دانلود و خرید کتاب پیام های تخم مرغ پیت سیمونز ترجمه گروه ترجمه، تحقیق و توسعه شرکت پیشگام دامپرور سپاهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیام های تخم مرغ اثر پیت سیمونز

کتاب پیام های تخم مرغ

معرفی کتاب پیام های تخم مرغ

کتاب پیام های تخم مرغ نوشتهٔ پیت سیمونز و ترجمهٔ گروه ترجمه، تحقیق و توسعه شرکت پیشگام دامپرور سپاهان است. انتشارات رنگینه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، یک راهنمای کاربردی به‌منظور بهبود کیفیت تخم‌مرغ است. مدیریت کیفیت تخم‌مرغ مستلزم توجه دقیق به جزئیات است.

درباره کتاب پیام های تخم مرغ

کتاب مصور و رنگیِ پیام های تخم مرغ، مجموعه فرایندهای تولید تخم‌مرغ را که به‌صورت زنجیروار از مرغ‌دار، بسته‌بندی‌کننده، فرآوری‌کننده تا مصرف‌کننده که به‌هم متصل می‌شوند، بررسی کرده است. این کتاب همچنین مراحل تولید ترکیب بی‌نظیر تخم‌مرغ را توضیح می‌دهد.

بهینه‌سازی کیفیت تخم‌مرغ یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در کلّ زنجیرهٔ صنعت مرغ‌داری است. بدیهی است که می‌توان پیش از تولید تخم‌مرغ روی کیفیت آن تأثیر گذاشت اما حفظ و نگهداری کمیت تخم‌مرغ پس از تولید نیز از اهمیت ویژه‌ای دارد.

کارشناسان موفق، توانایی مدیریت کیفیت تخم‌مرغ و تحت‌کنترل‌درآوردن آن را دارند و تصمیمات خود را بر اساس میزان تولید و گلهٔ خود اتخاذ می‌کنند.

کتاب پیام های تخم مرغ ۶۵۰ عکس و تصویر را برای تفهیم پایه و اساس موضوع کیفیت و نحوهٔ اقدام برطبق آن ارائه کرده است. این کتاب از موارد واقعی که در حین کار پرورش به‌وجود آمده برای توضیح مطالب خود استفاده کرده است تا متخصصان این حرفه را راضی و مشتریان را خوشحال نگاه دارد.

خواندن کتاب پیام های تخم مرغ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که در حوزهٔ تولید تخم‌مرغ فعالیت می‌کنند، اعم از فروشندگان، مشاوران، دانشجویان، کارکنان بخش فرآوری تخم‌مرغ و پرورش‌دهندگان، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب پیام های تخم مرغ

«تخم مرغ بخش مهمی از سبد غذایی مردم دنیا را تشکیل می‌دهد. فراوانی و ارزانی نسب، تخم مرغ را به یکی از مهم ترین منابع پروتئین حیوانی برای مردم کشورهای فقیرتر (در کنار ماهی) تبدیل کرده است و در کشورهای ثروتمند جهان نیز، تخم مرغ بخش سالم وعده غذایی مردم را تشکیل می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان