دانلود و خرید کتاب راهنمای کامل تربیت کودک الیزابت پنتلی ترجمه اکرم قیطاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راهنمای کامل تربیت کودک

«راهنمای کامل تربیت کودک» نوشته الیزابت پنتلی، پزشک کودکان و روانشناس است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: تربیت کامل یعنی تربیت با برنامه. انجام این کار بر: کنش نه واکنش، دانش نه شانس، فکر کردن نه عصبانیت، عقل سلیم نه بی‌منطقی، استوار است. درست همان‌طور که «ازدواج کامل» به این معنا نیست که همسران، انسانهایی کامل هستند، منظور از تربیت کامل نیز این نیست که پدر یا مادر می‌تواند (حتی با تلاش زیاد) «کامل» باشد. تربیت کامل «روندی» است که طی آن، والدین با تمام نقاط قوت و ضعف خود به عنوان یک انسان، نهایت تلاش خود را در تربیت فرزندانی توانا، مسئول و شاد، به‌کار می‌گیرند. این کتاب، فرهنگ ایده‌هاست و در واقع به شما الهام می‌دهد تا برای بسیاری از مسائل رفتاری یا انضباطی که در خانواده به وجود می‌آید، پاسخهای مناسبی بیابید. روشها و انتخابهای ارائه‌شده در این کتاب، به شما کمک می‌کنند تا در مورد پرورش فرزندانتان، مُدبر، عمیق و ژرف‌اندیش باشید. پرورش فرزند، کاری پیچیده است. در برخی موارد، پدر، مادر یا مراقب کودک، می‌تواند از کمک یا ایده‌ای جدید استفاده کند. این کتاب، سرشار از ایده‌های مختلفی است که به شما در مورد مسائل روزمره ارتباط‌تان با فرزند خود کمک می‌کند. محتوای این کتاب، راه‌حلهایی کاربردی و منطقی است که زندگی شما را راحت‌تر می‌کند. در مورد هر مشکل یا مسئله‌ای که در زندگی جاری خود با آن روبه‌رو می‌شوید، می‌توانید نظراتی را در آن پیدا کنید. کودکان، متفاوتند و والدین نیز با یکدیگر فرق دارند و به همین دلیل، هیچ راه‌حلی وجود ندارد که برای همه به طور یکسان مفید باشد. پیشنهاد می‌کنم راه‌حلها را مرور کرده و چند دقیقه‌ای به آنها فکر کنید. شما می‌توانید راه‌حلها را به گونه‌ای تغییر دهید که بهترین تناسب را با شرایط و وضعیت خانواده شما داشته باشند. از امتحان کردن بیش از یک راه‌حل نترسید و تا آنجا پیش بروید که بهترین پاسخ را بیابید.
بازی با نوزاد
جکی سیلبرگ
پاسخ به والدین
سیما فردوسی
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
کلیدهای رفتار با کودک چهارساله
مری والاس
راهنمای کامل والدین (جلد ۱)
رابین گلداستین
کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی
تکلا. اس. نی
کلیدهای پرورش فرزند شاد از ۲ تا ۴ سالگی
لیزا مکورت
کودک هوشیار بپروریم
بئاتریس میلتر
آنچه مادر باید در مورد ۱۲ ماه اول زندگی کودکش بداند
پنی پرستون
کودک، آرامش و راحتی: ۱۰۰ روش ساده و کاربردی برای والدین
ایزابل گامب دراگو
کلیدهای رفتار با کودک دوساله
مگ زویبک
‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
روش‌های تقویت توجه و تمرکز در کودکان
ماندانا سلحشور
کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله
مگ زویبک
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
کلیدهای برخورد با مشکلات خواب کودکان
سوزان ای. گاتلیب

نظرات کاربران

she
۱۳۹۷/۰۸/۰۳

سوالی داشتم. این کتاب از چند سالگی فرزند به در میخوره؟

کاربر ۳۹۴۷۳۲۵
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

چجوری صوتی این کتاب بخرم؟

zahrasohrabi
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

واقعا اسم کتاب درسته و راهنمای کاملی هست نویسنده چقدر مرتب ،چقدر کاربردی ،چقدر کافی و به اندازه صحبت کرده! اصلا حرف اضافه و مثال های تکراری نداره ،برای تک تک مشکلات اول صورت مسئله طرح کرده بعد راه حل عملی

- بیشتر
حسین(ع) همه جا با ماست
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

در حوزه مدیریت رفتار کودک کتاب خیلی خوبیه. منتها طاقچه جان چاپیشو جدیدا خریدم 38تومن چرا54 زدید؟؟

کاربر ۲۱۹۶۳۷۶
۱۴۰۲/۰۹/۱۳

توصیه میکنم پدر و مادرها مخصوصا مادرها که نقش پررنگتری برای تربیت بچه ها دارن بخونن. البته بیشتر مثل دایره المعارف برای تربیت میمونه و تو هر خونه ای که بچه کوچیک هست بودنش لازمه تا موردی پیش اومد بهش

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
شما این پیام را از چه طریقی به فرزندانتان می‌دهید؟ نخست، آنچه را که آنها بیش از همه از شما می‌خواهند، به آنها بدهید، وقت‌تان را. اینکه هر روز کمی از وقت خود را به آنها اختصاص دهید، بسیار تأثیرگذارتر از آن است که ماهی یک‌بار تجربه «کیفی» با آنها داشته باشید. دوم، گوش خود را به آنها بسپارید. نصیحت و حل کردن مشکلات به اندازه گوش کردن ساده به حرفهایشان اهمیت ندارد. سوم، هر روز فرزندان خود را تحسین و تشویق کنید. به دنبال یافتن دلایلی باشید (بزرگ یا کوچک) تا به فرزندانتان پاسخ و واکنش مثبت نشان دهید. چهارم، به آنها بگویید که دوستشان دارید. با استفاده از کلمات و رفتارتان مهم‌ترین پیام را بدهید: «دوستت دارم، به تو اعتماد دارم و به تو احترام می‌گذارم.»
اسدی
وقتی از فرزندتان می‌خواهید کاری را انجام دهد (یا ندهد) ، از جمله‌ای واضح و مشخص استفاده کنید که جای هیچ‌گونه ابهامی را برای وی باقی نگذارد.
کاربر ۱۴۴۶۸۰۳
همراه با پوشک، چراغ قوه‌ای بیاورید و هنگامی که پوشک او را عوض می‌کنید، بگذارید با چراغ قوه بازی کند. چراغ قوه‌هایی هستند که گرم نمی‌شوند و رنگ نور و شکل شعاع‌های نور آنها را می‌توان تغییر داد. اسم این وسیله را «چراغ قوه پوشک» بگذارید. پس از عوض کردن پوشک، چراغ قوه را کناری بگذارید. او ابتدا گریه می‌کند، اما اگر جدی و محکم باشید، منتظرِ بار دیگر خواهد ماند تا پوشکش را عوض کنید.
smoothybook
نخست، آنچه را که آنها بیش از همه از شما می‌خواهند، به آنها بدهید، وقت‌تان را. اینکه هر روز کمی از وقت خود را به آنها اختصاص دهید، بسیار تأثیرگذارتر از آن است که ماهی یک‌بار تجربه «کیفی» با آنها داشته باشید. دوم، گوش خود را به آنها بسپارید. نصیحت و حل کردن مشکلات به اندازه گوش کردن ساده به حرفهایشان اهمیت ندارد. سوم، هر روز فرزندان خود را تحسین و تشویق کنید. به دنبال یافتن دلایلی باشید (بزرگ یا کوچک) تا به فرزندانتان پاسخ و واکنش مثبت نشان دهید. چهارم، به آنها بگویید که دوستشان دارید. با استفاده از کلمات و رفتارتان مهم‌ترین پیام را بدهید: «دوستت دارم، به تو اعتماد دارم و به تو احترام می‌گذارم.»
کاربر ۱۴۴۶۸۰۳
اگر کودکی به طور مستمر کارهایش را به تأخیر می‌اندازد و این کار را با نگرشی منفی انجام می‌دهد، شاید مشکلی ریشه‌ای وجود دارد. شاید به تأخیر انداختن کارها، روش او برای مقاومت در برابر قدرت شماست. ممکن است نشانه‌ای باشد از ترس یا نگرانی در مورد موضوعی که مانع از شروع کار می‌شود. این موضوع را از «نگاه یک کودک» بررسی کنید. اگر حس کردید که مسائل پنهان وجود دارد، سعی کنید آنها را کشف کرده و با مشکل برخورد کنید.
کاربر ۱۴۴۶۸۰۳
در صحبتهایتان دقیقا به اصل مسئله اشاره کنید و تا حد لازم کلمات کمتری به‌کار ببرید. حتی هنگامی که بچه‌ها به اولین درخواست مؤدبانه شما بی‌توجهی کردند، می‌توانید سخنرانی وحشتناک خود را به چنین چیزی تبدیل کنید: «بچه‌ها! ساعت هشت و نیم است. پیژامه! همین الان.» این جمله، واضح و کوتاه است و براحتی درک می‌شود. این تکنیک از دو جهت سودمند است: ۱. بچه‌هایتان با شنیدن جمله کوتاه و مفید بیشتر از زمانی که مجبور به تحمل سخنرانی طولانی هستند، همکاری می‌کنند. ۲. برای شما جذاب‌تر و راحت‌تر است که این‌گونه عمل کنید.
احسان رضاپور
بسیاری از والدین به گونه‌ای با فرزندانشان برخورد می‌کنند که هرگز با دوستانشان چنین برخوردی ندارند. والدین، در تلاش برای پرورش فرزندانی محترم، آن‌قدر بر هدف نهایی خود متمرکز می‌شوند که از یاد می‌برند پیامی که به فرزندان خود می‌دهند، پیامی رضایتبخش نیست.
احسان رضاپور

حجم

۴۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

حجم

۴۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰
۱۰%
تومان