دانلود و خرید کتاب گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب گیف کنستابل ترجمه صالح سپهری‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب اثر گیف کنستابل

کتاب گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب

معرفی کتاب گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب

«گفت‌وگو با مردم» نوشته گیف کنستابل و فرنک ریمالوسکی به فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب می‌پردازد. شاید شما هم ایده‌ای جدید دارید و دوست دارید بر مبنای آن، کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنید. با وجود اینکه بسیاری از استارتاپ‌ها در حوزه فناوری و به ویژه فناوری دیجیتالی فعالیت می‌کنند، اما یک استارتاپ به هیچ وجه به این حوزه محدود نمی‌شود. در حقیقت هر ایده نو که قابلیت کسب درآمد دارد می‌تواند در قالب یک استارتاپ به دنیا عرضه شود. با این حال شاید شنیدن اینکه از هر ۱۰ استارتاپ، ۹ تای آنها با شکست روبرو می‌شوند برایتان شگفت‌انگیز باشد. اما دلیل این ناکامی در ادامه مسیر چیست؟ در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای تدوین یک چهارچوب جامع برای مدیریت و پیشبرد یک کسب‌وکار نوپا به انجام رسیده و جنبشی موسوم به «استارتاپ ناب» یا «نوپای ناب» را باید حاصل آن دانست. گفتنی است مفهوم ناب نخستین بار توسط شرکت خودروسازی تویوتا برای از میان بردن هدررفت منابع مختلف (مالی، انسانی و...) به کار گرفته شد. مدل استارتاپ ناب ریشه در اصل معروف مدیریت ژاپنی یعنی «کایزن» دارد. کسانی که با مفاهیم بنیادین مدیریت آشنایی دارند، می‌دانند که کایزن یا همان «بهبود پیوسته» به معنای اقداماتی است که به منظور بهره‌وری بیشتر از منابع و جلوگیری از اتلاف آنها به انجام می‌رسد. تاکنون کتاب‌های متعددی برای آموزش مدل استارتاپ ناب در دنیا منتشر شده است. با این حال به جرات می‌توان گفت که کتاب حاضر یکی از مختصرترین و در عین حال کاربردی‌ترین آنهاست که به یکی از دشوارترین مراحل در مسیر راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپا یعنی گفتگوی مستقیم با مردم می‌پردازد. نویسنده این کتاب خود جزو کارآفرینان زنجیره‌ای (دارای چندین استارتاپ موفق) است و یکی از نام‌آورترین افراد در زمینه مدل استارتاپ ناب به شمار می‌رود.
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
راهبرد کسب‌وکار: واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد
برایان تریسی
سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها
بن هوروویتز
رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی)
آنجلین‌ جی. کلوس
رهبران آخر غذا می‌خورند
سایمون سینک
چک لیست استارتاپ؛ ۲۵ گام برای یک کسب و کار مقیاس‌پذیر با رشد سریع
دیوید رز
بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
رایان هالیدی
راهنمای تولید ناب؛ چگونه با حداقل محصول پذیرفتنی (mvp) و بازخورد سریع مشتری به نوآوری بپردازیم
دن اولسن
مدیریت با بازده بالا
اندرو گروو
مربی تریلیون دلاری
اریک اشمیت
صفر به یک: نکاتی در مورد استارتاپ‌ها (چگونه آینده را بسازیم)
پیتر تیل
جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!
گابریل وینبرگ
فروشگاه همه چیز؛ جف بیزوس و عصر آمازون
برد استون
گاو بنفش
بهار صادقیان
قدرت خلق کسب و کار نوپا
اریک ریس
این است بازاریابی
ست گودین
نسل چهارم بازاریابی
فیلیپ کاتلر
مدیریت تغییر (راهکارهایی جهت ایجاد تغییرات مناسب در وضعیت‌های بحرانی)
انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو

نظرات کاربران

pooriya sabour
۱۳۹۶/۰۱/۱۶

مشتری و محصول دو رکن مهم در موفقیت کسب و کار است و این کتاب را میتوان راهنمایی مناسب برای ایجاد ارتباط بین این عناصر در ابتدای راه اندازی کسب و کار دانست. این کتاب در سه فصل نگاشته شده که

- بیشتر
یگانه رحیمی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴

برای شناخت بازار و تحلیل رفتار مشتری که رکن اصلی شروع هر کسب و کاریه عالیه

فرشید
۱۳۹۵/۱۰/۱۱

ممنون از شما

فرشید
۱۳۹۵/۱۰/۱۱

ممنون ،خریدم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
کارآفرینان معمولاً بیش از اندازه شیفته محصول خود می‌شوند و به این ترتیب مخاطرات موجود در کسب‌و‌کار را نادیده می‌گیرند. همچنین کارآفرینان معمولاً زمان زیادی را به طراحی و بهبود محصول اختصاص می‌دهند و از بازار موجود غافل می‌مانند. همین جا تأکید می‌کنم که این رویکرد به هیچ وجه درست نیست. باید شجاع باشید، از ساختمان بیرون بزنید و با انسان‌هایی واقعی در مورد محصول‌تان صحبت کنید.
Fatemeh.V.Younesi
استقبال کلامی به معنای تصمیم جدی برای خرید نیست
amir_HB
۶- گاهی اوقات، فقط مشاهده کردن به اندازه گفت‌وگوی مستقیم ارزشمند خواهد بود. ۷- سعی کنید همیشه یادداشت‌برداری کرده و به ویژه مخاطرات اصلی‌تان را یادداشت کنید تا به این ترتیب بعدها بتوانید آمارهای مربوطه را به‌دست آورید. حتی بهتر است که از پیش، اهدافی را هم برای این بخش تهیه کنید. ۸- آموخته‌هایتان را در تیم مطرح کرده و به همراه سایر اعضای تیم، الگوهای موجود را تحلیل کنید. ۹- همیشه باید پرسش‌های چالش برانگیز و دشواری در مورد کسب‌و‌کارتان بپرسید. در بخش دوم این کتاب، به بررسی بیشتر راهکارها بر جزئیات مربوط به آنها می‌پردازیم.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵
لازم است در ابتدا به چند پرسش کلیدی بپردازید: ● از چه کسانی قرار است اطلاعاتی به‌دست آورده و چیزهایی بیاموزیم؟ ● قرار است چه چیزهایی آموخته و به چه اطلاعاتی دست یابیم؟ ● چگونه افرادی مناسب برای گفت‌وگو بیابیم؟ ● چگونه می‌توانیم از درست بودن اطلاعات به‌دست آمده مطمئن شویم؟ ● چگونه می‌توانیم اطلاعات به‌دست آمده را تحلیل کنیم؟
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵
۱- شناخت مشتریان به‌ معنای درک هر چه بیشتر و عمیق‌تر از مشتریان، شریکان و نیز بازار است. ۲- اینکه کسی به شما بگوید که محصول‌تان بسیار جالب است، ارزش چندانی ندارد. در مقابل، مشاهده رفتارهایی که تأیید کننده تمایل مشتری برای خرید است، ارزشمند خواهد بود. ۳- پیش از بیرون زدن از ساختمان و گفت‌وگو با مردم، یک طرح کلی برای مصاحبه با آنها تهیه کنید. ۴- برای طراحی سئوالات مناسب، ابتدا باید گمانه‌ها و مخاطرا‌ت موجود را بررسی کنید. ۵- بکوشید از شیوه‌های خلاق برای جلب توجه و گفت‌وگو با مردم استفاده کنید. اگر از ابتدا در این کار موفق بودید، شیوه‌های جدید دیگری را نیز به‌ کار گیرید.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵

حجم

۶۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۶۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان