دانلود و خرید کتاب رازهای یک میلیونر (درس‌های زندگی در مورد درایت و ثروت) مارک فیشر ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای یک میلیونر (درس‌های زندگی در مورد درایت و ثروت) اثر مهدی قراچه‌داغی

کتاب رازهای یک میلیونر (درس‌های زندگی در مورد درایت و ثروت)

معرفی کتاب رازهای یک میلیونر (درس‌های زندگی در مورد درایت و ثروت)

«رازهای یک میلیونر (درس‌های زندگی در مورد درایت و ثروت)» کتابی نوشته مارک فیشر (-۱۹۵۳) است که زندگی کاری مردی را از آغاز تا موفقیت به صورتی داستانی روایت می‌کند. وقتی جان بلیک در آپارتمان محقر و تا حدودی به‌هم‌ریخته خود در برکلین از خواب بیدار شد متوجه شد که ساعت ۹:۳۰ دقیقه است. جان مردی جوان با قامتی کوتاه اما بسیار پرتحرک بود که ۳۲ سال از عمرش می‌گذشت. دیرش شده بود. یا ساعت زنگدارش کار نکرده بود یا این‌که اصلاً فراموش کرده بود آن را کوک کند. فرصتی برای دوش‌گرفتن نداشت؛ از این‌رو آب سردی به صورتش پاشید، شانه‌ای بر موهایش کشید، یک قرص ویتامین ث بلعید و وقتی احساس کرد برای آن روزش به انرژی فراوان احتیاج دارد، قرص دوم و سوم را هم در دهانش گذاشت و با سرعت هرچه تمام‌تر لباس پوشید. همان لباسی که دیروز هم پوشیده بود و وقتی به خانه برگشت، بی‌توجه و بی‌دقت آن را روی صندلی انداخت. از آن‌جا که کراواتش هم‌چنان دور یقه پیراهنش بود، مجبور شد پیراهنش را مثل عرق‌گیر به تن کند. اتومبیل قدیمی موستانگ مدل ۶۵ او بعد از سه‌چهار یا پنج‌بار استارت، بالاخره روشن شد. با خود گفت: «امروز از آن روزهایی است که آرزو می‌کردم از رختخواب بیرون نیایم.» در مؤسسه تبلیغاتی گلدستون، که در یک ساختمان قدیمی اما کاملاً نوسازی‌شده در خیابان ادیسون قرار داشت و او چند سالی آن‌جا به عنوان نویسنده کار کرده بود، منشی‌اش لوئیز، با نگاهی نگران با او سلام و احوال‌پرسی کرد.
معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۱۵۹۷۵
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

این کتاب خیلی مشابه کتاب حکایت دولت و فرزانگی در هر دو کتاب تقریبا با یک داستان مشابه هم شروع میشه و بعد به نکته ها و نصیحت هایی که از دل داستان در میاد در رابطه با موفقیت اشاره

- بیشتر
faezeh
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

بنظرم داستانی و جالب بود

heidari
۱۳۹۷/۰۳/۰۱

خیلی کتاب خوبیه البته من نسخه ی چاپی و از یه مترجم دیگه خوندم ولی عالی بود

joziazkol
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

حتی اگر این باعث ثروت آفرینی ما نباشه، در نهایت این یه داستان جذابه.. یه چیزی شبیه رمان ! و از این جهت مورد علاقه منه و میدونم قراره از به بعد چند بار دیگه هم بخونمش.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
در این دنیا هرکس به دلیلی زندگی می‌کند، اما همه نمی‌دانند برای چه منظوری متولد شده‌اند.
ahmad_abbasi_1
باید ساق‌های پایت مدتی از کار می‌افتادند تا مغزت رشد کند.
joziazkol

حجم

۱۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان