دانلود و خرید کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز دبی فورد ترجمه الهام شریف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز اثر دبی فورد

کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

معرفی کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز نوشتهٔ دبی فورد (معلم و مربی سرشناس آمریکایی در حوزهٔ خودیاری) و ترجمهٔ الهام شریف است. انتشارات نسل نو اندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر می‌کوشد ذهن شما را در ۲۱ روز پاک‌سازی و آرام کند.

درباره کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز یک کتاب راهنما است. با این کتاب می‌آموزید که چگونه در ۲۱ روز، گذشتهٔ خود را (هر چه بوده است) پاک کنید و آینده را جایگزین آن سازید. قصد بر آن است که طی این سفر در بازسازی عرفانی، دگرگونی عاطفی و اتصال مجدد با عمیق‌ترین تمنای وجودتان غوطه‌ور شوید. این دورهٔ پاکسازی به شما کمک می‌کند با رهاکردن باورها و فرضیات غلط گذشته به رابطه‌ای ژرف و بی‌نظیر با عشقی بیکران دست یابید.

دبی فورد در ابتدای کتاب توضیح داده است که هنگامی که به پاکسازی جسم از انبوه فشارهای گذشته می‌پردازیم و بدن خود را از سموم می‌زداییم، انرژی، سرزندگی و پویایی مضاعفی می‌یابیم. به‌همین‌ترتیب وقتی به پاکسازی نفس خود می‌پردازیم، ذهن و روحمان تصفیه می‌شود و به قدرتی بی‌نظیر، اعتمادی بی‌بدیل و آرامشی عمیق دست می‌یابیم. همان‌طور که رنج‌ها و نفرت‌های گذشته چون ابری بر ادراک شما پرده می‌افکند، پریشانی‌ها و امیال خودخواهانهٔ حال نیز توانایی ما را برای انتخاب‌های درست می‌گیرد. با پاکسازی آگاهی، راهیِ سفر روحانی مفرحی خواهیم شد که توجه ما را از دنیای بیرون گرفته و به دنیای مقدس درون معطوف می‌دارد؛ مانند پاکسازی جسم، پاکسازی آگاهی نیز ذهن ما را از سموم گذشته پاک کرده، به تمنای وجودمان پیوند می‌زند و هدیهٔ گرانقدر مراقبت از خود را در اختیارمان می‌گذارد.

خواندن کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد اول اکتبر ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته‌شدهٔ آمریکایی است که بیشترین شهرت خود را برای کتاب «نیمه تاریک جویندگان نور» (The Dark Side of the Light Chasers) به دست آورد. او مسیر خود را با نگارش چندین کتاب دیگر ادامه داد: «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان» و... میلیون‌ها نسخه به فروش رفته و به زبان‌های زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند.

دبی فورد افزون‌بر نوشتن، کارگاه‌های آموزشی «فرآورش سایه» را به‌میزبانی رادیو و تلویزیون برگزار و نیز «مؤسسه تحول آموزشی فورد» را تأسیس کرد. طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای، او به ارائهٔ کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در سراسر ایالات‌متحدهٔ آمریکا و آموزش مربیان برای ارائهٔ کارگاه آموزشی «فرآورش سایه» می‌پرداخت. او در برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی (همچون برنامهٔ اپرا وینفری) حضور پیدا می‌کرد.

برخی از کتاب‌های دیگر این نویسنده عبارت هستند از:

«در آغوش سایهٔ خود»، «نیمهٔ تاریک وجود»، «بهترین سال زندگی شما»، «راز سایه»، «سؤال‌های درست»، «شجاعت: غلبه بر ترس و برافروختن اعتماد به نفس»، «وجود مقدس شما: کشف نور درون».

دبی فورد در ۱۷ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت. 

بخش‌هایی از کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

«هدیه مقدس خودباوری فرایند سپاسگزاری و تأئید آگاهانه و سنجیده‌ی بهترین ویژگی‌های شماست. در این فرایند شما با عشق و توجه شرایط درونی لازم برای آغاز بزرگترین مرحله بعدی تکامل خود را می‌آفرینید. هم اینک خودِ قدرتمندتر، پرشورتر و عاشق‌تر شما منتظر است تا رخ بنماید. از آنجا که شما وجودی زنده و در حال رشد هستید، آگاهی شما همواره در حال تکامل و تجلی برتر شما پیوسته در حال ظهور است. لحظه‌ای درنگ کنید و بیندیشید جمله‌ی «بزرگترین مرحله‌ی بعدی تکامل» برایتان چه مفهومی دارد.

با خودباوری عامل قدرتمند تغییرِ امروز گام بعدی را در پاکسازی و گشودن آگاهی‌تان برای به آغوش کشیدن آرامش، شعف و رضایتمندی برمی‌دارید. خودباوری یا قدرشناسی از خود امنیت عاطفی و معنوی شما را بالاتر می‌برد و دورنمایی در اختیارتان می‌گذارد که برای رها کردن گذشته و عبور از ترس و نومیدی ضروری است. با اذعان به توانمندی‌ها، استعداد و موهبت‌های خود اعتماد به‌نفس خویش را پرورش داده و نیروی خود را برای ساختن آینده‌ای روشن‌تر تقویت می‌کنید.

امروز آگاهانه توجه خود را بر همه کارهایی که درگذشته به خوبی از عهده‌ی آن برآمده‌اید، متمرکز کنید، به هر آن‌چه درباره‌ی خود تقدیر و ستایش می‌کنید؛ به جسارت‌هایی که از خود نشان داده‌اید؛ به موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اید و به سهمی که در زندگی همه‌ی عزیزان‌تان داشته‌اید بیندیشید. امروز روزی است که باید تمام توجه خود را به هر چیزی که در خود و زندگی‌تان عشق می‌ورزید، متمرکز کنید. بدانید که خودباوری عملی مقدس است.»

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

N.M
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

کتاب واقعا کامل و خوبی بود به شرط اینکه روی قسمت هایی که ازمون خواسته تامل کنیم.تمرین های بعضی از روز ها رو خودمون توی وجودمون داریم و یه روز جلو می افتیم ولی من برای بعضی از روز ها

- بیشتر
ყasi^_^
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

شاید واقعا چیزی که دنبالشی رو توی این کتاب پیدا کنی ... به یکبار امتحان کردنش می ارزه^_^

mahdi
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

کتاب بسیار خوبیه واقعا دید آدم رو عوض میکنه به امتحان کردنش می ارزد

مهدی
۱۳۹۹/۰۷/۲۴

درسهای آموزنده ای دارد بخصوص در بخش هفته آینده

کاربر faty
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

کتاب خوبیه ولی خیلی کاربردی نیست بنظرم.. خیلی کلی حرف زده و مطالب تکراری زیاد داره

فاطمه
۱۴۰۲/۰۴/۰۲

از لحاظ محتوایی : هرکسی دچار سردرگمی هست ، خسته از احاطه شدن توسط افکار و ترومای های گذشته ست ، و دایما کلافه ست از رفتارها و عملکرد خودش .. بشدت تمرینات این کتاب میتونه کمک بکنه. از لحاظ ترجمه

- بیشتر
mayabidar
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

واقعا کاش یه سیستمی تو اپ شما بود که بهمون می گفت همین کتاب تو بی نهایت هست با ترجمه بهتر ازفرناز فرود تا من بیخود هزینه برای خرید کتاب نمی کردم

mahsa
۱۴۰۲/۰۴/۱۳

این کتاب درهای جدیدی رو به رویتان باز خواهد کرد و زندگی و احساسات جدیدی را تجربه خواهید کرد. به شرطی که همه تمرینات را انجام بدید.

Majid Nayeri
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

دیدگاه منو ب زندگی عوض کرد بهم فهموند برای اینکه از یکسری چیزها عبور کنم چگونه عمل کنم و اینکه منو ب بعد دیگری از زندگی رسوند و در اخر اینکه دنبال کسی نباش برای تقییر زندگی خودت بلدشو راه

- بیشتر
@ALIREZ
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۰)
در همان حالت که روی زمین سرد توالت زانو زده بودم «دعای آرامش» را که به تازگی یاد گرفته بودم، زمزمه کردم: پروردگارا! به من آرامشی عطافرما تا بپذیرم آن‌چه را که نمی‌توانم تغییر دهم؛ و شجاعتی تا تغییر دهم، آن‌چه را که می‌توانم؛ و درایتی که تفاوت میان این دو را دریابم.
مسعود
نیایشی در پاس گذشته بگذار آنان که هدایتم کردند همراهی‌ام کنند در زدودنِ هر آن‌چه چشم مرا به روی ممکن‌ها می‌بندد مرا از عظمت خویش پنهان می‌دارد و جدا می‌کند مرا از دلدادگانم امروز از تو می‌خواهم قلب مرا سرشار کنی برهانی مرا از دردهایم، نگرانی‌هایم، ترس‌هایم و رنج‌هایم تا بتوانم دریابم و قدر بدانم هر آن‌چه دارم اکنون در این لحظه می‌بینم؛ حس می‌کنم سپاس می‌گذارم داشته‌هایم را و می‌دانم حقیقت دارد
مسعود
هنگامی که بازی زندگی را از چشم‌انداز نفس بنگرید آن را سفری سخت و طاقت‌فرسا می‌یابید که حس آشفتگی، گم‌گشتگی و بیهودگی برایتان به همراه می‌آورد، حال آن‌که وقتی زندگی را با چشم جان بنگرید آن را رقصی طرب‌انگیز، بستری برای رشد روح و جریانی دل‌انگیز و پیوسته در تغییر و تحول می‌یابید.
مسعود
وقایع، محیط و تجربه‌های دنیای بیرون است که شما را درون پوسته‌ی انسانی خود اسیر کرده است. شاید لازم باشد کار یا پول خود را ازدست بدهید، ظلمی ببینید، عزیزی را از دست دهید، یا گرفتار اعتیادی خانمان‌سوز شوید که بتوانید درون آن پوسته نفوذ کنید و درهای بسته‌ی ذهن خود را بگشایید. من به شما اطمینان می‌دهم همه‌ی این ناملایمات فقط و فقط به یک دلیل اتفاق می‌افتند و آن برای معطوف کردن شما به درون و شنیدن صدای روح‌تان است.
شاهین
اغلب ما در جای اشتباه دنبال عشق، شادی، موفقیت و غیره می‌گردیم.
deniro
آن هنگام که رنج خود را لمس کرده و در آغوش کشیدید، همان رنج شما را به سوی نور هدایت می‌کند، به سوی آغازی روشن و سرانجام رهایی عاطفی و گسستن از بند نفس.
Fereshteh Radmanesh
به راستی که زندگی رقص شگفت‌آوری است میان درون و بیرون؛ سفری میان نیاز تن و تمنای جان. برای آموختن، رشد و تکامل به تجربه‌های بیرون نیاز دارید اما اگر فقط به‌دنبال آموزه‌های جهان بیرون باشید بی‌آن‌که به صدای درون گوش فرا دهید به پوچی و نومیدی دردناکی خواهید رسید. اگر فقط به دنیای درون بپردازید دچار انزوا و کمبود خواهید شد، مگر آن‌که بخواهید زندگی یک قدیس را پیشه کنید. بزرگ‌ترین حقیقت آن است که شما فرزند این جهان هستید؛ ذره‌ای از ذات الهی که هستی و چیستی شما را به رقصی موزون در می‌آورد.
شاهین
رهایی از چنگ دنیای بیرون به شما کمک می‌کند ببینید پیرامون‌تان چگونه شما را کنترل کرده، به بازی می‌گیرد و مورد سوء استفاده قرار می‌دهد. این رهایی به شما فرصت می‌دهد هر آن‌چه شما را از زندگی روحانی‌تان جدا می‌کند، ببینید و بشناسید.
کاربر ۴۴۳۴۵۹۱
پروردگارا! به من آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آن‌چه را که نمی‌توانم تغییر دهم؛ و شجاعتی تا تغییر دهم، آن‌چه را که می‌توانم؛ و درایتی که تفاوت میان این دو را دریابم.
جواد
نیروی بیکران جهان را حس می‌کنم از آب زلال رودخانه‌ی امکان می‌نوشم قطره‌های شیرین هستی را مزه مزه می‌کنم تا جان مرا سرشار از شور زندگی سازند نیروی بیکران جوانی را احساس می‌کنم که جسمم را لبریز و روحم را سرشار می‌کند سعادت و یگانگی سزاوار من است یار و همراه همیشگی من گرامیداشت بدنم شفای روح من است… غذای روح جسم خویش را گرامی می‌دارم چراکه جایگاه مقدس خداوند است.
ندا

حجم

۱۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۱۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان