دانلود و خرید کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند پاتریشیا لاو ترجمه مریم فتاح‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند اثر پاتریشیا لاو

کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند

معرفی کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند

«چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند» کتابی است از نویسندگان، پاتریشیا لاو و استون استوسنی و ترجمه مریم فتاح زاده (-۱۳۵۷) کتابی در زمینه روان‌شناسی دو جنس و روابط بین همسران است. این کتاب سعی دارد با واکاوی رفتارهای دو جنس در شرایط بحرانی زندگی به ما بیاموزد که بهترین عمل و عکس العمل با توجه به آن‌چه از روحیات طرف مقابل می‌دانیم چیست. در مقدمه کتاب می‌خوانیم: این کتاب به شما کمک می‌کند تا به همان رابطه‌ای که در روزهای اول عاشقی داشتید اما در سطحی عمیق‌تر، برگردید. این کتاب شما و همسرتان را به سوی احساسات ژرف و عمیقی که در اولین برخورد داشتید راهنمایی می‌کند و شما را قادر می‌سازد همان ارتباط نزدیک و عمیقی را که قلبتان به‌طور پنهانی اما قدرتمند، برای آن می‌تپد، برقرار کنید؛ عشقی فراتر از کلمات.
دانایی یا شانس، کدام یک راز پیداکردن همسر دلخواهتان است؟
آلن کوهن
عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی)
باربارا دی‌آنجلیس
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره
دیوید دی. برنز
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
رازهای زنان متأهل خوشبخت
اسکات هالتزمن
تک‌همسری عاشقانه،مهارت‌های ارتباطی برای دوام عشق
شمس‌الدین حسینی
همسرگزینی امروزی
علی شمیسا
عقده‌ی سیندرلا، ترس پنهان زنان از استقلال
کولت داولینگ
نامزدی هدفمند
استیون کارتر
نیمه تاریک جویندگان نور
دبی فورد
جسم زن، خرد زن
کریستین نورتراپ
جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم
دبی فورد
رازهایی درباره زندگی
باربارا دی‌آنجلیس
شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)
دبی فورد
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
بازگشت به عشق؛ راهنمایی برای زوج‌ها
هارویل هندریکس
چگونه به اینجا رسیدم
باربارا دی‌آنجلیس
مرد؛ درک روان‌شناسی مرد
رابرت آ. جانسون
نیاز زنان، خواسته مردان
هارلی ویلارد

نظرات کاربران

moonsa
۱۳۹۸/۰۶/۲۸

یکی از بهترین کتابای مربوط به زوجها . ریشه اصلی مشکلات زن و شوهرها رو مطرح میکنه.برای من که خیلی کارآمد بود

آبرنگ
۱۳۹۷/۰۶/۲۵

محشره😍👌 کتاب های مرتبط زیاد خوندم، ولی این یه چیز دیگه س، توصیه می کنم حتما بخونین😊

mehr❤ban
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

برنده‌ی ۳۰٪ تخفیف شدی. کد  S99M46CRY63TE رو در قسمت خرید کتاب وارد کن. فقط ۲ روز برای استفاده از این کد فرصت داری

mahdi
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

یک کتاب متفاوت با ادبیات روان و کاربردی..به نقاط اساسی روح و روان مردان و زنان انگشت گذاشته در استفاده ی زندگی زوجین

melody2ne1
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

این کتاب عالیه و واقعا به روابط کمک میکنه.

رقیه
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

عالی بود،پیشنهاد میدم هر آدمی چه مجرد چه متاهل حتما مطالعه‌اش کنن چه دختر چه پسر

کاربر ۲۰۸hg
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

بسیار لذت بردم ،واقعا عالی بود .به قطع توصیه میکنم وقت ارزشمندتونو ب جای خوندن کتابای مثل زنان زیرک به این کتاب اختصاص بدین چون همش بر مبنای همدلی و درک احساسات متقابله ی جایی آخرای کتاب میگف از این

- بیشتر
2figh
۱۳۹۸/۰۱/۲۱

سلام کتا به درد نخوری بود ترجمه خیلی بد اصلا با عنوان کتاب هیچ ربطی نداره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۴)
مردان در یک لحظه می‌توانند یا منطقی باشند یا احساساتی. اما زنان در یک لحظه می‌توانند هم منطقی و هم احساساتی باشند. این برتری زنان، هم خدادادی است و هم اکتسابی.
honey
زن می‌خواهد شوهرش ثابت کند که دوستش دارد تا احساس رضایت داشته باشد و ترس از تنهایی و محرومیت در او کاهش یابد. اما وقتی زن از مرد می‌خواهد که ثابت کند دوستش دارد، مرد احساس شکست می‌کند، زیرا اگر او شوهر خوبی بود، مجبور نبود چنین چیزی را اثبات کند.
زهرا سادات
اگر سعی نکنیم یکدیگر را تغییر دهیم یا کنترل کنیم یا همدیگر را به سنگدلی زیاد یا احساساتی بودن بیش از اندازه متهم کنیم، می‌توانیم در تمام طول زندگی مشترک، تیم خوبی باقی بمانیم.
محمدمعین
احترام گذاشتن به امور روزمره‌ی یک مرد و سکوت او و عدم مزاحمت در منزل و درک اینکه او نیاز دارد زمانی را برای خودش صرف کند، ابزاری قدرتمند برای نشان دادن عشق به اوست. این کار به همان اندازه‌ای که یک مکالمه‌ی صمیمانه روی زنان تأثیر می‌گذارد، برای او مؤثر است.
زهرا سادات
همسری که شما مرکز دنیای او هستید و زندگی بدون شما برایش قابل تصور نیست، حتی فکر اینکه او بدون شما زندگی کند، به قدری برایش وحشتناک است که نمی‌تواند تحمل کند. بنابراین، وقتی او حتی تحمل فکر کردن به این مسأله را ندارد، چگونه می‌تواند درباره‌ی این موضوع با شما صحبت کند؟ به همین دلیل شما نمی‌توانید با او مانند دوستان همجنستان درباره‌ی موضوعات احساسی صحبت کنید.
زهرا سادات
مردی که سکوت می‌کند، به اندازه‌ی همسرش دوست دارد به او نزدیک شود و با او رابطه برقرار کند. اما چگونگی بیان این نیاز توسط مردان و زنان تفاوت دارد
آبرنگ
وقتی زندگی شما در خط سرعت قرار داشته باشد، فعالیت‌های ارزشمند در آن نقشی نداشته باشند و زمانی را با افرادی که می‌گویید دوستشان دارید سپری نکنید، در واقع خود را مجبور می‌کنید تا زندگی را تنها با یکی از چشم‌های خود ببینید و این بسیار خودخواهانه است و به رابطه‌ی شما و همسرتان صدمه می‌زند.
زهرا سادات
- بسیاری از زنان درک نمی‌کنند چقدر برای مرد لذت‌بخش است که بتواند زنی را خوشحال کند و به‌خصوص برای مردان بسیار اهمیت دارد که زنِ زندگی‌شان را راضی نگه دارند. به علاوه، این فقط خواسته‌ی مرد نیست بلکه تمام زندگی اوست.
زهرا سادات
اما همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، آقایان از دوران کودکی می‌آموزند که آسیب‌پذیری‌های خود را مخفی کنند. به همین دلیل، وقتی زنی به مردی می‌گوید که احساس بدی دارد، مرد در بهترین حالت، احساس بی‌قراری و در بدترین حالت، احساس بی‌کفایتی می‌کند و خود را مستحق سرزنش می‌داند. این مسأله باعث می‌شود که مرد از زن غافل شود، به او بگوید چه بکند یا فقط قبل از آنکه بیشتر خود را در دردسر بیندازد، اتاق را ترک کند و اگر زن سعی کند عکس‌العمل او را تجزیه و تحلیل کند، اوضاع وخیم‌تر نیز می‌شود. مردان برخلاف زنان، از اینکه مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند، متنفرند و از همه بیشتر، از روانکاوی تنفر دارند.
زهرا سادات
توصیه‌ی ما به خانم‌ها این است: به نیاز مردان برای داشتن زندگی روزمره احترام بگذارید و آن را درک کنید. با این کار، شوهرتان احساس می‌کند که دوستش دارید و در نتیجه، حس می‌کند به شما نزدیک است. برای مثال، کلیدها را در همان جای همیشگی قرار دهید و اگر به خرید می‌روید، همان نوع قهوه‌ی مورد علاقه‌ی همسرتان را برای صبحانه تهیه کنید.
زهرا سادات

حجم

۳۸۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۳۸۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان