دانلود و خرید کتاب علائم رفتاری مرغ های تخمگذار مونیک بستمن ترجمه گروه ترجمه، تحقیق و توسعه شرکت پیشگام دامپرور سپاهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب علائم رفتاری مرغ های تخمگذار

کتاب علائم رفتاری مرغ های تخمگذار نوشتهٔ مونیک بستمن، مارکو رویز، جوس هیجمنز و کوس وان میدلکوپ است و با ترجمه گروه ترجمه، تحقیق و توسعه شرکت پیشگام دامپرور سپاهان در انتشارات رنگینه منتشر شده است.

درباره کتاب علائم رفتاری مرغ های تخمگذار

مرغ‌های تخم‌گذار ماشین تولید تخم‌مرغ نیستند، مراقبت صحیح از آنها نیازمند داشتن دانش علوم دامی و توانایی به‌کاربردن این علم در عمل برای دست‌یابی به نتایج بهتر است.

همه پرورش دهندگان طیور (در قفس و یا بستر) نمی‌توانند از حداکثر پتانسیل جوجه‌هایشان استفاده کنند. برای رسیدن به عملکرد خوب در دوره تولید، مدیریت باید به طور مؤثر و صحیح انجام شود ولی چگونه باید از صحت فعالیت‌های خود اطمینان حاصل کرد؟ جوجه‌ها مرتب برای شما علامت‌هایی می‌فرستند، این علامت‌ها مربوط به‌سلامتی و احساس رضایت و راحتی آنها از هوا و محیط اطرافشان است.

آیا شما این علامت‌ها را دریافت می‌کنید؟ آیا تفاوت بین مدفوع اسهالی و غیرنرمال و مدفوع سالم را متوجه می‌شوید؟ آیا قادر به تشخیص اختلالات مربوط به تخم‌مرغ و به دنبال پیداکردن دلیل آنها هستید؟

اگر این علائم که وجود مشکلات بالقوه را نشان می‌دهند از سمت جوجه‌ها دریافت کنید، شما با اطلاعات خود در مسیر صحیح، گام‌های مناسب برخواهید داشت. اما برای رسیدن به این هدف شما باید همه ورودی‌ها و خروجی‌های مزرعه خود را بشناسید و نقش تغییرات ناشی از آنها را روی جوجه‌های خود ارزیابی کنید.

کتاب علائم رفتاری مرغ های تخمگذار یک راهنمای عملی برای چگونگی دریافت علامت‌های ارسال شده از طرف پرندگانتان در مراحل اولیه، نحوه تفسیر این علائم و چگونگی واکنش نسبت به آنها است.

خواندن کتاب علائم رفتاری مرغ های تخمگذار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به صاحبان مرغ‌داری‌ها و دامپزشکان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان