دانلود و خرید کتاب پادرمانی (مطالعه پا: روشی جدید در شناخت خویش و تغییر خود) آن گاد ترجمه منیره دشتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پادرمانی (مطالعه پا: روشی جدید در شناخت خویش و تغییر خود) اثر آن گاد

کتاب پادرمانی (مطالعه پا: روشی جدید در شناخت خویش و تغییر خود)

نویسنده:آن گاد
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پادرمانی (مطالعه پا: روشی جدید در شناخت خویش و تغییر خود)

«پادرمانی (مطالعه پا: روشی جدید در شناخت خویش و تغییر خود)» اثر آن گاد، به بررسی ارتباط میان ایجاد مشکلات پا (مثلاً پینه) با حالات روحی انسان پرداخته است و آن را به بعد روانی آدمی ربط داده‌است. خواننده با شناخت جنبه نمادین مشکلاتی نظیر پینه، میخچه و انگشت چکشی به ابعادی از شخصیت خود پی می‌برد که تا آن زمان برایش ناشناخته بودند و به این ترتیب نه‌تنها به درمان خود کمک می‌کند، که به شناخت‌هایی هم می‌رسد که دریچه‌ای به سوی رشد و کمال به روی او می‌گشاید. نویسنده که بیش از بیست سال است در دوره‌های مختلف درمانگری آموزش دیده‌است، با این کتاب یک راه کاملاً جدید را جهت خودشناسی ارائه کرده‌است. شکل پا و انگشتان، حالت و رنگ پا و ناخن‌ها، همچنین تفاوت میان پای راست و چپ، همگی دربارۀ فرد چیزی می‌گویند. حتی شکل و تعداد کفش‌ها دربارۀ شخصیت فرد مطالبی را بیان می‌کنند. با این کتاب، خواننده درمی‌یابد که چگونه پاهای او شخصیت او را انعکاس می‌دهد. اگر انسان بتواند جنبه‌های شخصیتی خود را دریابد، می‌تواند از بسیاری رفتارهای ناسازگار، کج‌روی‌ها و اختلالات روانی پیشگیری کرده و به درمان خود کمک کند و همان‌طور که پیامبر گرامی اسلام فرموده‌اند، «هرکس خود را شناخت، خدای خود را شناخته است» در مسیر خداشناسی قرار گرفته و در نهایت به سعادت و آرامش روحی که هدف آرمانی بشر است، برسد.

نظرات کاربران

سفیر عشق
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

بئ نهایت عالی و جالب..ممنون از طاقچه عزیز

Ali
۱۳۹۷/۱۱/۲۹

در حد یک مقاله توی یه وبلاگ بیشتر نیست!!!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
منظور از هر تجربه پیشرفت ماست. نپرسیم: چرا خدا این را به من نازل کرده است؟ بپرسیم: خداوند از من می خواهد با این تجربه چه کنم؟
مرمری
منظور از هر تجربه پیشرفت ماست. نپرسیم: چرا خدا این را به من نازل کرده است؟ بپرسیم: خداوند از من می خواهد با این تجربه چه کنم؟
ب.م.....★

حجم

۵۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۵۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۵۰۰
تومان