دانلود و خرید کتاب خانواده وندربیکر (جلد سوم) کارینا یان گلازر ترجمه مریم رئیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانواده وندربیکر (جلد سوم) اثر کارینا یان گلازر

کتاب خانواده وندربیکر (جلد سوم)

معرفی کتاب خانواده وندربیکر (جلد سوم)

ماموریت غیر غیر غیر ممکن جلد سوم از مجموعه داستان خانواده وَندِربیکِر نوشتهٔ کارینا یان گلازر و ترجمهٔ مریم رئیسی است. این مجموعه را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه خانواده وندربیکر

خانهٔ وندربیرکرها یک آپارتمان ساده با نمای قرمز تیره است. آن‌ها طبقهٔ اول این ساختمان زندگی می‌کنند. خانوادهٔ وندربیکر پرجمعیت‌اند و دوستان زیادی دارند. رفت‌وآمدشان هم زیاد است. آن‌ها به هیچ وجه خسته‌کننده، کسل و قابل پیش‌بینی نیستند.

این مجموعهٔ دوست‌داشتنی و جذاب ماجراهای این خانوادهٔ شلوغ با اتفاقات عجیب و غریب است. شخصیت‌های این مجموعه آن‌قدر دوست‌داشتنی هستند که خودشان را به‌راحتی در دل بچه‌ها جا می‌کنند. محور داستان‌های این مجموعه روابط بین انسان‌ها و پیچیدگی‌ها و چالش‌های غیرمنتظره زندگی است.

خانواده‌ٔ وندربیکر کتاب منتخب کتابخانه‌ٔ ملی کودکان آمریکا و کتاب منتخب پاییز ۲۰۱۷ انجمن کتاب‌فروشی‌های آمریکا شده است.

لیندا سو پارک نویسنده‌ و برنده‌ٔ جایزه‌ٔ نیوبری، درباره‌ٔ این کتاب گفته: «خانواده‌ وندربیکر هم کنار خانواده‌ مِلِندی، خانواده‌ٔ کاسون و خانواده‌ٔ متنوع، تو فهرست کتاب‌های خانوادگی موردعلاقه‌ من قرار گرفت. عاشق تک‌تک اعضای خانواده‌ٔ وندربیکرم! داستانشون کاملا مسحورکننده‌ست: اصلا دلم نمی‌خواست تموم بشه. می‌شه ادامه داشته باشه، لطفا؟»

بوک‌لیست هم درباره‌ٔ این رمان نوشته است:‌ «کمتر خانواده‌ای درادبیات کودک و نوجوان هست که به اندازه‌ٔ وندربیکرها سرگرم‌کننده و جذاب باشد... یک داستان روان و زیبا... و به‌شدت سرگرم‌کننده.»

درباره کتاب خانواده وندربیکر؛ ماموریت غیر غیر غیر ممکن

پاییز به خیابان ۱۴۱ رسیده و وندربیکرها دارند به آقای بیدرمن کمک می‌کنند برای شرکت در دوی ماراتُن شهر نیویوک آماده شود؛ یک مسابقه‌ٔ دو در مسیری پنج‌کیلومتری در محله‌شان به مناسبت عید هالووین. ضمناً بچه‌ها حواسشان به آدم عجیب‌وغریبی هم هست که در باغ همگانی محله می‌خوابد و برایش غذا می‌برند تا گرسنه نماند. ولی وقتی از هویت واقعی آن آدم که در باغ همگانی محله‌شان خانه کرده مطلع می‌شوند، ناگهان دنیا روی سرشان خراب می‌شود.

در سومین جلد از مجموعه‌ٔ خانواده‌ٔ وندربیکر، به خیابان ۱۴۱ برگردید و فصل دیگری را در کنار ایسا، جسی، اولیور، هایاسینث و لینی تجربه کنید که سعی دارند با نقشه‌هایی که یکی از دیگری خنده‌دارتر و غیرممکن‌تر است، محله‌شان را به جای بهتری تبدیل کنند.

 درباره کارینا یان گلایزر

کارینا شغل‌های زیادی داشته است. از پیش‌خدمتی تا فعالیت‌های اجتماعی و تدریس به بی‌خانمان‌های پناه‌گاه‌ها. او اکنون تمام وقتش را به نویسندگی اختصاص داده است و ویراستار وبلاگ بوک‌رایت هم هست. کارینا با دو دختر و همسرش و تعدادی حیوان که به او پناه آورده‌اند در هارلم نیویورک زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب خانواده وندربیکر؛ ماموریت غیر غیر غیر ممکن

«خب، ظاهراً سی‌وشش روز کافی نبود که بشود خانهٔ وندربیکرها را برای عکاسی مجله‌ای آماده کرد. ماه گذشته پر از اتفاق‌های اورژانسی غیرمنتظره بود. لینی لوزه‌هایش را عمل کرد و چندین روز از خوردن بستنی و میلک‌شیک و پورهٔ سیب لذت برد. دوتا از انگشت‌های اولیور در بازی بسکتبال پیچ خوردند و باید سه هفته آتل می‌بست؛ بعد هم که انگشت‌هایش خوب شدند، به شکلی کاملاً موفقیت‌آمیز با دوچرخه رفت توی درخت و سر از اورژانس بیمارستان درآورد تا از او عکس‌برداری شود. (خوشبختانه اتفاقی نیفتاد و حالش خوب بود.) هایاسینث هم‌زمان هم به عفونت گوش مبتلا شد، هم گلویش چرک کرد و هم بیماری التهاب چشم گرفت. ایسا و جسی درگیر حجم عظیم تکالیف مدرسه بودند و تازه ایسا هر روز ساعت‌ها در زیرزمین خانه ویولن تمرین می‌کرد تا خودش را برای آزمون عضویت در یک گروه ارکستر آماده کند. به بابا یک پروژهٔ کاری بزرگ سپرده شده بود و شب‌ها تا دیروقت و همین‌طور آخرهفته‌ها مشغول کار بود. مامان هم ازیک‌طرف بی‌وقفه شیرینی می‌پخت و ازطرف‌دیگر کارهای مربوط به کسب‌وکارش را انجام می‌داد: ساختن وب‌سایت، تهیهٔ اقلام تبلیغاتی و آماده شدن برای مصاحبهٔ مجله.»

نظرات کاربران

n.m🎻Violin
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

چرااااااا تمام شدددددددد🫠🥴 این کتاب هفت جلده ولی فقط سه جلدش ترجمه شده واقعا اذیت کننده است😬 تا زمانی که همه جلداش ترجمه بشه ،دلم برای خانواده شلوغ و پلوغ و پر از عشق وندربیکر ها تنگ میشه 🥹 پرتقال زودتر

- بیشتر
سارا
۱۴۰۲/۰۲/۲۲

یه خانواده شلوغ و دوست داشتنی و بانمک که واقعا آدم دلش میخواد باهاشون زندگی کنه و اینکه مفهوم خانواده رو خیلی خوب نشون میده تشکر از نشر پرتقال برای چاپ این کتاب زیبا

fatemeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

خیلی کتاب خوبی بودد! در ۳ جلد درباره خانواده توضیح داده بود که چطور کنار هم از پس مشکلات بر میان . و هر کدوم چه توانایی های دارن رابطه زیبای بین خواهر ها و.... در کل کتاب خوبی بود🙂

مایلزِ آلاسکا
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

بیصبرانه منتظر جلد چهارم هستیم پرتقال جان!

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۱۶

جالب و بامزه بود راجبع یه خانواده ی شلوغه که در آپارتمان کوچکی زمدگی میکنن و کتاب ماجرا های اونا رو تعریف میکنه🏢 «دریک ساختمون با نمای قرمز تیره ، در طبقه ی اول، خانواده ویندربیکر زندگی میکنند. خانواد ویندربیکر، بسیار

- بیشتر
Ariana
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

هاییییییی😁😁😁😁😁😁 خببب اومدیم سراغ جلد ۳😉😉 بچه های خانواده ی وندر بیکر به صورت اتفاقی مجوز آشپزی خانگی مامانشون رو که دقیقا در بدترین زمان ممکن ، زمانی که مجله ی پرچ ( مجله ای که که توش در مورد خانم های

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان