دانلود و خرید کتاب خدایان جنگ: ژولیوس سزار و بروتوس کن ایگلدن ترجمه مهدی افشار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خدایان جنگ: ژولیوس سزار و بروتوس اثر مهدی افشار

کتاب خدایان جنگ: ژولیوس سزار و بروتوس

معرفی کتاب خدایان جنگ: ژولیوس سزار و بروتوس

«خدایان جنگ: ژولیوس سزار و بروتوس» رمانی تاریخی نوشته کن ایگلدن(-۱۹۷۱)، نویسنده انگلیسی است. این کتاب با زبان داستانی، به شرح فرمانروایی ژولیوس سزار، از فرمانروایان مقتدر روم باستان می‌پردازد.

ایگلدن، رمان‌نویس تاریخی این اثر؛ گویی برگ برگ تاریخ آن روزگاران را پیش روی نهاده و تاریخ را به تصویر کشیده است و گویی این در ذات رمان‌های تاریخی است که رمان‌نویس وجوهی تاریک از تاریخ را پرتوی روشن می‌افکند و بر مبنای واقعیت‌های تاریخی جلوه‌یی تازه به آن‌ها می‌بخشد تا خواننده به راستی تاریخ را آن‌گونه دریابد که واقع شده.

ایگلدن راوی دوره‌یی از تاریخ روم و مصر باستان، به نظر می‌رسد در گوشه‌یی تاریک از کوچه پس‌کوچه‌های حادثه ایستاده و لحظه لحظه حوادث را با چشم خود دیده و گفت‌وگوهای قهرمانان این حوادث را با گوش خود شنیده است؛ دیده‌ها و شنیده‌هایی را که در ترازوی خرد و منطق، باورپذیر می‌نماید و آن وقت همگام با راوی شما نیز همه چیز را می‌بینید و همه چیز را باور می‌کنید و چه زیباست این‌گونه تاریخ را آموختن و بر ذخایر دانش خویش افزودن، بی‌رنج یادگیری. اما تلخ‌ترین و شاید شیرین‌ترین بخش این قصه بلند، بخش پایانی آن است آن‌گاه که منجی روم در جایگاه دیکتاتوران می‌نشیند و سنا درمی‌یابد که خطر دیکتاتوری نزدیک است و آوای پرطنین چکمه‌های دیکتاتور را به گوش جان می‌شنود و آن‌گاه است که دستور مرگ سزار را به رغم همه خدماتی که کرده است، صادر می‌کند.

نظرات کاربران

LIGHT
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

این کتاب ترجمه بسیار روان و عالی داره و اطلاعات زیادی راجع به جنگ داخلی روم رو با مطالعه این کتاب میشه به دست آورد و بدرد اشخاصی میخوره که علاقه مند به تاریخ روم هستند

Alaghe Band
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

چقد جولیوس سزار شبیه کوروش ماست !🙆🙆😅 خیلی دوسش دارم و از بخش های مصرش اونقدر لذت بردم که رفتم دنبال فیلم و کتاب کلئوپاترا اما پیدا نشد😣😣 اگه کسی میتونه کمکم کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
«تو هم، بروتوس؟» بروتوس در ردیف پیشین کرسی‌ها ایستاد، خنجرش بالای صورت او بود. در چشمانش غم و پیروزی توأمان حضور داشت و ژولیوس نمی‌توانست این نگاه را تحمل کند. بروتوس به آرامی جواب داد: «آری.»
Alaghe Band

حجم

۴۸۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۴۸۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان