافته
وین دبلیو دایر
قراردادهای مقدس
کارولین میس
نیلوفر عشق
مسیحا برزگر
جهشی به سوی تفکر (تغییر زندگی در ۹۰ روز)
جان مکسول
حلقه‌ی آتش
دون میگوئل روئیز
سلام دوستت دارم
شانا شاپیرو
ذهنتان یارتان
ساکیونگ میفام
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
برای اینکه افرادی خوب و سلامت باشیم، باید گاهی بهای کنار گذاشتن عزت نفس خود را بپردازیم، و همیشه در مورد خودمان احساس خوب نداشته باشیم. اما همیشه باید خود را دوست بداریم و برای خود ارزش قایل باشیم، حتی اگر همیشه لازم نباشد برای خودمان احترام قایل شویم.
roxana
بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با مسایل کنار بیاییم تا جایی که بتوانیم آن‌ها را بدون درد به یاد آوریم. بنابراین نخستین قدم سلامت درمانی، یادآوری جرایمی است که روی داده است. سپس نوبت خشم است که باید بروز کند، همان‌گونه که محاکمه و نامیدن جرایم باید صورت گیرد. اما چنانچه خشم خود را بیشتر از حدی خاص طولانی کنید، به همان نسبت به آزار خود ادامه می‌دهید.
roxana
عیسی مسیح، همچنین گفت وقتی با گروهی خشمگین روبه‌رو می‌شوید که در صدد سنگباران زنی زناکار هستند، «اجازه دهید کسی نخستین سنگ را پرتاب کند که گناهی مرتکب نشده باشد.» از آنجا که همه‌ی ما گناهکاریم، آیا معنی جمله فوق این است که ما هیچ یک نباید سنگی پرتاب کنیم و اینکه نباید در کل کسی را سرزنش یا قضاوت کنیم؟ در حقیقت هیچ کس به آن زن سنگی پرتاب نکرد و بعد عیسی مسیح به او گفت: «آیا هیچ کس شما را نکوهش نکرد؟ پس من هم تو را نکوهش نمی‌کنم» او دوباره گفت پیش از قضاوت دیگران، خود را قضاوت کنید.
roxana
برخی از امریکایی‌ها گمان می‌کنند که ما از طریق مذاکره موفق به خروج از ویتنام شدیم. ما از طریق مذاکره از ویتنام خارج نشدیم؛ ما شکست خوردیم. اما بسیاری از مردم هنوز به نوعی از درک این موضوع امتناع می‌کنند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
بیشتر اوقات درمان‌کننده‌ترین کاری که برای درمان افراد دردمند از ما بر می‌آید، به جای تلاش در جهت خلاصی آن‌ها از درد، نشستن و همراهی با آنان است. ما باید یاد بگیریم که درد افراد دیگر را بشنویم و تحمل کنیم. یعنی تمام تلاش خود را برای هشیاری بیشتر انجام دهیم. و هر قدر هشیارتر شویم، بیشتر متوجه ترفندها و خطاها و سوء استفاده‌های افراد دیگر می‌شویم، اما در عین حال از بار مسؤولیت و ناراحتی‌های آن‌ها نیز آگاهی می‌یابیم. همزمان با رشد معنوی، می‌توانیم بیشتر و بیشتر درد افراد دیگر را تقبل کنیم و بعد شگفت‌انگیزترین رویداد رخ می‌دهد. هر قدر مایل باشید درد بیشتری را تقبل کنید، لذت بیشتری نیز احساس خواهید کرد.
sarsararas
این مرحله‌ی غیاب معنویت است و مردم در این مرحله به کلی بی‌اخلاق و نادرست هستند.
کاربر ۲۵۰۹۷۱۲

حجم

۲۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان