دانلود و خرید کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری؛ خطاهایی که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها لاری سوئدرو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری؛ خطاهایی که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها اثر لاری  سوئدرو

کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری؛ خطاهایی که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها

معرفی کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری؛ خطاهایی که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها

لاری سوئدرو و آر سی بالابان در کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری، به بررسی اشتباهات در سرمایه‌گذاری می‌پردازند که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها را مود واکاوی قرار می‌دهند. مریم بیدمشگی‌پور این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است.

درباره کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری

کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری نوشته لاری سوئدرو و آر سی بالابان شرحی است بر خطاهای متداولی که سرمایه گذران مرتکب می‌شوند. این دو نویسنده در کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری (خطاهایی که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها) عمدتا بر اشتباهاتی تاکید دارند که سرمایه گذران و دیگر کنشگران اقتصادی و تجاری آن را نقطه قوت خود به حساب می آورند و متوجه نیستند که غالبا به خاطر همین خطاها به بیراهه می روند.

لاری سوئدرو و آر سی بالابان اعتقاد دارند در فعالیت‌های اقتصادی و ‌سرمایه‌گذاری‌، اطلاع صرف از چگونگی عملکرد بازار، اختصاص درست و به موقع سرمایه‌ها و چگونگی انتخاب حامل‌های ‌سرمایه‌گذاری‌، کافی نیست. بلکه باید بدانیم چگونه تمایلات طبیعی انسانی و رفتارهایمان بر تصمیمات ‌سرمایه‌گذاری‌ اثرگذار هستند. درواقع حوزه ‌سرمایه‌گذاری‌ رفتاری به سرمایه‌گذار‌ان کمک می‌کند تا ‌سرمایه‌گذاری‌ بهتری انجام دهند و برنامه‌هایی را که در ذهن دارند، به خوبی پیش ببرند.

یکی از موضوعات مطرح شده در کتاب پیش‌رو، اعتماد به نفس بیش از اندازه است. در این کتاب می‌بینیم چگونه این اعتماد به نفس کاذب ما را به سمت تصمیم‌های نادرست در بازار ‌سرمایه‌گذاری‌ هدایت می‌کند. بخش بزرگی از این اعتماد به نفس کاذب، ناشی از چهارچوب فکری‌ است که برای خود تنظیم می‌کنیم. زمانی که من ترغیب می‌شوم تا به‌واسطه خرید یک سهام خاص که در تلویزیون برای آن تبلیغ می‌شود، در بازار راه پیدا کنم، از خودم سوال می‌کنم: «فرد احمقی که در طرف دیگر این معامله قرار دارد، چه کسی است؟ اگر من، خریدم را به این دلیل انجام می‌دهم که از بالارفتن قیمت آن سهام مطمئن هستم، آن احمقی که می‌خواهد آن را بفروشد چه کسی است؟ در هر معامله‌ای، یک فرد نادان وجود دارد و این افراد نادان سرمایه‌گذار‌انی هستند که در موقعیت خاص هزینه نادانی خود را پرداخت می‌کنند.‌»

خواندن کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران باهوشی هستند که با اصول این فعالیت اقتصادی آشنایی دارند؛ اما آن‌ها نیز اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند. مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند ‌سرمایه‌گذاری‌ بهتری انجام دهید و برنامه‌هایی را که در ذهن دارید، با قدرت به جلو ببرید.

جملاتی از کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری

افراد درباره مهارت‌های خود اغراق می‌کنند. آن‌ها درمورد دورنمای کاری خود خوش‌بین هستند و درباره فرضیات خود در این مورد که چه مدیری را انتخاب کنند، بیش از حد مطمئن. جانان برتون در کتاب خود با عنوان «غول‌های سرمایه‌گذاری» از خوانندگان می‌خواهد، سوالات زیر را از خود بپرسند:

آیا من درمورد کنار آمدن با افراد، بهتر از حد متوسط جامعه رفتار می‌کنم

آیا من راننده بالاتر از حد متوسط در جامعه هستم؟

برتون خاطرنشان می‌کند که اگر شما مانند فرد متوسطی باشید، احتمالا به هردو سوال پاسخ مثبت می‌دهید. درحقیقت، مطالعات معمولا نشان می‌دهد که ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان به اینوع سوالات، پاسخ مثبت می‌دهند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب ۷۷ خطای سرمایه‌گذاری، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

بورس‎باز
سلمان امین
منافع سهامدار
تونی گروندی
بیت کوین به زبان ساده
مصطفی دهقان
تجزیه و تحلیل تکنیکال
کلیفورد پیستولس
استراتژی سرمایه‌گذاری در بازار مسکن ایران؛ با تمرکز بر تحولات و چشم‌انداز ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴
هادی کوزه‌چی
کالبدشناسی حباب‌های بازار سهام
گئورگی کومارومی
سرمایه‌گذاری در کدام بازار؟
دبورا اوون
فروپاشی بزرگ طلا
هری دنت
راهنمای سرمایه‌گذاری
چارلی الیس
اولین عرضه‌ عمومی: ساختار و عملکرد
عارف خورشید
تأمین مالی شرکت‌ها
مورتن هلبک
ناگفته‌های بورس ایران
علی صالح‌آبادی
۵۰+۱ نکته‌ی یک میلیون تومانی
همایون دارابی
هنر جنگ در بازار بورس
سلمان امین
جادوی بورس
شهاب سهرابی
سرمایه‌گذاری در سهام به زبان آدمیزاد
پاول ملاژنوویچ
سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی)؛ قابل استفاده برای همه‌ی افراد جامعه
عزت‌الله ملائی
چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم
نیکلاس دارواس
شهریار در وال‌استریت
سلمان امین
تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس
سیاوش قنبرنژادمغانلو

نظرات کاربران

diyako
۱۳۹۸/۰۶/۲۰

مترجم اصلا هیچ شناختی نسبت به بازار سرمایه ندارد ، ترجمه طوطی وار است نیاز دارد به ترجمه تخصصی براساس مفاهیم بازار سرمایه، خود کتاب موضوعات مفیدی داره ولی چطور بفهمیم با این ترجمه خدا میدونه .

Kambiz Kiani Monfared
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

ترجمه روان و قابل فهمی ندارد. برای همین مطالعه کتاب بسیار خسته کننده است. بعد از مطالعه 30 درصد کتاب،از ادامه اون پشیمان شدم

gr8linux
۱۳۹۷/۰۱/۰۶

کتاب خوبی است ولی ترجمه سطح پایینی دارد و اصلا روان و خوانا نیست

خواندن و عمل با هم
۱۳۹۹/۰۵/۰۴

ترجمه روان نیست ظاهرا مترجم با بازار سرمایه و اصطلاحات آشنایی کافی ندارد و خواننده در ادامه مطالعه خسته می‌گردد چون مباحث گنگ جلوه داده میشود

کاربر ۱۲۹۲۱۶۱
۱۳۹۹/۰۲/۱۴

ترجمه بسیار بد و خسته کننده

parham sfv
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

متنش اصلا روان نبود و جملات رو بیخود پیچونده بود

Sahram
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

منظور از لو ندادن قسمت های مهم کتاب را متوجه نمیشوم اگر ممکنه کمی توضیح دهید سپاسگزارم

Mr.yousefi
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

این یک پاراگراف از کتاب است؛ارتکاب به خطای محاسبات ذهنی در این مورد که شما در حال بازی با پول برنده خود هستید؛تنها با تغییر سیاست های سرمایه گذاری و متوازن سازی مسیر است. قطعا مترجم از عهده ترجمه کتاب برنیومده

- بیشتر
مهدی ابراهیمی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰

حس میکنم این دوستانی که نظرات منفی دادند دنبال پیدا کردن یه فرمول راحت و آماده برای بدست آوردن سودهای یک شبه بودند اگر واقعا به دنبال اصلاح اشتباهات بدون آزمون و خطا در سرمایه گذاری و بازار سهام هستید

- بیشتر
habib
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

این کتاب اصلا خوراک بازار ایران نیست به درد امریکا و دیگر کشورها میخوره در رابطه با کتاب هم یه سری مطالب مفید رو ریخته لای یه مشته دری وری و داستانهای مسخره فقط خواسته پرش کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۱)
جاش بیلینگز طنزنویس می‌گوید: «آنچه انسان نمی‌داند از وی احمق نمی‌سازد؛ بلکه آنچه تصور می‌کند می‌داند، ولی در واقع نمی‌داند وی را به یک احمق تبدیل می‌کند.‌»
mina azarnoush
مردان متاهل بهتر از مردان مجرد عمل می‌کنند. دلیل واضح آن، این است که مردان مجرد از مشورت با یک همسر دانا که باعث می‌شود اطمینان بیش از حد نداشته باشند، محروم هستند.
مهدی
«اگر گمان می‌کنید آموزش و یادگیری هزینه‌بر است، جهالت و بی‌خبری را امتحان کنید.‌»
amir norouzi
اگر می‌خواهید بزرگ‌ترین خطری را که آینده ‌سرمایه‌گذاری‌ شما را تهدید می‌کند بشناسید به خانه بروید و به آیینه نگاهی بیندازید.
یاسین یاسین یاسین sadat
انیشتین این طور به این موضوع می‌پردازد: «جنون یعنی انجام کاری مشابه به دفعات زیاد و انتظار نتیجه متفاوت داشتن.‌»
ali
جاش بیلینگز طنزنویس می‌گوید: «آنچه انسان نمی‌داند از وی احمق نمی‌سازد؛ بلکه آنچه تصور می‌کند می‌داند، ولی در واقع نمی‌داند وی را به یک احمق تبدیل می‌کند.‌»
خواندن و عمل با هم
یکی از ضرب‌المثل‌های قدیمی این است که سه نوع پیشگوی ‌سرمایه‌گذاری‌ وجود دارد: آنهایی که نمی‌دانند بازار به کدام سمت می‌رود، آنهایی که می‌دانند که نمی‌دانند و آنهایی که می‌دانند هیچ نمی‌دانند ولی پول زیادی می‌گیرند که وانمود کنند می‌دانند.
kasra_tav
در هر معامله‌ای، یک فرد نادان وجود دارد و این افراد نادان سرمایه‌گذار‌انی هستند که در موقعیت خاص هزینه نادانی خود را پرداخت می‌کنند.‌»
علی مردان ریگی
سرمایه‌گذار‌ان، موفقیت‌هایشان را به استعداد خود نسبت می‌دهند و شکست‌هایشان را به بدشانسی. اگر به این کار ادامه دهید، در پایان احساس خواهید کرد که نابغه هستید. «نیکولاس باربریس.۴ فوریه ۲۰۰۱»
kasra_tav
روزنامه‌نگاری، یک پروسه بدون اندیشه با ایجاد سروصدا، برای جلب توجه مردم است.
mrzarei

حجم

۱۰۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

حجم

۱۰۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان