دانلود و خرید کتاب تربیت کودک به‌دور از فریاد و کتک جری ویکوف ترجمه زهره جواهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تربیت کودک به‌دور از فریاد و کتک اثر جری ویکوف

کتاب تربیت کودک به‌دور از فریاد و کتک

معرفی کتاب تربیت کودک به‌دور از فریاد و کتک

خواندن این کتاب به والدینی توصیه می‌شود که مایلند با ناسازگاری‌های کودک خود به آرامی و نه با خشونت برخورد نمایند. این راهنمای ارزشمند، گنجی است از اصول عملی و راهبردهای ملموس برای پاسخ به مشکلات بچه‌داری در سراسر جهان که والدین هر روزه با آن روبه‌رو هستند.

اگر همه والدین می‌توانستند شیوه تدوین شده این کتاب را دنبال نمایند، از خیلی پیش جنگ‌ها به خاطراتی از دیوانگی تبدیل می‌شد. من مایلم از نویسندگان این کتاب برای کمک به والدین و یافتن پاسخ برای سوال "من در تلاش برای رساندن کودکانم به اعتماد به نفس، خلاقیت، شادی و عزت‌نفس چه سهمی دارم؟" تشکر کنم.

نظرات کاربران

مامان هلنا
۱۳۹۵/۱۲/۱۱

کتابهای تربیتی که محتوی آموزشی دارند با خواندن به تنهایی کمک شایانی به خواننده نمی کنند و با بکار گیری آموزشها در کنار کارگاههای آموزشی بسیار مفید فایده خواهند بود .

karimi
۱۳۹۶/۱۰/۱۵

کتاب بسیار اموزنده ای بود و نکات تربیتی کارگشای داشت بنظرم بایدتمام نکات کلیدی کتاب رو روی کودکمانمون انجام دهیم تا ملکه ذهنمون بشه و صرفا به خوندن کتاب اکتفا نکنیم

مامان قشنگ
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

کتاب خیلی خوبی بود. بعضی قسمتها تکرار میشد ولی من استفاده کردم ازش

zasa
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

ترجمه بسیار ضعیف بود.

وحید
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

ترجمه افتضاحه

زهرا
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

این کتاب عالیه بیشتر موقعیت هایی که والدین درگیرشون هستن رو با مثالهایی واقعی توضیح میده و راه حل ادائه میده

⚽️ kaka ⚽️
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

ترجمه واقعا بده ولی راهکاراش مفیدن من از چندتاشون دائما استفاده میکنم و معمولا جواب میدن

Sahar
۱۴۰۲/۰۲/۰۴

کاربردی و موثر برای روند تربیت کودک تا قبل از ۶ سالگی

مامان زیبا
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

به نظرم خوب بود قبلا هم گفتمالبته😊

فروز
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

کتاب خیلی خوبیه ولی مثالهاش یکم غیرواقعیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶)
مغز دختران با نظم بیش‌تری رشد می‌کند و توانایی بیش‌تری برای استفاده از هر دو نیم‌کره مغز در فعالیت‌هایی مثل خواندن و آگاهی عاطفی به آن‌ها می‌دهد. مغز دختران بیش‌تر اوقات در حال کار کردن است، همین امر موجب می‌شود که دختران در کارهای چندتایی به طور هم‌زمان ماهرتر باشند. هم چنین مغز زنان سروتونین بیش‌تری ترشح می‌کند که یک انتقال‌گر اعصاب است و خشونت را مهار می‌کند.
نیتا
تنبل خواندن کودکی که اسباب بازی‌هایش را رها می‌کند، نه اسباب بازی‌ها را جمع خواهد کرد و نه رفتار صحیح را به او خواهد آموخت. این امر تنها منجر به یک تصویر نادرست و شاید پیش‌گویی معطوف به مقصود در ذهن کودک از خود می‌شود
نیتا
از کودکتان تعریف نکنید؛ بلکه آن‌چه را که او مشغول انجام آن است تحسین کنید. به طور مثال، به جای گفتن"تو دختر خوبی هستی که آرام می‌نشینی" بگویید"خوب است که تو آرام می‌نشینی".
نیتا
بنا به تعریف لارنس کوهلبرگ، در طبقه‌بندی رشد اخلاقی، پایین‌ترین سطح "پیروی از قوانین برای جلوگیری از تنبیه" و بالاترین سطح به " پیروی از قوانین به خاطر خوب و درست بودن آن‌ها" اختصاص می‌یابد. وقتی والدین کودکان خود را به خاطر بد رفتاری‌شان کتک می‌زنند، آن‌ها را در پایین‌ترین سطح رشد اخلاقی متوقف می‌نمایند و برای کودکان جلوگیری از تنبیه شدن، نه انجام آن‌چه خوب یا درست محسوب می‌شود، اولویت می‌یابد. کتک، اغلب اولین تجربه یک کودک از خشونت است.
s.ahmad Mousavi
از پرخاشگری برای متوقف کردن پرخاشگری استفاده نکنید کتک زدن کودکتان، تنها به او اجازه می‌دهد در شرایط مشابه، دیگران را کتک بزند.
lale
در خانه، طوری با کودک خود، رفتار نمایید گویی یک میهمان است. این بدان معنا نیست که کودک شما نباید قوانین را رعایت کند، بلکه بدان معناست که او باید با یک شیوه احترام‌آمیز و مهربان بیاموزد چه‌طور از قوانین پیروی نماید.
نیتا
زمان بی طرف زمانی است که از کشمکش و درگیری آزاد است، مانند زمان پس از اوقات تلخی و کودک شما در آن زمان مشغول بازی است. زمان بی‌طرف بهترین زمان برای آموزش رفتار جدید است، زیرا کودک شما آرام و پذیرای آموختن است.
نیتا
از طرف دیگر، مغز پسران تستوسترون بیش‌تری ترشح می‌کند. هورمونی که خشونت را به حرکت وا می‌دارد. در نتیجه، پسران تمایل به ارضای فوری دارند (سریع غذا خوردن، از فعالیتی به فعالیت دیگرپریدن) آن‌ها هم چنین برای حل مشکل، سریع اقدام می‌کنند (حتی در موقعیت‌های عاطفی حاد) و در فعالیت‌هایی که اضطراب به وجود می‌آورند شرکت می‌کنند (ورزش‌ها، رقابت‌ها، بازی‌ها). این فعالیت‌ها به مردان اجازه می‌دهد انرژی محبوس خود را آزاد کنند.
نیتا
وقتی والدین کودکان خود را به خاطر بد رفتاری‌شان کتک می‌زنند، آن‌ها را در پایین‌ترین سطح رشد اخلاقی متوقف می‌نمایند و برای کودکان جلوگیری از تنبیه شدن، نه انجام آن‌چه خوب یا درست محسوب می‌شود، اولویت می‌یابد.
نیتا
بایادآوری پرخاشگری‌های گذشته، رفتار مورد قبول را به کودکتان نمی‌آموزید. بر عکس، به او یادآور خواهید شد که چه‌طور می‌تواند بار دیگر خشن شود.
lale

حجم

۴۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۴۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان