دانلود و خرید کتاب اقتصاد و تولید شیر نیلز اچتن ترجمه گروه ترجمه، تحقیق و توسعه شرکت پیشگام دامپرور سپاهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد و تولید شیر اثر نیلز اچتن

کتاب اقتصاد و تولید شیر

معرفی کتاب اقتصاد و تولید شیر

کتاب اقتصاد و تولید شیر نوشتهٔ نیلز اچتن و یان هولزن است و با ترجمهٔ گروه ترجمه، تحقیق و توسعه شرکت پیشگام دامپرور سپاهان در انتشارات رنگینه منتشر شده است. این اثر اولین کتاب اقتصادی کاربردی برای گاوداران است.

درباره کتاب اقتصاد و تولید شیر

اگر چیزی را اندازه‌گیری نکنید، نمی‌توانید آن را مدیریت کنید. امروزه اقتصاد از هر مسئله دیگری در گاوداری‌ها مهم‌تر است. یک گاودار موفق شاخص‌های اقتصادی کسب‌وکار خود را مدیریت می‌کند و از آنها برای اجرای کسب‌وکار خود و گزینه‌های انتخابی استفاده می‌کند.

کتاب اقتصاد و تولید شیر به شما کمک می‌کند که به‌سرعت به شاخص‌های اقتصادی کسب‌وکار دست پیدا کنید، آنها را تفسیر کرده و اقدام مناسب را انجام دهید. با این کتاب شما بینشی جدید به دست خواهید آورد و به یک کارگشای بهتر و زیرک‌تر تبدیل خواهید شد.

بخش مهم مدیریت اقتصاد هنر تصمیم‌گیری است. کتاب اقتصاد و تولید شیر راهکارهایی را ارائه می‌دهد که شما را برای تصمیم‌گیری هدایت می‌کند. اگر در ذهن سؤال‌هایی مانند: آیا باید بهاربند جدیدی بسازیم؟ آیا بدون داشتن زمین می‌توانیم رشد کنیم؟ چگونه می‌توان حداکثر ماده خشک را از زمین به دست آورد؟ به چه قیمتی می‌توانیم خوراک را بخریم؟ چه زمانی باید یک گاو را بفروشیم؟ دارید این کتاب به شما پاسخ می‌دهد.

کتاب اقتصاد و تولید شیر به شکل کاربردی به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توان مدیریت اقتصادی گاوداری را در حد بهینه نگه داشت. این کتاب به شما اساس تفکر اقتصادی، تجارت و کار در یک گاوداری را با سؤالات معقول و مثال‌هایی عملی و تصاویری رنگی آموزش خواهد داد.

خواندن کتاب اقتصاد و تولید شیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همه‌ٔ دامداران پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان