دانلود کتاب صوتی اخلاق جنسی با صدای مریم رادپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اخلاق جنسی اثر مرتضی مطهری

دانلود و خرید کتاب صوتی اخلاق جنسی

معرفی کتاب صوتی اخلاق جنسی

کتاب صوتی «اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب» اثر استاد شهید مطهری است.این کتاب توسط بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری با همکاری انتشارات صدرا تولید شده است. نویسنده کتاب از غريزه‌ جنسی به عنوان واقعيتی ياد می کند كه تفسيرهای گوناگونی از آن در اديان و مكاتب مختلف صورت گرفته است. وی پس از ارائه گزارشی از نوع نگاه مسيحيت به اخلاق جنسی كه آن را ذاتاً پليد می‌شمارد، به وجه تمایز اسلام و مسیحیت اشاره می‌کند كه در اسلام تمايلات جنسی جزئی از وجود انسان تلقی می‌گردد و تدابير اسلام در این زمینه، معطوف به تنظيم روابط جنسی بوده است و نه سركوبی و ايجاد احساس محروميت. استاد مطهری اخلاق جنسی را قسمتی از اخلاق به معنای عام، شامل آن عده از عادات و ملكات و روش‌هاى بشرى كه با غريزه جنسى بستگى دارد، می‌داند.
معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظرات کاربران

امیرحسین
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

فوق العاده و بسیار مفید

Kh.H
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

شهید مطهری با روش متقاعد کننده خود آدم را به فطرت خویش برمیگرداند ، خداقوت به همه کسانیکه این اثر ارزشمندی استاد به ما رساندند ...

محمد موسوی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

واقعاً عالی بود ، مخصوصاً این مقایسه نظرات اندیشمندان و اسلام

حمیدرضا عطایی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

کتاب بسیار عالی هستش مخصوصا که استاد نظر های غربی هم آورده کتابی مفید و خلاصه

کاربر ۲۶۰۸۵۵۵
۱۴۰۱/۰۵/۲۸

جوانان حتما از این کتاب مطالعه کنند

zahra sadat
۱۴۰۱/۰۴/۳۱

محتوا بی نظیره...:)

کاربر ۴۰۵۴۴۹۷
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

سلام کتاب خوبی است

Amir Kasmaei
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

شهید مطهری استاد بی بدیل بود رحمه‌الله علیه نکته بسیار ارزنده این اثر نگاه نکردن یک جانبه گرایانه و تحلیل و مقایسه افکار از جمله افکار غربی بود.

زلیخابانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

چجوری میشه دانلودش کرد هزینه رو میشه از شارژ کسر کرد؟

دارا
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

کتاب مفید و البته جمع و جوری هست برای شناخت نظریات و عقاید غربی و شرقی من باب مسئله اخلاق جنسی گرچه خیلی جامع و مفصل نیست اما قطعا مفید هست برای علاقه مندان گویندگی خوب بود امتیاز ۶ از ۱۰

زمان

۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان