دانلود و خرید کتاب شهر گربه‌ها هاروکی موراکامی ترجمه محمدصادق رئیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شهر گربه‌ها اثر هاروکی موراکامی

کتاب شهر گربه‌ها

معرفی کتاب شهر گربه‌ها

داستان «شهر گربه‌ها» از مجموعه هزارویک آسنی، نوشته هاروکی موراکامی (-۱۹۴۹) است. موراکامی نویسنده برجسته و صاحب‌سبکی است که با خلق رمان مشهور کافکا در کرانه و مجموعه داستان بعد از زلزله در دنیای رمان و داستان‌نویسی به عنوان یکی از چهره‌های مطرح و اثرگذار خود را نشان داد. داستان‌های وی غالباً دارای فضای نهلیستی و سوررئال می‌باشند و درون‌مایه عمده آثار وی تنهایی و ازخودبیگانگی است. شهر گربه‌ها نیز داستانی است که از همین منظر نوشته شده‌است: تنگو بچه که بود، پدرش مسئول دریافت حقّ اشتراک برای «اِن اچ کِی» بود شبکه رادیو و تلویزیون نیمه دولتی و هر یکشنبه تنگو را با خودش می‌برد تا خانه به خانه مبلغ حقّ اشتراک را دریافت کنند. تنگو این پرسه‌گردی‌ها را پیش از رفتن به مهدکودک آغاز کرده بود و بدون اینکه حتا یک پایان هفته را استراحت کند، تا کلاس پنجم این کار ادامه داشت. به فکرش هم نرسید که آیا بقیه جمع کنندگان مبالغ حقّ اشتراک ان اچ کی هم روزهای یکشنبه کار می‌کردند، ولی تا آنجایی که به یادش می‌آمد پدرش همیشه کار می‌کرد. پدرش حتا با شور و شوق بیشتری ار حد معمول کار می‌کرد چون مردمی که در طول هفته معمولاً سرِ کار بودند، روزهای یکشنبه در خانه می‌ماندند که او می‌توانست از همه آنها حق اشتراک را بگیرد. پدر تنگو چند تا دلیل داشت که توی این خانه‌بدوشی او را با خودش می‌برد. یکی از دلایل این بود که نمی‌توانست بچه را تنها توی خانه بگذارد.
معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

نازبانو
۱۳۹۷/۰۴/۱۲

عاااالیه ، اما غمگینه ، ترجمه هم عالیه

ندا ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

کتاب بسیار جذاب و بی نقص است ولی نمونه موجود کامل نیست لطفا نخرید نمیدونم چه تعبیری باید استفاده کنم فقط میتونم بگم متاسفم

کاربر ۲۸۴۹۶۵۹
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

کتاب نصفه هست کلا ۶۰ ص در فایل هست در اصل اکتاب ۱۰۰ خورده ای صفحه دارد...

misa_kim00
۱۴۰۲/۰۲/۱۴

مشکلات اصلی که در این مرور به اشتراک می‌ذارم: اشکالات ترجمه و ویراستاری توضیحات: زبان یک وسیله‌ست که محتوا رو منتقل می‌کنه؛ پس یک محتوا هرقدر هم که زیبا، خاص و قابل‌توجه باشه، با استفاده‌ی نامناسب از زبان می‌تونه نابود بشه.

- بیشتر
کاربر 3763482
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

واقعا که عالی هست و داستان جالبی هست و من از نویسنده ی این داستان زیبا واقعا تشکر می کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«هنگامی که خلأیی صورت می‌گیرد، چیزی باید جای آن را پُر کند. این کاری است که همه می‌کنند.»
misa_kim00
من آن حس را درک می‌کنم ولی او گذاشت و رفت پس او باید کار تو را سخت کرد، با شدت مثل زندگی کردن توی شهر خالی بزرگ کردی.»
اسدزاده

حجم

۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۲,۴۰۰
تومان