دانلود و خرید کتاب رازهای مدیریت مایکل هیث ترجمه سعید نجم روشن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رازهای مدیریت

کتاب رازهای مدیریت نوشته مایکل هیث و ترجمه سعید نجم روشن است. کتاب رازهای مدیریت را انتشارات چاپ و نشر بازرگانی در سال ۱۳۹۹ منتشر کرده است.

درباره کتاب رازهای مدیریت

ویژگی اصلی این کتاب بیان سرراست و بی حاشیه لب مطلب است. او در کتاب مدیریت، اندوخته‌ای از دانش و بینش عملی که نشان‌دهنده چالش‌های پیش‌روی مدیران است را عرضه می‌کند. اما به اقتضای ایجاز، بخش عمده‌ای از پرورش مطلب را به ذهن پویای خواننده واگذار کرده است.

در کنار وفاداری به متن اصلی کتاب، تلاش شده تا ترجمه برای خواننده غیرمتخصص رشته مدیریت و حتی یک مدیر مدیریت نخوانده، روان و قابل‌درک باشد.

خواندن کتاب رازهای مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ازآنجاکه مباحث مطرح شده در کتاب، مبتلا به اغلب مدیران در سطوح مختلف مدیریت است، مرور کل کتاب به مدیران علاقه‌مند به ارتقا مهارت‌های فردی توصیه می‌شود. این کتاب حتى قابلیت آن را دارد تا به‌عنوان منبعی برای کارگاه‌های ارتقا مهارت مدیران مورداستفاده قرار گیرد.

درباره مایکل هیث

مایکل هیث، پس از سال‌ها تجربه همکاری با سازمان‌های بین‌المللی، در سال ۱۹۹۹ شرکت مشاوره مدیریتی خود به نام Michael Heath Consulting را در کشور انگلستان به‌منظور مشاوره، آموزش و توسعه مدیریت تأسیس نمود. او در این کتاب، حوزه‌هایی از مدیریت که به‌صورت عملی موردنیاز مدیران است را با بیانی سلیس و موجز به خواننده عرضه می‌کند. جالب است بدانید که وی در کنار نگارش کتاب‌های تخصصی مدیریت، چند رمان نیز به رشته تحریر درآورده است. او همچنین آهنگ‌ساز و نوازنده پیانو و گیتار نیز می‌باشد.

فهرست کتاب رازهای مدیریت

مقدمه

فصل اول: خودتان را مدیریت کنید

فصل دوم: افرادتان را توانمند کنید

فصل سوم: چشمة جاری این دشت، تو باید باشی

فصل چهارم: در همة وجوه ارتباط برقرار کنید

فصل پنجم: بهترین‌ها را استخدام کنید

فصل ششم: یک تیم عالی بسازید

فصل هفتم: با بودجه با احترام رفتار کنید

بخشی از کتاب رازهای مدیریت

«تقلید نقش از زمان کودکی شما آغاز می‌شود، هنگامی که برای پیداکردن فردی الگو که از او تقلید کنید شروع به جستجو در اطرافتان می‌کنید. هنگامی که بزرگ‌تر می‌شوید، شروع به تغییر اهدافتان می‌کنید. می‌خواهید که هرچه بیشتر شبیه دوستانتان، قهرمان‌هایتان و رئیستان بشوید ...

حدس بزنید چه خبر است؟ افراد بسیاری هستند که می‌خواهند مدیری مانند شما باشند. آنچه را که شما انجام می‌دهید انجام دهند. آنها شما را به‌دقت تحت‌نظر می‌گیرند و حتی آن‌گونه که با کارکنان رفتار می‌کنید، شروع به رفتار با کارکنانشان کنند. متوجه شدید؟ ممکن است خود شما هم همین کار را انجام دهید. یعنی شما هم همان رویکردهایی که مدیرتان دارد را به کار ببندید، یا اینکه دقیقاً بر خلاف آن عمل کنید. نکته مهم در مورد الگوبرداری چیست؟ الگوبرداری، تقلید از موفقیتی است که می‌بینیم، چون می‌خواهیم موفق باشیم. خب! اگر می‌خواهید که افرادتان مشتاق، باریک‌بین، مدير زمان عالی، سخت‌کوش و... باشند، پس خودتان هم باید مشتاق، باریک‌بین و یک مدیر زمان عالی باشید. مطمئنم که مطلب را گرفتید.

این سمت الاکلنگ: نمی‌توانید انجام چیزی را از افرادتان بخواهید که خودتان آماده انجام آن نیستید. آیا نیاز دارید که برخی از افراد گهگاه تا دیروقت کار کنند؟ پس خودتان هم باید گاهی اوقات تا دیروقت کار کنید. آیا از آنها می‌خواهید که ضرب‌الاجل‌ها را رعایت کنند؟ پس خودتان هم ضرب‌الاجل‌هایتان با آنها را رعایت کنید. آیا می‌خواهید افراد احترام یکدیگر را در گروه‌های کاری رعایت کنند؟ پس شما هم باید به همه افراد احترام بگذارید - در داخل تیم یا خارج آن. با به نمایش گذاشتن عملکرد بالا، افرادتان را برای ارتقا دادن بازی‌شان به چالش می‌کشید. نیازی نیست که به آنها بگویید: «بیشتر شبیه من باشید». آنها به‌زودی پیام را دریافت خواهند کرد.»

نظرات کاربران

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۰۶/۲۰

لطفا به طاقچه بی‌نهایت اضافه کنید، ممنون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۹۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان