دانلود و خرید کتاب مسیر سبز استیون کینگ ترجمه ماندانا قهرمانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مسیر سبز

« گاهی اوقات به هیچ‌وجه تفاوتی میان نجات و نفرین وجود ندارد، میان رستگاری و لعنت شدگی.»

در زندان کوهستان سرد، در ردیف سلول‌های تک و تنها و به صف شده، که به مسیر سبز شهرت دارد، جانیان، قاتلان و مفسدان مرگ را انتظار می‌کشند. با نگهبانانی گاه خوش‌ذات مانند پال ادگامب و گاه بیمار و سادیستی مانند پرسی وتمور. با این حال و در طول سالیان، گناهکار و بی‌گناه، خوب یا بد، هیچ یک زندانی‌ای چون جان کافی را تاکنون ندیده‌اند. مجرمی که به دلیل تجاوز و سپس قتل دو دختر بچه به مرگ محکوم شده است. آیا کافی شیطانی است در لباس انسان؟ و یا اون یک موجودی بسیار بسیار متفاوت است؟

«مسیر سبز»داستانی نوشته استیون کینگ(-۱۹۴۷) داستان‌نویس و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است. این فیلمنامه در سال ۱۹۹۹ الهام‌بخش ساخت فیلمی هالیوودی با همین عنوان و با بازیگری تام هنکس شد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

من از واژهٔ پُلی متنفرم، اما برَد کماکان مرا به این نام صدا می‌زند. من نیز دیگر از او درخواست نمی‌کنم که این کار را انجام ندهد. دُلِن از جملات قصار دیگری نیز استفاده می‌کند - نه صرفاً ضرب‌المثل. «می‌توان اسب را تا کنار آب بُرد، اما نمی‌توان او را مجبور به نوشیدن کرد»؛ «می‌توان به تن اسب لباس پوشانید، اما نمی‌توان او را وادار به حرکت کرد». برَد نیز از نظر حماقت، خشکه‌مغزی، و ملالت‌آوری همچون پِرسی وتمور است.

به هنگام بیان سخنان نغزش در مورد آلزایمر، مشغول تِ کشیدن کف اتاق آفتاب‌گیرِ سرتاسر شیشه‌ای بود، محل مرور نوشته‌های پیشینم. کلی کاغذْ سیاه کرده‌ام، و پیش از پایان داستانم نیز کلی کاغذ سیاه خواهم کرد.

- می‌دانی، آلزایمر واقعاً چیست؟

- نه، اما مطمئنم که تو به من خواهی گفت، برَد.

- همان ایدزِ پیرهای خِرِف است.

این را گفت، و از خنده منفجر شد، قاه‌قاه‌قاه‌قاه! درست همان عملی که پس از نقل لطیفه‌های مسخره‌اش انجام می‌دهد.

معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

omid
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

چهل و سه هزار شیصت و پنجاه تومن ؟ بشین تا بخرم

Emad
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

۴۳هزار تومن کتاب الکترونیکی ۶۰۰ صفحه‌ای؟ می‌رم انگلیسیشو می‌خونم. نخواستیم.

سپیده
۱۳۹۷/۰۸/۲۸

فیلمشم عالییییییییه👌

Marie Rostami
۱۳۹۶/۱۰/۲۹

عجب ذهنی داره استفن کینگ. اینهمه ایده های جالب و ترسناک و سرگرم کننده. یه جمله شو دوس دارم که میگه fiction is a truth in the lie.

نازنین نوروزی
۱۳۹۶/۰۶/۰۵

واقعا داستان جذاب و ترسناکی داره!!! انقدر جزییات رو دقیق توصیف میکنه و در مورد هر چیزی توضیح میده که میتونی رنج شخصیت ها رو حس کنی...مثل این میمونه که داری کابوس یکی دیگه رو از نزدیک نگاه میکنی! و

- بیشتر
R Ka
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

با اینکه سال ها از تماشای فیلم مسیر سبز می گذرد اما هنوز داستان را با جزئیات به خاطر دارم!. چنان خوش ساخت بود که از خواندن کتاب بی نیازم کرد. داستان زیبا و پر مفهومی دارد.

نازبانو
۱۳۹۶/۱۰/۲۹

فیلمش محشره

:-)
۱۳۹۶/۰۹/۲۲

من فیلم این کتاب رو تقریبا قبل از اینکه بخونمش تماشا کرده بودم.وقتی از کتابخانه امانت گرفتم و مطالعه کردم هر صحنه فیلم جلو چشمم اومد و اینطوری یکبار دیگه فیلم رو دیدم!ولی بدی اینکه فیلمش رو تماشا کنی این

- بیشتر
امیررضا
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

۶۰۰ صفحه با شروع و پایان بندی عالی ۶ بخش کتاب هم هر کدوم زیبایی های خودشون رو داشتن کتاب پر از جزئیات و تک تک ثانیه ها و حرکت هارو کینگ بهش پرداخته ولی با اینحال اصلا خسته کننده نیست به عنوان

- بیشتر
arezoo
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

کتاب رو با 50 درصد تخفیف ار کتابراه گرفتم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ماساچوست، پونِل و مِین نیز سفر کرد.
کاربر ۱۰۰۴۴۳۶

حجم

۵۲۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

حجم

۵۲۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان