دانلود و خرید کتاب انواع مادران (جلد ۱) جانت . پی پنلی ترجمه مریم تقی بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انواع مادران (جلد ۱) اثر جانت . پی پنلی

کتاب انواع مادران (جلد ۱)

معرفی کتاب انواع مادران (جلد ۱)

«انواع مادران» نوشته‌ی جانت پی پنلی و دایان ایبل است و در جلد نخست به تیپ‌های گوناگون شخصیتی مادران در خانواده می‌پردازد. هر مادری سبک و شیوه خاص خود را برای ارتباط موثر با فرزندش دارد که اگر مدل منحصر به فرد خود را نشناسد دائماً در اضطراب و نگرانی است که آیا روش‌های مادری نمودنش درست است یا نه؟ و از این رو به مرور زمان اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد. بنابراین اگر خواهان اعتماد به نفس و اطمینان در مادری نمودن خود هستید و می‌خواهید از تأثیرگذاری لازم بر روی فرزندتان برخوردار باشید و با او ارتباط مؤثر و صمیمانه‌ای را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم این کتاب را بخوانید. هرچند مخاطب عنوان کتاب، مادران است که ناشی از نقش مهم آنان در ارتباط با فرزندان است، اما در فصل‌‌‌‌های مختلف کتاب به پدران، کودکان و ساختار خانواده درحد کافی پرداخته شده است. این نگرش جامع و پویا با تأکید بر خودآگاهی، از ویژگی‌‌‌‌ها و امتیازات اساسی این کتاب است. در کنار این نگرش علمی، ارائه راه‌‌‌‌کارهای مناسب و قابل‌‌‌‌اجرا در کاربرد مطالب به والدین کمک می‌‌‌‌کند و علم و عمل را به‌‌‌‌هم نزدیک می‌‌‌‌سازد. ارائه نمونه‌‌‌‌های عملی از سبک‌‌‌‌های متفاوت فرزندپروری والدین، ویژگی دیگر این کتاب است که آنان را با واقعیت‌‌‌‌های ملموس و عینی در این مورد آشنا می‌‌‌‌سازد. واقعیت‌‌‌‌هایی که نمونه‌‌‌‌های مشابه آن‌‌‌‌ها برای بسیاری از والدین اتفاق افتاده است و به همین علت با آن‌‌‌‌ها ارتباط مناسبی برقرار می‌‌‌‌سازند. ارائه مطالب علمی به زبان ساده و قابل‌‌‌‌درک برای والدین و افراد غیرمتخصص نشان از توانایی و تخصص نویسندگان کتاب است. این کتاب در دو جلد طراحی شده که در جلد اول شما با تیپ‌‌‌‌های مختلف مادران آشنا می‌‌‌‌شوید و در جلد دوم می‌‌‌‌آموزید که با این آموخته‌‌‌‌ها چه کنید و چگونه از آن‌‌‌‌ها برای شاد کردن زندگی و رضایت فردی‌‌‌‌تان استفاده کنید.
تقدیر مردان
ساره سرگلزایی
دعوای سازنده
ساره سرگلزایی
چرا حال انسان امروزی خوب نیست ؟ (روشهای موثر برای مواجهه با سایه‌های فردی ،اجتماعی و سازمانی)
مایکل روٍث
اسرار سایه: رمزگشایی از نیمه‌ی تاریک وجود
رابرت بلای
موضوع اصلی چیست؟
جیمز هالیس
انواع کودکان: چگونه بچه‌هایی شاد، با اعتماد به نفس و خلاق پرورش دهیم (جلد دوم)
پائول تایگر
انواع مادران (جلد ۲)
جانت . پی پنلی
انواع کودکان: چگونه بچه‌هایی شاد، با اعتماد به نفس و خلاق پرورش دهیم (جلد اول)
پائول تایگر
لطفا از این‌طرف: اگر می‌خواهید بچه‌ها از ارتباط با شما لذت ببرند
الیزابت مورفی
شفای رابطه دختر با مادر
اولین سیلتن بازوف
راه درست زندگی پس از سی سالگی
جیمز هالیس
کتابچه تمرین ژرفای زن بودن
مورین مورداک
خرد خاص و جذاب‌بودن
ژان شینودا بولن
عاشقی یعنی جدایی
گای کورنو
چهار قدرت مهم زنان برای کسب موفقیت و آرامش در دنیای امروز
کارول. اس. پیرسون
تقدیر زنان
ورنا کست
عشق‌های واقعی: کشف روح در روابط عاشقانه
الکس تی کوئینک
چرا نمی شه؟
ماریون وودمن
حلقه‌ای نو برایم بخر
منصور یوسف‌زاده شوشتری
جاده پیشرفت برای کودک درونگرا
مارتی اولسن لانی

نظرات کاربران

بیتا
۱۳۹۶/۰۲/۲۶

مثل کتاب انواع کودکان هست با اسم متفاوت، چقدر حقه بازی. کاری که با رضایت مصرف کننده نباشه که درامدتون بی برکت میشه. دوستان لطفا برای هر کتابی که مطالعه می کنید نظرات خودتون رو ذکر کنید که بقیه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
مادران می‌توانند دنیا را تغییر دهند! به‌عنوان یک مادر قدرت بسیاری دارید و بر افرادی که از آن‌ها مراقبت می‌کنید تأثیر می‌گذارید. عشق مادری می‌تواند تحوّل را برای شما، خانواده‌تان و حتی جامعه‌تان در پی داشته باشد. شما می‌خواهید بهترین‌ها را دراختیار کودک‌تان قرار دهید و بدین منظور هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید انجام می‌دهید ــ زودتر از همیشه بیدار می‌شوید یا دیرتر می‌خوابید، از کارتان دست می‌کشید یا به‌کار جدیدی دست می‌زنید. امیدوارم به‌خاطر کودک‌تان هم که شده بخواهید به واقعیت‌های وجودی‌تان نزدیک‌تر شوید.
مادربزرگ علی💝
مادر ایده‌‌‌‌آل افسانه‌‌‌‌ای بیش نیست، خود را خسته نکنید
مادربزرگ علی💝
کودکان نیاز به مادران کامل ندارند چون خودشان هم به‌عنوان نوع بشر هرگز کامل نخواهند بود. کودکان به مادرانی از جنس خود نیاز دارند، مادرانی که بتوانند برای شکل دادن به توانایی‌های‌شان، غلبه بر محدودیت‌های‌شان و مدیریت وجود انسانی‌شان در جهت نیل به بهترین شخصیت ممکن، برای آنان الگو باشند.
khatere
«خود بودن» اصل و جوهره مادری کردن است و اگر برای همیشه از شیوه‌های دیگران نسخه‌برداری کنید احتمال دارد شانس آگاهی از حقایق (وجودی) خودتان را از دست بدهید.
مادربزرگ علی💝
زدودن افسانه مادر ایده‌‌‌‌آل مادر ایده‌‌‌‌آل افسانه‌‌‌‌ای بیش نیست، خود را خسته نکنید
khatere
کودکان نیاز به مادران کامل ندارند چون خودشان هم به‌عنوان نوع بشر هرگز کامل نخواهند بود. کودکان به مادرانی از جنس خود نیاز دارند، مادرانی که بتوانند برای شکل دادن به توانایی‌های‌شان، غلبه بر محدودیت‌های‌شان و مدیریت وجود انسانی‌شان در جهت نیل به بهترین شخصیت ممکن، برای آنان الگو باشند.
leili L

حجم

۳۵۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۳۵۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان