دانلود و خرید کتاب اسرار موفقیت در کنکور و سایر آزمون ها خلیل رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار موفقیت در کنکور و سایر آزمون ها اثر خلیل رضوی

کتاب اسرار موفقیت در کنکور و سایر آزمون ها

معرفی کتاب اسرار موفقیت در کنکور و سایر آزمون ها

«اسرار موفقیت در کنکور: هر آنچه در مورد کنکور و ترفندهای موفقیت در آن باید بدانید» نوشته خلیل رضوی(-۱۳۵۴) ویژه داوطلبان کنکور دانشگاه سراسری و آزاد و سایر آزمون‌ها است. در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: این کتاب تا حد زیادی به شما کمک می‌کند تا در رشته و شهر دلخواه خود وارد دانشگاه شوید. شما در هر مقطعی بخواهید در آزمون کنکور شرکت کنید این کتاب برایتان مفید است و مطمئنا با مطالعه آن خواهید توانست هم در تست زنی نتیجه بهتری بگیرید و هم رتبه و جایگاه بهتری کسب کرده و در رسیدن به رشته و دانشگاه دلخواه خود قدم بردارید. این کتاب به گونه‌ای آماده شده است که هم برای دانش آموزان دبیرستان و پیش‌دانشگاهی و پشت کنکوریها (البته اگر دیگر مفهومی داشته باشد!) و نیز دانشجویانی که می‌خواهند در مقطع بالاتر کنکور بدهند مفید باشد. در این کتاب با توجه به رشد و گسترش آموزشهای مجازی و نیز برخی شرایطی که برای ادامه تحصیلات در کشورهای خارجی فراهم شده است، این موارد به طور نسبتا خوبی معرفی و بحث شده‌اند تا افرادی که تمایل و توانایی این گونه تحصیلات را دارند نیز با شرایط آنها آشنا گردند. به طور کلی در این کتاب با مباحث زیر آشنا خواهید شد: • نحوه مطالعه مطالب مختلف در زمینه‌های درسی • نحوه شرکت در آزمون و تست زدن و... • نحوه برنامه‌ریزی بلند مدت برای موفقیت در تحصیل و کنکور • آشنایی با شرایط و مقررات و ضوابط کنکور سراسری • آشنایی با نحوه و شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور • آموزش مجازی و اینترنتی و دانشگاههای مربوطه • نحوه تعیین پاسخ درست تستها بدون داشتن معلومات: مهندسی معکوس • مدیریت زمان برای استفاده بهینه از زمانهای مرده روز • آشنایی با نحوه انتخاب رشته در دانشگاه سراسری و آزاد و... • ساخت و استفاده از ابزارهای کمک آموزشی • روشهای تند خوانی و تقویت حافظه و مطالعه موثر

نظرات کاربران

khayyam.m
۱۳۹۶/۰۳/۲۷

کیفیتش خیلی بده

ali
۱۳۹۵/۱۱/۲۰

عالی بودحتمادانلودکنیدضرر نمیکنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
باور کنید بسیاری از چیزهایی که ما در زندگی خودمان ساخته‌ایم و برای خودمان مهمشان کرده‌ایم، آن قدرها هم که فکر می‌کنیم بزرگ نیستند و به راحتی می توان از کنار آنها گذشت.
Thor
دانش آموزانی که مشکلاتی در درس خواندن دارند و یا این که به کم کاری عادت کرده‌اند، بدانند هیچ چیز یک شبه درست نمی‌شود. باید در کار استمرار داشت و همت کرد. هنوز فرصت کافی برای ترک عادت گذشته و تقویت اراده وجود دارد. کم کم شروع کرده و حجم کارتان را افزایش دهید. فکر می‌کنید آنها که درس خوان هستند، مادرزادی و یا ژنتیکی درس خوان بوده‌اند؟ نه، بلکه در اثر مرور زمان و استمرار و تلاش به درس خواندن عادت کرده‌اند.
Thor
توصیه من به شما: سعی کنید در رشته‌ای وارد شوید که به آن علاقه دارید. مطمئن باشید اگر صرفا برای فرار از برخی مسائل بخواهید هر طور شده وارد دانشگاه شوید بعد از ۲ یا ۴ سال وقت و عمر گذاشتن به جایی خواهید رسید که شاید بدتر از وضعیت فعلی تان باشد!
کاربر ۷۰۳۱۰۴

حجم

۴۳۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۴۳۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان