دانلود و خرید کتاب عشق‌های واقعی: کشف روح در روابط عاشقانه الکس تی کوئینک ترجمه سیمین موحد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق‌های واقعی: کشف روح در روابط عاشقانه اثر الکس تی  کوئینک

کتاب عشق‌های واقعی: کشف روح در روابط عاشقانه

معرفی کتاب عشق‌های واقعی: کشف روح در روابط عاشقانه

«عشق‌های واقعی: کشف روح در روابط عاشقانه» نوشته زوج مشاور خانواده، آلکس تی. کوئنک و نائومی ال کوئنک به این موضوع می‌پردازد که چگونه همسر کامل خود را برای عشق پایدار کشف کنید! فاجعه‌ای که در عصر حاضر رخ داده است این است که برخی به عنوان روانشناس، مسیری قطعی به عنوان راه عشق ورزیدن ارائه می‌دهند که خود نیز توان پیاده‌سازی روش خود را ندارند و فقط موجب سرخوردگی مصرف‌کنندگان تئوری‌شان می‌شوند. در این کتاب شما متوجه می‌شوید چهار سبک عشق ورزیدن در این دنیا وجود دارد که قطعا شما در قالب یکی از آن‌ها سبک زندگی‌تان استوار شده است. حالا با درک این موضوع و سبک عشق ورزی همسرتان متوجه می‌شوید چه قدر سبک‌های متفاوت شما با هم منشاء سوء تفاهم بوده است و حالا با این آگاهی به نیازهای روحی هم دقیق‌تر پاسخ خواهید داد.

نظرات کاربران

نگار
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

کتاب کاربردی ای بود. سپاس

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
همان‌طور که سینجر گفته است: «برای اینکه عشقی وجود داشته باشد، ارزش نهادن به دیگری یک شرط ضروری است.» این ارزش نهادن همان چیزی است که ما به آن پذیرش می‌گوییم. پذیرش به‌طور ضمنی یعنی ارزش قائل شدن برای نقاط شباهت، تفاوت، محاسن و معایب محبوب.
الهه
اما «انگار آن‌ها به‌هم نمی‌خورند» . ما چطور چنین نتیجه‌گیری‌هایی می‌کنیم؟ ما معمولا از روی معیارهای درونی خودمان درباره روابط دیگران قضاوت می‌کنیم. به احتمال زیاد فکر می‌کنیم که معیار خودمان معیار صحیح است و اگر رابطه‌ای تفاوت چشم‌گیری با معیارهای ما داشته باشد، رابطه «خوبی» نیست.
Elizee
وقتی مردم با استفاده از معیارهای جامعه یا هر معیار دیگری، درستی و پختگی روابط را ارزیابی می‌کنند، تفاوت‌های معتبر و صحیح روابط به رسمیت شناخته نمی‌شوند و باعث سوءتفاهم می‌شوند.
Elizee
ایده یونگ درمورد انرژی روانی ــ یعنی نیرویی که نظام روان‌شناسانه ما را فعال می‌کند ــ راهی برای درک عشق با تمام جوانب و مظاهر آن در اختیار ما قرار می‌دهد. این مفهوم کمک‌مان می‌کند تا از صحبت درباره عشق به‌عنوان «چیزی» که جمله «عشق... است» را کامل می‌کند، اجتناب کنیم. برعکس، ما می‌توانیم از عشق به‌عنوان تجلی هدفمند «انسانی که هستیم» صحبت کنیم. زیرا همان‌طور که در آغاز این فصل گفتیم، اینکه چه کسی هستیم و چیستیم تعیین‌کننده معنای عشق برای ما و طرز تجلی آن از سوی ماست.
neda afsham

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

قیمت:
۸۲,۳۲۰
تومان