دانلود رایگان کتاب تفسیر نمونه (جلد پنجم) ناصر مکارم شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفسیر نمونه (جلد پنجم) اثر ناصر مکارم شیرازی

کتاب تفسیر نمونه (جلد پنجم)

معرفی کتاب تفسیر نمونه (جلد پنجم)

«تفسیر نمونه» یک مجموعه تفسیر قرآن کریم زیر نظر آیة‌اللّه العظمی ناصر مکارم شیرازی است. جلد پنجم از این تفسیر به سوره‌ مائده آیه‌های ۶۷ تا آخر و سوره انعام آیه‌های ۱ تا ۱۴۰ می‌پردازد.

نظرات کاربران

msadeq
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

خیلی خوبه

zahra
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

بازم ممنون مرسی از طاقچه

کاربر ۳۹۳۰۱۶۹
۱۴۰۲/۰۵/۱۲

آقای مکارم شیرازی خیلی روان وزیبا معانی قرآن رو بیا ن کردند خدا خیرشون بده واقعا برای هر مسلمانی کتاب تفسیر واجبه که داشته باشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
اگر دعا آهسته و آمیخته با توجه و اخلاص بیشتر باشد بهتر است.
kordelia
«امر به معروف کنید و نهی از منکر، اما هنگامی که ببینید، مردم دنیا را مقدم داشته، بخل و هوا بر آنها حکومت می‌کند و هر کس تنها رأی خود را می‌پسندد (و گوشش بدهکار سخن دیگری نیست) به خویشتن بپردازید و عوام را رها کنید»
kordelia
«خداوند واجباتی برای شما قرار داده آنها را ضایع مکنید! و حدود و مرزهائی تعیین کرده از آنها تجاوز ننمائید! و از اموری نهی کرده در برابر آنها پرده‌دری نکنید! و از اموری ساکت شده و صلاح در کتمان آن دیده و هیچ گاه این کتمان از روی نسیان نبوده، در برابر این گونه امور، اصراری در افشاء نداشته باشید» !
kordelia
۴ وَ ما تَأْتیهِمْ مِنْ آیةٍ مِنْ آیاتِ رَبِّهِمْ إِلاّ کانُوا عَنْها مُعْرِضینَ ۵ فَقَدْ کذَّبُوا بِالْحَقِّ لَمّا جاءَهُمْ فَسَوْفَ یأْتیهِمْ أَنْباءُ ما کانُوا بِهِ یسْتَهْزِؤنَ ترجمه: ۴ ـ هیچ نشانه و آیه‌ای از آیات پروردگارشان برای آنان نمی‌آید، مگر این که از آن روی گردان می‌شوند! ۵ ـ آنان، حق را هنگامی که سراغشان آمد، تکذیب کردند، ولی به زودی خبر آنچه را به باد تمسخر می‌گرفتند، به آنان می‌رسد؛ (و از نتائج کار خود، آگاه می‌شوند) .
ashkan mohammadzadeh
«لَعِب» (بر وزن لَزِج) در اصل از ماده «لُعاب» (بر وزن غُبار) به معنی آب دهان است که از لب‌ها سرازیر گردد، و این که بازی را «لعب» می‌گویند، به خاطر آن است که همانند ریزش لعاب از دهان است که بدون هدف انجام می‌گیرد.
اصغر

حجم

۴۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

حجم

۴۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

قیمت:
رایگان