دانلود کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه کتاب) با صدای گروه گردآوری و ترجمه سبکتو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه کتاب) اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه کتاب)

۴٫۱
(۲۶۳۰)
خواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی می‌تواند به شما در ساختن سرنوشت خودتان کمک کند. اگر می‌خواهید مسیر موفقیت‌تان راحت‌تر و آسان‌تر طی کنید بهتر است کتابی که در حال حاضر در گروه پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد را حتما مطالعه کنید.

درباره کتاب صوتی اثر مرکب

همه‌ی ما می‌دانیم که به‌طور ناگهانی نمی‌توانیم به موفقیت برسیم و باید تلاش زیادی بکنیم تا از یک فرد عادی به فردی موفق تبدیل شویم. عوامل مختلفی هستند که می‌توانند در مسیر موفقیت ما تاثیر بگذارند. دارن هاردی کتاب اثر مرکب را باتوجه به تجربیات شخصی خودش نوشته است. او سال‌های زیادی جزو کاربلدترین افراد در صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده، مقدار زیادی پول را برای آزمودن ایده‌ها، منابع و فلسفه‌های مختلف هزینه کرده است و سرانجام خلاصه آن‌ها را در این کتاب جمع کرده است. صفحات اول کتاب صوتی اثر مرکب به شنونده می‌گوید که این کتاب اثری خارق‌العاده در زمینه‌ی موفقیت است و چه چیزهایی برای رسیدن به موفقیت لازم و ضروری است.

در دنیا‌ی امروز که جوانان توسط رسانه‌های جمعی احاطه شده‌اند، پیام‌ها و تصاویر زیادی درمورد سریع‌ترین راه‌های رسیدن به موفقیت و ثروت به گوشمان می‌رسد. هر روزه در فضای مجازی و تبلیغات‌های روزمره ادعاهای وسوسه‌انگیزی را مشاهده می‌کنیم که می‌خواهند به ما بگویند با تلاش و هزینه کم می‌توانیم موفق شویم، در حالی که همه ما می‌دانیم هیچ موفقیتی بدون تلاش به‌دست نمی‌آید. در حقیقت هیچ‌کس به‌طور ناگهانی ثروتمند و موفق نمی‌شود، اما ما می‌توانیم نکاتی را جهت ثروتمند شدن بیاموزیم و آن‌ها را به طور پیوسته و دقیق جهت افزایش درآمد خود به کار ببریم.

گوش دادن به کتاب صوتی اثر مرکب می‌تواند ما را از سردرگمی‌ها رها کند و در این صورت ما می‌توانیم بر روی اصول مهم‌تر موفقیت تمرکز کنیم. این کتاب به ما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به پیشرفت‌های بزرگ، حتما لازم نیست
اطلاعات جدیدی به‌دست آوریم، بلکه بهتر است برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا در رسیدن به هدف‌هایمان به ما کمک کند. دارن هاردی در این کتاب با آموزش 6 اصل مفید و ثمربخش، مسیر ناهموار موفقیت را برایمان آسان‌تر می‌کند.

دارن هاردی باور دارد: «هیچ فرمول مخفی یا سریعی وجود ندارد.» او در این این کتاب عتقاد دارد که روش او بر پایه ترکیب است. این کتاب به شنوندگانش نشان می‌دهد که با اجرای عادت های خوب در طول زمان، چگونه هر فردی می‌تواند به اهداف خودش برسد و در بازی با خودش برنده شود. به طور خلاصه، برای داشتن تمرکز، انرژی و شادی حفظ عادات خوب ضروری است.

هاردی در کتاب صوتی اثر مرکب به‌ ما نشان می‌دهد که چگونه رشد کرده و همیشه سعی می‌کند برنامه‌ای دقیق برای تکمیل کارهای روزانه‌اش داشته باشد. به عنوان یک نتیجه، هاردی تبدیل به فردی شد که توانسته رویکرد دقیقی برای هدف‌دار کردن عادات خوبش پیدا کند.

برای دستیابی به موفقیت حتما نباید شخصیتی مشابه نویسنده داشته باشیم بلکه فقط لازم است آنچه را که بد است از زندگی خودمان دور کنیم. در این کتاب محدودیت سنی معنایی ندارد و اگر تصمیم بگیریم که عادت ‌های بد خودمان را تغییر دهیم، می‌توانیم به اهداف مهم خودمان برسیم.

چرا باید کتاب صوتی اثر مرکب را گوش دهیم؟

کتاب صوتی اثر مرکب به سوال‌های ما در مورد موفقیت، رسیدن به اهداف و خانواده پاسخ می‌دهد. وقتی کسی درمورد موفقیت فکر می‌کند، داشتن پول معمولاً اولین چیزی است که به ذهن‌اش می‌آید. اما حتی عده‌ی زیادی با تمرکز روی پول، باز هم شکست می‌خورند.

شما باید درمورد انتخاب‌های خودتان بیشتر آگاه شوید تا متوجه شوید آیا شما انتخاب‌های خوب، انتخاب‌های بد یا اصلاً انتخابی انجام می‌دهید با نه! با گذشت زمان، لازم است عادت‌هایی مثبت و تازه را در خودمان تقویت کنیم. این کتاب به شما در از بین بردن موانع موفقیت کمک می‌کنند و فرآیند پیروزی شما را سریع‌تر می‌کند.

شنیدن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به‌دنبال یک برنامه عملی منسجم هستند و می‌خواهید راهکارهای رسیدن به موفقیت را یاد بگیرید و سرانجام نیز به موفقیت برسید شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به هیچ وجه از دست ندهید.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران انگیزشی‌ست که افراد کتاب‌خوان نام او را با کتاب «اثر مرکب» یه یاد می‌آورند. او در سال 1971 در آمریکا به دنیا آمد. هاردی از هجده سالگی فعالیت تجاری خود را آغاز کرد و از جمله‌ فعالیت‌های او می‎‌توان
به مدیریت چند شبکه‌ی تلویزیونی اشاره کرد که در آن زمان با افرادی چون «بیل گیتس»، «استیو جابز» و «مارک زوکربرگ» مصاحبه کرد. او در جوانی مجله‌ی موفقیت را تاسیس کرد. در پی تالیف کتاب‌هایش او کتاب دیوانگان ثروت‌ساز را نوشت که در دنیای تجارت و کسب‌وکار بسیار پرفروش و تاثیرگذار شد.

دارن هاردی تجربه‌های موفقيت و شکست سال‌های کاری‌اش را نوشت و منتشر کرد و به عنوان نویسنده‌ای موفق هم شهرتش دوچندان شد. در سال 2010 کتاب «اثر مرکب» را منتشر کرد که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‎‌های نیویورک تایمز آن سال جا گرفت. کتابی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای دستیابی به اهداف می‌باشد. از کتاب‌های دیگر دارن هاردی می‌توان به کتاب‌های «افزایش بهره وری»، «رهاسازی قدرت درونی، دستاوردهای شگفت انگیز به وسیله اشتیاق و تعهد به اهداف»، «دستیابی به اهداف» و «۱۰۰ سال خردمندی» اشاره کرد. در سال ۲۰۱۵ وی کتاب دیوانگان ثروت ساز را نوشت که به تشریح چالش‌های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان می‌پردازد.

فهرست کتاب صوتی اثر مرکب

تحسین اثر مرکب
قدردانی
پیامی ویژه از آنتونی رابینز
مقدمه
1. اثر مرکب در عمل
2. انتخاب‌ها
3. عادت‌ها
4. تکانش
5. تاثیرات
6. شتاب بخشیدن
نتیجه‌گیری
ضمیمه‌ها
پرسش‌نامه ارزیابی قدردانی
پرسش‌نامه ارزشیابی ارزش‌های اصلی
پرسش‌نامه ارزیابی زندگی
پرسش‌نامه تعیین هدف
پرسش‌نامه ارزیابی عادت‌ها
پرسش‌نامه تاثیرات ورودی
پرسش‌نامه ارزیابی ارتباطات

بخش‌هایی از کتاب صوتی اثر مرکب

یکی از بهترین استراتژی‌هایی که من برای موفقیت در زندگی استفاده کردم و به شدت پیشنهاد می‌کنم، ثبت جزئیات است. قسمتی از زندگی‌تان که می‌خواهید در آن موفق شوید را انتخاب کنید. پول بیشتری می‌خواهید؟ به دنبال تناسب اندام هستید؟ رابطه بهتر با همسرتان می‌خواهید؟ تصور کنید که می‌خواهید چگونه باشد؟ اگر تغییر می‌خواهید باید بسیار آگاه‌تر تصمیم بگیرید. از شما می‌خواهم هر اقدامی‌که در جهت آن تغییر انجام می‌دهید را شناسایی و ثبت کنید. می‌خواهید بدهی‌تان را تسویه کنید یا پولدارتر شوید، هر یک ریالی که خرج می‌کنید را بنویسید. اگر رژیم گرفته‌اید هر ۱ کالری که می‌خورید را بنویسید. همیشه و تحت هر شرایطی به نوشتن پایبند باشید. می‌دانم شاید خنده‌دار باشد اما نوشتن به شما این امکان را می‌دهد تا همه تغییرات و اشتباهات را دنبال کنید و این یکی از دلایل موفقیت من است. جادوی این کار در تکرار آن و انجام آن در طولانی مدت است. اثرهای مرکب هستند که بزرگترین تغییرات زندگی شما را ایجاد می‌کنند. در بیست سالگی با فروش املاک درآمد بسیار خوبی داشتم و چند ماه بعد توسط حسابداری که به تازگی استخدام کرده بودم متوجه شدم که صدهزار دلار بدهی مالیاتی دارم و چون بیشتر پولم را خرج یا سرمایه‌گذاری کرده بودم، هیچ پولی برای پرداخت نداشتم و در نتیجه باید دست به‌کار می‌شدم. من هر خرجی که می‌کردم را در دفترچه‌ای می‌نوشتم. حتی پولی که به فرد محتاجی کمک می‌کردم. این کار طی ۳۱ روز باعث شد تا من درک کنم که چقدر خرج بیهوده دارم و آداب خرج کردن چگونه است. من آگاهی پیدا کردم که چه طور روی جیبم کنترل داشته باشم. گاهی در مقابل خرید برخی چیزها مقاومت می‌کردم چون نوشتن آن برایم سخت و گاهی خنده‌دار بود. من با همین روش تمام بدهی مالیاتی‌ام را دادم و برای بازنشتگی مبلغی پس‌انداز کردم. به نظر زیادی ساده می‌آید نه؟ اما حاضرم شرط ببندم که در حال حاضر هیچ کدام از آن استفاده نمی‌کنید، چون از مسیر خارج شده‌اید و یکی از تمرین‌های بازگشت به مسیر پیگیر بودن در ثبت تمام اتفاقات است. تا زمانی که چیزی را اندازه‌گیری نکنید نمی‌توانید آن را مدیریت کنید.

اگر این کتاب را خریده‌اید، پس به دنبال تغییر مثبت در زندگی هستید، درسته؟ در ابتدا گفتم که رفتارها و عادت‌های کوچک هستند که تغییرات بزرگ را می‌سازند، پس به من و خودتان اعتماد کنید و فرآیند نوشتن جزییات را ۲۱ روز ادامه دهید. می‌توانید با یک عادت شروع کنید، مثلا تصمیم بگیرید که وزن کم کنید یا پول بیشتری پس‌انداز کنید. می‌دانم که اکثراً می‌گویید من تمام پولی که بدست می‌آورم خرج می‌شود و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند، مگر من چقدر حقوق می‌گیرم؟ اما به شما می‌گویم که اثرمرکب را دست کم نگیرید، همه خرج‌هایتان را برای یک ماه ثبت کنید و خواهید دید که چقدر هزینه اضافه دارید که می‌تواند پول‌هایی باشند که برای بازنشستگی پس‌انداز می‌کنید. فکر می‌کنید دیر است؟ باور کنید که هیچ وقت دیر نیست فقط باید همین امروز و همین لحظه قاطعانه تصمیم بگیرید.

اگر اضافه وزن دارید، لازم نیست کفش ورزشی بخرید، در یک باشگاه خیلی خوب ثبت نام کنید و معلم خصوصی بگیرید. نه، کافی است یک حرکت خیلی ساده مثل دراز نشست انتخاب کنید و هر روز فقط آن را انجام دهید.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

zahragooliw
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

این کتاب ،کتاب بسیار خوبی برای آدم هایی است که دائماً بهانه می آورند و میگویند از فردا شروع میکنم.این کتاب درباره ی اثر مرکب یعنی تأثیرات انجام یک عمل در بازه ی زمانی صحبت میکند و در عین حال

- بیشتر
IAmSaoshyant
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

اون بالا کوچولو نوشته میکروکتابه. و من از خریدم رضایت ندارم. باید مشخص توی عنوان می نوشت

m_mahdi7
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

این کتاب واقعا عالیه منتها شاید بهتر باشه حتما نسخه کاملش رو یکبار مطالعه کنین و هر چند وقت یکبار نسخه صوتیه میکروکتاب رو گوش کنین اثر مرکب به راحتی میتونه زندگی رو تغییر بده 🌟

Mehdi Zarean
۱۳۹۶/۰۹/۰۶

اثر مرکب از دارن هاردی را بسیار بسیار توصیه می‌کنم. تمامش مطالبی هست که ما فکر میکنیم میدونیم ولی در زندگی فردی خود به اون عمل نمی‌کنیم. به قول استاد شعبانعلی ما همواره نفس میکشیم ولی فراموش میکنیم که داریم نفس

- بیشتر
sude
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

با سلام و خسته نباشید ،به نظرم صدای زیر گوینده تاثیر کتاب های روانشناسی و عمقشون رو کم می کنه ،جدا از اینکه سریع خواندن متن توسط گوینده ،تاثیر خوبی بر ذهن شنونده نداره و باعث می شه فرد تفکر

- بیشتر
سایه
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

سپاسگزارم عالی

arezoo
۱۳۹۹/۰۸/۲۳

ارزش خوندنو داره

عطرا
۱۳۹۹/۰۷/۱۳

کتاب خوبیه و به این نکته تأکید داره که ثبات قدم یا به قول معروف آهسته ولی پیوسته حرکت کردن توی زندگی چقدر نقش مهمی داره و باعث موفقیت میشه .

meysamlotfi
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

گویندگی و ترجمه درجه یک واضح و کاملا روان کتاب خیلی عالی و نکته های کاربردی زیاد احساس آرامش میکنم و هم ایده و هم انگیزه رو بهم القا میکنه پیشنهاد میشه موفق باشین😁

علی آران
۱۳۹۹/۰۸/۲۳

عالیه

زمان

۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۶۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۶۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان