دانلود و خرید کتاب ۷ عادت افراد تاثیر گذار (خلاصه کتاب) استفن آر. کاوی ترجمه گروه گردآوری و ترجمه سبکتو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷ عادت افراد تاثیر گذار (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

کتاب ۷ عادت افراد تاثیر گذار (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ۷ عادت افراد تاثیر گذار (خلاصه کتاب)

«۷ عادت افراد تاثیرگذار» اثر استیون کاوی(۲۰۱۲-۱۹۳۲)، میکروکتابی از گروه گردآوری و ترجمه «سبکتو» است. استیون کاوی، MBA اش را از دانشگاه هاروارد دریافت و در همان سال فارغ‌التحصیلی تدریس مدیریت منابع انسانی را شروع و خیلی زود تبدیل به استاد محبوب دانشگاه شد. اما معروفیت او به زمانی برمی‌گردد که برای اولین بار کتاب پیش رو در سال ۱۹۸۹ چاپ شد. این کتاب مانند بمب در دنیای کسب و کار با فروشی بیش از ۲۰ میلیون نسخه و ترجمه به زبان‌های مختلف صدا کرد. همچنین این کتاب تا چند سال در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های کسب و کار بود. او در مقدمه راجع به کتاب خود نوشته‌است: شرکت کوچک مشاوره‌ای من، امروزه به یکی از شرکت‌های پیشرو در جهان در زمینه آموزش کاربردی به شرکت‌ها و دولتمردان تبدیل شده و همه این موفقیت را در نتیجه هماهنگی خودم با اصول بنیادی و تاثیرگذار که در ادامه معرفی می‌کنم می‌دانم. من در ۶۳ سالگی متوجه شدم که این من نیستم که کتاب می‌نویسم، بلکه یک انرژی از منبع درونی‌ام است که این کار را انجام می‌دهد. در این کتاب می‌خواهم از اصول موفقیت خودم و افراد تاثیرگذار بگویم. می‌خواهم از موضوعی صحبت کنم که می‌تواند نگاه شما را نسبت به هدف‌تان کاملا تغییر دهد. همه ما با معنی کلمه "نیت" آشنا هستیم. معمولا وقتی می‌گوییم قصد انجام کاری را داریم، منظورمان این است که به هر نحوی آن کار را انجام خواهیم داد. در این کتاب می‌گوییم که قصد انجام کار، انگیزه نیست. بلکه این نفس شماست که می‌خواهد کاری را انجام دهد. این کتاب با عنوان هفت عادت مردمان موثر نیز در ایران ترجمه و چاپ شده است.

نظرات کاربران

S
۱۳۹۶/۰۵/۱۹

کتاب خوبیست.یاد میگیریم که به اصول و اخلاق و ارزشها پایبند بوده و اولویت ها را شناسایی کرده و ابتدا به آنها بپردازیم. برای تفهیم بهتر مثالهای خوبی هم در کتاب آورده است. از نکات کتاب تیتری تهیه کنید و

- بیشتر
M3iti
۱۳۹۶/۰۶/۲۵

همین یه کتاب برای موفقیت کافیه بقیه کتابا زیر سایه اینن. جزو پرفروش ترین کتب تاریخ. نویسنده همه مقالات و کتب قبل از خودش تو زمینه موفقیت رو مطالعه و جمع اوری کرده.

سارا
۱۳۹۷/۰۹/۲۸

مختصر و مفید👍 ارزش وقت گذاشتنو داره

imaniy
۱۳۹۷/۰۷/۰۵

اصلا کتاب خوبی نبود حتی قابل مقایسه با اثر مرکب نیست.

yaser esfandiar
۱۳۹۷/۰۱/۰۲

راستش به چیزهایی اشاره شد که خیلی برام مهم هستن ذهنیت.رو راستی.مهربانی.سیستم برد برد یا به قول یه مثال ایتالیایی که میگه سود من در سود توست.و ...

amis
۱۳۹۶/۰۵/۲۰

به نظر من بسیار مفید و چکیده بود

azetrom
۱۳۹۶/۰۵/۱۸

کوتاه و مفید

sara.kh
۱۴۰۱/۱۰/۰۱

خیلی کتاب خوب و کاربردی بود فقط من تعجب میکنم از مترجم این کتاب که به جای" بی نصیب "نوشته بود "بی نسیب "وقتی نویسنده ها از این غلط های املایی دارند دیگه از مردم عادی چه انتظاری میشه داشت

GrayWolf
۱۳۹۷/۱۲/۱۴

محتوای کتاب قدیمی، و غیر علمی هست. نویسنده از نصیحت گویی استفاده کرده و سعی در مثال زدن نداره.

آوین
۱۳۹۷/۱۲/۰۱

چطور ی میتونم کتاب از اینجا بخرم ؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
قول دادن همیشه باعث می‌شود که افراد باور کنند که می‌توانند به شما اعتماد کنند و شما به حرفتان پایبند هستید. هیچ خصوصیتی به اندازه قابل اعتماد بودن مهم نیست. حتی اگر شرایط به طور کلی تغییر کرد، شما پایبند قولتان باشید. اگر احساس کردید که عمل به قولتان می‌تواند نتایج خوبی نداشته باشد با کسی که به او قول داده اید صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. هیچ وقت قولتان را رها نکنید.
Mohammad Alavi
قدرت نیروی جمعی می‌تواند ثابت کند که نتیجه ۱+۱ می‌تواند ۱۰ یا حتی ۲۰ باشد.
محمدحسن
معمولا همه ما فکر می‌کنیم که دنیا را آن گونه که هست می‌بینیم اما در واقع دنیا را آن گونه که خودمان هستیم می‌بینیم.
Mohammad Alavi
کارهایی که بیشترین اهمیت را برایتان دارند را هرگز به بعد موکول نکنید. چرا که ممکن است پس از مدتی آن را فراموش کنید و در نتیجه با همه تلاشی که می‌کنید هرگز چیزی را که می‌خواستید به دست نیاورید.
امیر ماوا
اگر شما یک تصویر ذهنی نادرست از همسرتان داشته باشید، همیشه با او درگیر خواهید بود و احساس می‌کنید که او دیگر همسر مورد پسند شما نیست. اما حقیقت این است که این تصویر ذهنی شماست که باید تغییر کند نباید او را با آنچه در ذهن دارید مقایسه کنید و بعد بگویید او عوض شده باید خود او را ببینید. در واقع گاهی ما برای خودمان و آنچه که خودمان دوست داریم، تصویر ذهنی‌مان را تغییر نمی‌دهیم. اگر شما آنچه از همسرتان در ذهن ساخته‌اید را کنار بگذارید و خود واقعی‌اش را ببینید. متوجه نکات مثبت و بسیار زیادی خواهید شد و تصویر ذهنی بهتری از قبل می‌توانید برای خود بسازید اما تا زمانی که او را با آنچه خودتان دوست دارید مقایسه می‌کنید، زندگی را برای هر دو نفرتان خراب خواهید کرد. این موضوع در مورد همه صدق می‌کند، رئیسمان، فرزندمان، همکار یا هر شخصی که به او وابسته هستیم.
پدرام
اگر همه یاد بگیرند که مطالب را کامل و صحیح دریافت و بعد ارزیابی کنند می‌توانند اهداف، نکات مهم، ارتباط آن نکات و کاربرد و ارزش‌های آن را درک کنند. اگر می‌خواهید کارمند یا فرزندتان از جلسه یا کلاسی که برای او ترتیب داده شده، چیزی یاد بگیرد، به او بگویید که بعد از برگشتن از فلان جلسه یا همایش باید برای اعضای هیئت مدیره یا خانواده به طور خلاصه هر چه شنیده را گزارش دهد، چه اتفاقی می‌افتد؟ او در تمام طول مدت با هوشیاری کامل در جلسه خواهد بود و نکته برداری می‌کند. با این حرف به تکاپو افتاده و با تمام وجود مطالب را یاد می‌گیرد.
پدرام
به طور معمول همه در زندگی به دنبال پیشرفت و موفقیت هستیم. اما توجه نمی‌کنیم که زندگی بر اساس عادت‌هایمان پیش می‌رود و آنها هستند که مشخص می‌کنند ما می‌توانیم افراد موفقی باشیم یا نه.
mehdi mazraeh
زندگی شما تحت تاثیر تصمیمات شماست نه شرایط و محیط
saeed
کارهایی که بیشترین اهمیت را برایتان دارند را هرگز به بعد موکول نکنید. چرا که ممکن است پس از مدتی آن را فراموش کنید و در نتیجه با همه تلاشی که می‌کنید هرگز چیزی را که می‌خواستید به دست نیاورید.
mehdi mazraeh
اگر ما تمام توانایی‌های جهان را داشته باشیم، ولی شخصیتی قابل اعتماد و مسئولیت پذیر نداشته باشیم، دیگران خیلی زود اعتمادشان را نسبت به ما از دست می‌دهند چون به این نتیجه می‌رسند که ما برای منافع خودمان آنها را فدا خواهیم کرد.
saeed

حجم

۳۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۳۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان