بهترین خلاصه کتاب اثر مرکب | دانلود کتاب الکترونیکی (pdf یا epub)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب)

اثر مرکب نوشته‌ی دارن‌هاردی، میکروکتابی در زمینه موفقیت در کار و زندگی است. کتاب اثر مرکب بر تاثیری که کارهای کوچک در ایجاد تغییر و تحول در زندگی دارند تاکید می‌کند.

 گروه گردآوری و ترجمه سبکتو اثر مرکب را به فارسی برگردانده و در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب

اثر مرکب یک کتاب موفقیت است. اما کتاب موفقیتی بسیار متفاوت با آنچه تا به حال خوانده‌اید. در اثر مرکب، شعارهایی که در کتاب‌های دیگر می‌بینید، وجود ندارد. بلکه کتاب اثر مرکب کتابی است که به شما راهکار و برنامه‌ی عملی برای ایجاد تغییرات می‌دهد. با مطالعه‌ی اثر مرکب درمی‌یابید که برای ایجاد تغییرات پایدار و به اصطلاح تحول در زندگی، لازم نیست کارهای بزرگی بکنیم یا قدم‌های بزرگی برداریم. بلکه با ثبات داشتن روی قدم‌های کوچک است که می‌توانیم تحول ایجاد کنیم و در مسیر رسیدن به آرزوهایمان قرار بگیریم. 

کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اثر مرکب هدیه‌ای جذاب برای تمام افرادی است که دوست دارند تغییراتی در زندگی‌شان ایجاد کنند و به واسطه‌ی تغییرات به موفقیت برسند. 

درباره‌ی دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است.او تا سال ۲۰۱۵ ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. دارن هاردی از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. .

جملاتی از کتاب اثر مرکب

دیگر زمان آن رسیده است که یک بار برای همیشه حقیقت موفقیت را بدانید. هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد. شما با دو روز کار در اینترنت میلیاردر نمی‌شوید یا با استفاده از یک کِرِم بیست سال جوان‌تر نخواهید شد. خیلی عالی بود اگر می‌شد موفقیت، اعتماد به نفس و سلامتی را در یک پکیج از سوپرمارکت خرید اما اینطور نیست. باید آنها را بدست آورید و من به شما می‌گویم که از طریق کنترل نیرویی که در زندگیتان وجود دارد باید این کار را انجام دهید. با کنترل نیروی اثر مرکب. چیزی که در این کتاب به شما می‌گویم نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه من با بهترین اساتید دنیاست. قبل از شروع لازم است بدانید که بدست آوردن موفقیت دشوار، گاهی خسته کننده و تکراری است. اگر از کار کردن، تعهد و نظم فراری هستید، پیشنهاد می‌کنم کتاب را ببندید و تلویزیون را روشن کنید و زندگی معمولی و یکنواختتان را ادامه دهید. در این کتاب شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

lale
۱۳۹۸/۰۳/۲۰

دقت کنید میکروبوک هست. کتاب و کامل نمیگه. شخصا کتابهای ساده و خلاصه شده رو دوست ندارم.

nasim
۱۳۹۸/۰۹/۱۳

من پارسال نسخه چاپی و کامل این کتابو خوندم و تا چند ماه تاثیر زیادی برام داشت اما در تمام کتابای اینچنینی باید مواظب دیدگاه اومانیستیشون باشیم و یکبار هم از زاویه فلسفه و فرهنگ خودمون و تعریف خودمون از انسان

- بیشتر
آسمان
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

اینطور کتاب ها بد نیستن. اینکه به آدم یاد میدن برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد. ولی تعریفی که از موفقیت و آدم موفق دارن رو اصلا نمیپسندم. از نظر تمام نویسنده ی کتابهای اینچنینی آدم موفق یک میلیاردر هست.

- بیشتر
unicorn
۱۳۹۸/۰۸/۲۲

کتاب یه سری بدیهیات رو شامل میشه، شبیه همون کتاب های رمز موفقیت و عنوان های این چنینی آنتونی رابینز که ما تو دوره نوجوانی و ابتدای ورود به دنیای روانشناسی موفقیت میخوندیم و فکر میکردیم عه چه کشف بزرگی

- بیشتر
بید مجنون
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

کتاب داره میگه که برای رسیدن به هر چیزی نیاز داریم که قدم های کوچک اما مداوم برداریم .پشتکار داشتن و ثبات قدم مارو به موفقیت می رسونه و بیشتر از هوش و استعداد اهمیت داره .

Aysan
۱۳۹۷/۰۴/۳۰

سه دو یک،امتحان می کنیم.سه دو یک فوت فوت.. خانم هاا، آقایاان سلاااام امروز می خوام تنها رازِ موفقیت رو براتون فاش کنم و اون چیزی نیست جز اثرِ مرکب و دیگر خِلاص.. پس چی؟؟؟ _ اثرِ مرکب کی؟ _ اثرِ مرکب کجا؟ _ اثرمرکب آفرین😊 _ اثرمرکب خب کافیه

- بیشتر
Mhamad
۱۳۹۸/۰۵/۲۴

لطفا تو طرح عید تا عید قرارش بدین هر کسی موافقه لایک کنه

سبحان عزیزی
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

خیلی مختصر مفید و عالی. ممنون. هرچی این مینی کتاب ۱۰۰ صفحه‌ای رو با کتاب اصلی مقایسه می‌کنم می‌بینم چیزی در محتوا ازش کم نداره. پس چطور اینقدر حجمشون فرق داره. توصیه می‌کنم مینی کتابش رو بخونید.

مریم کریم زاده
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

در مقایسه با کتاب های غنی مشابه بد نبود,البته من همین کتاب رو خوندم که گویی خلاصه است و در مورد کتاب کاملش نمیتونم نظری بدم . برداشتم از کتاب این شعر بود, رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود, رهرو

- بیشتر
الهام
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

کتاب خوبیه .برای تغییر و ترقی جز توصیه های انگیزشی راه وروش های عالی رو نشون میده به حدی نثر خوبی داره که حس میکنی یه دوست که خیلی بهت نزدیکه داره دلسوزانه از ته قلبش برات صحبت میکنه .

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۰۹)
"آرزو نکنید که کاش شرایط آسان بود، آرزو کنید که کاش شما قویتر بودید."
ali_pourmd
من صبح‌ها نیم ساعت صرف خواندن مطالب مفید و مثبت می‌کنم و همینطور نیم ساعت در شب. چون چیزهایی که قبل از خواب به آن فکر می‌کنید بر روی روز بعدتان و کیفیت خوابتان تاثیر می‌گذارد.
یلدا دوستی
رفتارها و عادت‌های کوچک هستند که تغییرات بزرگ را می‌سازند
fateme
باور کنید که هیچ وقت دیر نیست فقط باید همین امروز و همین لحظه قاطعانه تصمیم بگیرید.
Amir Ali
افرادی هستند که می‌توانید سه ساعت با آنها باشید اما سه روز نه، و افرادی هستند که ۳ دقیقه می‌توانید با آنها وقت بگذرانید اما ۳ ساعت غیر ممکن است. این شما هستید که میزان رابطه را تعیین می‌کنید. چون افراد روی نگرش و اعمال شما تاثیر گذارند. به روابطتان نگاهی بیندازید و مطمئن شوید برای افراد سه دقیقه‌ای، ۳ ساعت زمان نمی‌گذارید.
mehdiesmaeilinasab
جان ماکسول می‌گوید: "هیچ وقت نمی‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید مگر اینکه کارهای روزمرتان را تغییر دهید، موفقیت در کارهای روزمره است."
ــسیّدحجّتـــ
اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم‌های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهید تبدیل کند.
رضا خدابنده‌لو
اگر می‌خواهی بیشتر داشته باشی باید خودت به بیشتر تبدیل شوی. موفقیت چیزی نیست که دنبال آن بگردی چون هر چه به دنبال آن بروی از تو دورتر خواهد شد. تو باید تبدیل به آنچه می‌خواهی شوی
Amir Ali
بدست آوردن موفقیت دشوار، گاهی خسته کننده و تکراری است.
ali_pourmd
"هیچ وقت نمی‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید مگر اینکه کارهای روزمرتان را تغییر دهید، موفقیت در کارهای روزمره است."
AmirMohadAl98

حجم

۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۴۰۰
۵۰%
تومان