دانلود و خرید کتاب دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها یان هولزن ترجمه احمد شاهمرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها اثر یان هولزن

کتاب دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها

معرفی کتاب دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها

کتاب دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها نوشتهٔ یان هولزن و با ترجمهٔ احمد شاهمرادی و حسین امیدی میرزایی و امید رمضانی و مهدی عاصمی و رویا شیاسی و مینا جعفرپور و مرتضی ادیبی در انتشارات رنگینه منتشر شده است.

درباره دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها

برای یک گاو بیمار، ۴۰ برابر یک گاو سالم زمان و منابع صرف می‌شود... . کتاب دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها حاوی اطلاعات بسیار کاربردی مهم درباره سیکل شیردهی گاوهای شیری است. گروه‌های گاو شیری نیازمند توجه ویژه و فراوانی هستند که این توجه، بیشترین تأثیر را روی سلامتی، رفاه، تولید گاو و رضایت کاری دامدار دارد.

۸۰درصد زمان دامدار مستقیماً صرف گاو و ۲۰درصد باقی‌مانده صرف کل گله می‌شود. این ۲۰درصد شامل نیازهای ویژه گاوهای خشک، تلیسه‌های جدید، گوساله‌های تازه متولدشده، گاوهای لنگ، گاوهای بیمار و گاوهای ضعیف می‌شود. اگر بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم، زمان زیادی از وقت خود را ذخیره می‌کنیم و دامدار از کار خود لذت می‌برد. کتاب حاضر در مورد چگونگی و جهات مختلف کارهای عملی، بحث و توضیح می‌دهد.

با استفاده از روش‌های کاربردی و عملی، کتاب حاضر شما را در جهت حفظ سلامتی گاوهای خشک، فرآیند زایمان آسان و بدون مشکل و شیردهی راهنمایی می‌کند. نتیجهٔ این کار تولید شیر بیشتر و مشکلات بسیار کمتر خواهد بود؛ زیرا ۷۵درصد مشکلات سلامتی در ماه اول بعد از زایش به وجود می‌آید.

کتاب دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها همچنین نحوهٔ مدیریت کارها و درمان‌ها را توضیح می‌دهد. بدین ترتیب گاوها و تلیسه‌های شما سالم باقی می‌مانند یا به موقع درمان می‌شوند. در این صورت دامدار امنیت کاری بالایی خواهد داشت و از هر روز کاری خود لذت می‌برد.

خواندن دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان و مدیران مزارع گاو شیری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان