دانلود و خرید کتاب آوای وحش جک لندن ترجمه بهار اشراق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آوای وحش

«آوای وحش» نوشته‌ی جک لندن(۱۹۱۶-۱۸۷۶) نویسنده آمریکایی است. لندن به نوشتن داستان‌های ماجراجویانه شهرت دارد. از جمله آثار او می‌توان به «سپید دندان» اشاره کرد. «آوای وحش» رمان کوتاهی است که شخصیت اصلی آن یک سگ-گرگ تربیت شده به نام باک است. باک از خانه‌اش در کالیفرنیا به سرقت می‌رود و به آلاسکا برده می‌شود تا به عنوان سگ سورتمه از آن استفاده شود. باک به مرور زمان آداب زندگی در حیات وحش را یاد می‌گیرد و رفتارش به مرور زمان تغییر می‌کند تا بدل به حیوانی درنده شود. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: باک هرگز ندیده بود سگ‌ها مثل گرگ به جان هم بیفتند و با یکدیگر نزاع کنند. او از تجربه‌ی نخست خود درسی فراموش‌نشدنی گرفت. اگر آن تجربه، غیرمستقیم نبود، دیگر زنده نمی‌ماند که از آن عبرت بگیرد. کرلی قربانی آن ماجرا بود. آنها نزدیک مغازه‌ی کنده‌فروشی اتراق کرده بودند. آنجا کرلی به شیوه‌ی دوستانه‌ی خود به سگ سورتمه‌ای که اندازه‌ی یک گرگ بالغ بود، نزدیک شد. اندازه‌ی آن سگ به نصف اندام کرلی هم نمی‌رسید. سگ هیچ علامت هشداری نداد. فقط به سرعت پرید و صدای بسته‌شدن دندان‌های براقش شنیده شد. آن جهش، چنان سریع صورت گرفت که صورت کرلی را از چشم تا فکش درید. این، روش جنگیدن گرگ‌ها بود؛ حمله و عقب‌نشینی. اما بدبختی به همین‌جا ختم نشد. سی چهل سگ سورتمه به سوی هدف دویدند و آن را در کمال آرامش محاصره کردند. باک از قصد و نیت خاموش آنها سر در نمی‌آورد. حتی نمی‌دانست برای چه پوزه‌های خود را با آن همه شوق و اشتیاق می‌لیسند.

نظرات کاربران

حنانه نیک مهر
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

خیلی کتاب خوبیه 😍 پیشنهاد میکنم حتما بخونید،من که از خوندنش لذت بردم من کتابشو دارم با ترجمه ی آرزو علیزاده کتاب سپید دندان هم یجورایی میشه گفت جلد اول این کتابه،اونم بخونید جالبه هردو کتاب درمورد باک هستن که یه سگه اصلا از خوندنش

- بیشتر
🌷
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

منظورش از اون رویایی که از یک مرد خمیده و پر مو که از تنهایی می ترسید . چی بود؟

QRCK
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

جک لندن نویسنده جالبیه این کتاب عالی بود

erfan.jh
۱۳۹۶/۰۴/۰۶

این کتاب خوبه ولی سپید دندان بهتره .

✴⋆ 🎀 𝐸𝓁𝒶𝒽𝑒 🎀 ⋆✴
۱۴۰۱/۰۴/۱۱

آوای وحش داستان سگی که از زندگی شهری و بی خطرش ناگهان پرت میشه تو دنیای وحشی که رحم نداره. نکشی کشته میشی؛ نخوری خورده میشی. من ب شخصه چون روحیم لطیفه با سگ داستان نتونستم کنار بیام چون تو سیر

- بیشتر
valhala
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

به نظرم وقتشه شما هم با اوای وحش بخونین

رابرت
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

کتاب جالبیس و پر محتوا

هانی
۱۳۹۶/۰۸/۱۲

فوقولاده هست.همه آثار جک لندن ارزش خوندن دارن

Amir
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

آقای لندن خودش سرگذشت عجیبی داشته و زندگی داشته پر از فراز و نشیب ، موفقیت و شکست و سرشار از رویاپردازی، به نظر من همین رویا پردازی لندن هستش که باعث میشه اون کتاب پرفروش آوای وحش رو بنویسه

- بیشتر
『تی‌تی :)♡』
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

واقعا چی میشه گفت؟ عالی، بی نظیر، قوی، شگفت انگیز و زیبا🌱💚 داستانی که از منطقه ای گرم و دوست داشتنی، جایی که سختی معنا ندارد وارد دنیایی سرد، تاریک، دور از خانه و مملو از درد و خون و شکنجه میشود!

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
صبر و شکیبایی موجوداتی که شکار می‌شوند، کمتر از صبر و شکیبایی موجوداتی است که شکار می‌کنند؛ به همین دلیل است که از پا در می‌آیند.
محب
شکیبایی یکی از خصوصیات دنیای وحش است. باید مثل خود زندگی سرسخت، خستگی‌ناپذیر و مُصِر بود.
Behrouz
برای احراز مقام ریاست، چاره‌ای جز جنگ نبود و باک آن را می‌خواست. آن را می‌خواست چون ریاست در ذاتش بود. غرور خاص سورتمه‌کشی وجودش را فرا گرفته بود؛ غروری که تا آخرین دم، سگ‌ها را به تلاش وا می‌داشت. غروری که سبب می‌شد زیر تازیانه و افسار و تسمه‌ی سورتمه جان دهند. دوری از افسار سورتمه برای آنها به معنای مرگ و شکست ابدی بود.
Amir
هیچ امیدی به اسپیتز نبود. باک بی‌امان حمله می‌کرد. ترحم را برای سرزمین متمدن نگاه داشته بود.
Ati
بدون آنکه تلاشی بکند و بدون آنکه سعی کند گذشته و نیاکانش را بشناسد، آنها خود به سویش می‌آمدند. گویی همواره همراه او بودند.
Ati
این، طرز حکومت در آن سرزمین بود. بازی عادلانه‌ای نبود. وقتی کسی زمین می‌خورد، کارش تمام بود.
Ati

حجم

۱۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۱۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان